Ik was een beetje afwezig, vond de afgelopen dagen spannend omdat het de vorige keer mis ging. Vandaag nog 2 testen gedaan: een flinke knaller en een digitale die het ook goed aangeeft dus nu vertrouwen dat dit wel goed zit. Straks de VK maar eens bellen voor een afspraak! Willen jullie allemaal het geslacht van tevoren weten? Ik zou het deze laatste keer graag eens niet willen weten maar mijn man wil het perse wel weer weten dus daar moeten we nog even over discussiëren
Haha ja ik ben ook super nieuwsgierig maar het lijkt me ook zo mooi om het een keer pas na de bevalling te zien. Denk dat wij gewoon gaan kijken hoe lang we het volhouden om het niet te weten
Ja volgens mij wel! En steekjes heb ik ook hoor, herkende ik ook van m'n dochter. Ook krampen gewoon, die baarmoeder heeft nu al heel wat te verduren
Nou dat lijkt mij dus ook wel echt heel tof! Maar mijn man vindt het ook niets, en ik ken mezelf ook wel een beetje en weet dat die wens TOTAAL niet realistisch is hahaha
Wij wisten bij oudste twee niet. Toen twee wel en nu twijfel ik nog. Mijn voorkeur is nu om niet te weten.
Ik kan die nieuwsgierigheid echt niet in me houden denk ik. Ik wil het te graag weten! Baalde zelfs dat het in Nederland met de nipt niet bekend wordt gemaakt.
Ik wil het ook graag weten. Vind namen al zo lastig als ik er dan nog 2 moet verzinnen en waarschijnlijk heb ik dan toch voorkeur voor 1 bepaalde naam nee. Hier ga ik rond de 15 weken laten kijken voor geslacht.
Prachtige test @Mer Hier 2 jaar terug gezegd het een keer niet te willen weten, maar toen wist ik niet dat de weg zo heftig zou zijn. Bij de 1e wist ik het pas bij 30 wkn, echo lukte steeds niet om het te zien ( hij is vandaag 17 geworden!) 2e en 3e wist ik vroeg! Denk dat ik het toch wel wil weten, er is al spanning genoeg en gericht spullen kopen geeft mij ook meer plezier
Even een update voor de geïnteresseerden. Zo'n..2 uur in het ziekenhuis geweest.. maaaar, het is geen Mola zwangerschap gelukkig!
De vorige keer wisten wij niet of het een jongen of meisje zou worden. Was wel heel bijzonder! Dit keer wil ik het wel weten denk ik