Hier gelukkig alleen maar leuke en lieve reacties en verwacht dat deze ook voortzetten. Mensen dichtbij weten van ons verlies en traject
@Noa33 nee hoor, niet erg! Van X-ALD, komt vooral tot uiting bij jongens. Een jongen die X-ALD heeft die heeft grote kans op overlijden voor 10e levensjaar en anders later bijna gegarandeerd andere klachten. Daarom zouden we een zwangerschap van een jongen met de aandoening ook afbreken, want dat gunnen we niemand (kindje niet, maar ook onszelf en omgeving niet). Dus nu de embryo’s getest voor tp, waardoor je iets meer zekerheid hebt!
Hier gaan we het denk ik vertellen aan onze dochter na de eerste goede echo. Ik ga proberen het een geheimpje te houden haha, maar ben benieuwd of ze dat volhoudt. Ik heb het vroeger wel volgehouden en ik had zo’n beetje dezelfde leeftijd als zij. Ouders weten het al maar wisten ook van het traject. Ik moest constant naar Utrecht op en neer (dik een uur rijden voor mij) voor iedere echo en zelfs een keer alleen bloedprikken Dus best wat oppas nodig, en bij de eerste tp er omheen verzinnen, maar ik voelde me zo eenzaam om niet te kunnen delen met mijn moeder dat we het vanaf de tweede tp wel verteld hebben. Dus ja, die wisten ook dat ik ergens deze week moest testen haha. Buurvrouw (en goede vriendin) weet het ook al, als het misgaat wil ik alleen maar over de schutting gillen en 15 wijntjes drinken en geen uitleg hoeven geven Onze beste vrienden gaan we het ook vertellen na de eerste echo, want daar zouden we volgend jaar mee ip vakantie gaan maar dat zal nu lastiger worden haha. Dus dan kunnen zij even voor iets anders gaan kijken Anderen volgen denk ik gewoon na de termijnecho. En social media, geen idee. Zie ik dan wel maar sowieso later
♡♡ Hoera! Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 31 mei 2023 ♡♡ 1 mei 2 mei MKH, 32, 2e kindje 3 mei Myjune, 34, 5e kindje Priscilla1987 5e kindje Vierhartjes, 32 jaar, 4e kindje 4 mei Bibmsl, 33, 4e kindje 5 mei 6 mei 7 mei Mamamarloes, 39, 4e kindje Lvs88, 34 jaar, 2de kindje 8 mei Groenebomen, 37 jaar, 3e kindje 9 mei 10 mei Noa1987, 35 jaar, 3e kindje 11 mei 12 mei 13 mei SJD1988, 34 jaar, 2e kindje 14 mei 2jongensmama, 39 jaar, 4e kindje 15 mei Erzi, 33 jaar, 3de kindje 16 mei Bluedrake, 28 jaar, 2e kindje 17 mei 3musketierseneengirl, 34 jaar, 5e kindje Bittersweet symphony, 32 jaar 2e kindje 18 mei Mermaidoffduty, 27 jaar, 2e kindje 19 mei 20 mei Mer, 39 jaar, 5e kindje 21 mei 22 mei 23 mei Milou94, 28 jaar, 1e kindje 24 mei Rosje83, 31 jaar, 2e kindje 25 mei 26 mei 27 mei Sedese, 37 jaar, 4e kindje 28 mei 29 mei 30 mei 31 mei Afspraken: 16-09: Noa1987 - snelle echo locatie 22-9 : Mamamarloes - 2e echo, ziekenhuis 27-09: 2jongensmama - eerste echo 27-09: SJD1988 - eerste echo 29-09: Lvs88 - eerste echo 03-10: Noa1987 - intake + echo 3-10: 3musketierseneengirl - intake+echo 3-10: Bittersweet symhony - intake 4-10: Mer intake vk en 1e echo 4-10: Mamamarloes intake VK+3e echo 05-10: Milou94 - ‘vroege’ echo 1e 07-10: Bluedrake - eerste echo 10-10: Groenebomen - intake vk - 3e echo 11-10: Bittersweet symphony - 1e echo Totaal aantal zwangeren (19) Verrassingsbaby tot de bevalling (1) Nog onbekend /te vroeg (17) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡Sterretjes♡♡ Sophia89 ⭐ Bloem36 ⭐ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en de[/QUOTE] aan het eind.
