@Milou94 oeh dat was wel spannend zeg. Waarom dachten ze misschien aan een bbz? @priscilla1987 heel veel succes vandaag bij de echo. Ik wacht ook met aanmelden van het Kdv en Kraamzorg totdat ik een echo gehad hebt. Heb ik eigenlijk bij alle zwangerschappen zo gedaan. Ik leef altijd nog een beetje in de ontkenningsfase. Ik moet het eerst met mijn eigen ogen zien dat er echt iets in mij groeit.
Dankjewel,ik heb dat ook hoor moet eerst nog met me eigen ogen zien of er iets in me zit.van mij mag het al half 12 zijn
Hier precies zo . Ondanks dat ik me echt waardeloos voel, geloof ik het ergens nog niet. Maar dat heeft denk ik ook wel te maken met de vorige zwangerschap, waar het toch mis is gegaan en we daar pas met de echo achter kwamen.
Huisarts net gebeld, ze gaat overleggen voor medicatie. Ik loop tegen de muren omhoog zowat. zo gruwelijk misselijk. Ik dacht optimistisch dat t niet erger werd na 6 weken
Ah nee das echt klote.hier afkloppen alleen kokhalzen maar is ook niet fijn moet dan drinken om te spugen.hopelijk gaan de medicijnen werken tegen de misselijkheid
Ah bagger zeg! Hopelijk gaan de medicijnen helpen! Hier begint het ook steeds meer te worden. Als ik rustig aan doe, gaat het goed, maar als ik druk ben, word ik zo snel misselijk. Ik zit nu echt op het kantelpunt, wel of geen medicatie. Ik durf het niet zo goed omdat ik er de vorige keer vroeg mee ben begonnen en die zwangerschap is niet goed gegaan. En het heeft waarschijnlijk niks met elkaar te maken, want je kunt dat medicijn gewoon gebruiken, maar gevoelsmatig voelt het dan niet goed ofzo... Maar als het nog meer wordt dan dit, ga ik het ook niet lang meer volhouden. Moet zeggen, knijp in m'n handjes dat het pas bij 8 weken zo is... Echt klote die misselijkheid... Succes zo @priscilla1987!
@GroeneBomen wat balen dat je zo enorm misselijk bent! Hopelijk helpt medicatie wat met de scherpe randjes. hier gelukkig alleen ochtends wat weeïg maar voor de rest niet misselijk.
Hier met vlagen misselijk, echt vervelend maar te doen. Vooral moeeee (heb gelukkig de afgelopen 3 dagen ruimte gehad voor een middag dutje)
Hoe was de echo? @GroeneBomen wat naar! Pff ik vind het ook niet fijn, de hele dag misselijk en weeïg, maagklachten, die zetpillen vond ik toen maar weinig werken, behalve als je echt overgeeft. Hopelijk krijg jij iets dat helpt!
Joehoe twee dagen voorruit gezet hartje klopte sterk nu op 8 weken gezet nu wel doorverwezen naar gyn