Uch die zweer aanval had ik eergisteren. Maar ben wel bekend met lage bloeddruk dus gok dat. Maar werd helemaal naar. ik moet mij nog aanmelden bij vk.. maar durf niet zo..
Ik wil dit keer mensen echt verrassen. Bij de 1e was t in de lijn der verwachting, trouwen en kind krijgen (en ouders en schoonouders wisten t al met 5 weken omdat ik zo ziek was en mijn moeder al de dokter wou bellen), de 2 tja werd eerst een bbz dus wist iedereen van de wens, daarna traject in en wist iedereen t ook: mijn vader ging elke follikelmeting mee en ook hcg prikken. Dus wisten ze t met 4 weken al, net als schoonouders en goede vriendin. Broer/zussen etc na de echo met 6 weken, onze zoon met de 10 weken echo. En nu lijkt mij het zo leuk om gewoon naar mijn beste vriendin te gaan over 3 week, jas open te ritsen en te zeggen: verrassing! Niemand weet van t traject, ik ben wel altijd eerlijk geweest en gezegd dat ik 3 kinderen wil. Maar mijn man wou altijd 2. Dus dat zei ik er ook bij
Ik snap je reactie niet helemaal? Ik bedoelde het helemaal niet slecht of als een oordeel. Alleen grappig omdat ik het herkende..
Ik heb ook bedacht dat het me eigenlijk geen reet uitmaakt of mensen het wel/niet te weten komen omdat mijn dochter het weet, maar ik kan niet wachten om het met haar te delen haha. Ben zo benieuwd naar haar reactie! En ja, dan zullen sommige mensen het eerder weten dan dat ik het ze zou vertellen, maar dat neem ik dan maar voor lief. Veel mensen wisten wel dat we bezig waren met traject (daar ben ik altijd heel open over geweest) dus als verrassing zal het bij veel niet komen.
Jeetje heftige diagnose dan inderdaad! Kwamen jullie er in de familie achter dat dit speelde? Snap dan heel goed dat je voor PGT kiest.
Mijn familie gaat het echt fantastisch vinden, de familie van mijn man is heel erg afwachten, vooral omdat zijn ouders nu 1 dag in de week oppassen en ik niet weet of ze dat straks nog zien zitten. Werk gaat wel echt flippen ben ik bang..ik heb er de vorige keer ontzettend lang uitgelegen en ben heel bang dat het dit keer nog eerder gaat gebeuren door bekkeninstabiliteit
oooo dat is zoo leuk! Ik heb ook wat vriendinnen die over the moon zullen zijn. En mijn schoonzusje ook! Enige niet leuke reactie verwacht ik alleen van mijn ouders. Mijn werk zal ook wel leuk reageren.
Vorige keer met 9 weken een MA gehad toen wisten onze gezinnen het al, ene kant fijn en andere kant lastig. Denk 10 weken of iets
Ik kan zo onzeker worden hè, heb zo weinig symptomen dat ik dacht denk hmmm zit het wel goed? Enige waar ik heel blij mee ben, bij mn bbz rond deze termijn had ik al veel buikpijn, bloedverlies etc. Nu nog helemaal geen last van.
Ik had dus al een paar dagen geen bloedverlies meer gehad, maar gisterochtend en vanmorgen toch weer roze & helder rood bloed.. ik word er GEK van
Ja, nog t/m volgende week zondag. Al heb ik inmiddels wel uitgezocht hoe/wat/waar hier in Italië voor als ik de onzekerheid echt niet meer trek Al ervaar ik tot nu toe nog wel een drempel om te gaan Misschien ook wel een beetje uit angst voor de uitkomst.
@Rosje83 zo wat een heftige aandoening zeg. @SJD1988 oh nee niet helder bloedverlies en je bent ook echt een poos nog op vakantie. Pff snap dat je nu wel minder kan genieten van je vakantie. Kan het bloedverlies van nu niet ergens van komen? Seks of een wondje ofzo?