@GroeneBomen balen joh dat je zo benauwd ben ik heb het ook gehad ik zat veel in de tuin buiten omdt ik binnen helemaal gek werd. @Bibimsl gefeliciteerd mooie echo! @mamamarloes jij ook weer een super mooie echo! @Newbie123 welkom en gefeliciteerd! @Bittersweetsymphony kan je geen echo vragen wat rottig die onzerkeid! @SJD1988 fijn dat het bloedverlies is gestopt misschien was er wel wat geknapt vaatje ofzo nu duimen op een goede echo deze week! @Lvs88 o ja zeker en erge is daarna ben ik kotsmisselijk @Kroelie90 ik geef je de hand zelf ook zwanger van de 5e en ik heb echt lak aan de meningen van een ander.ieder zijn eigen keuze ik zeg bewust ook niks op social media of school komen ze van zelf achter en als ze commentaar hebben mogen ze dat in me gezicht vertellen @GroeneBomen kan je niet vragen aan school of die later mag komen dat je hem mee neem of school hem eerder op kan vangen? zo he ik ben bij volgens mij gister viel laatste client uitdus optijd thuis wij gaan het 8 oktober vertellen aan ouders en oma(kennis)kindjes weten nog niks alleen me dochter zei mama zo jij kan goed eten je ben dikik ben best wel slank dus bij mij zie je het snelller ik wil met me dochter de geslachtsbepaling laten doenals dit een meisje word gaat ze juichen word het een jongen kan je me lek schieten hoor
@priscilla1987 school is niet open om 7:30. De voorschoolse opvang is van extern bedrijf dus kan niet. En ik heb echo in t ziekenhuis, voelt niet heel fijn om daar met 4 mensen heen te gaan. Jongste moet ook mee. En die is 2 dus dat is geen punt daar. Maar bijna 7 hoeft ie moeder niet te zien met een echostok in de doos.... en zo erachter te komen dat er een kindje bij komt. Dus t is nog een ding
Ja echt herkenbaar! Tijdens de zwangerschap van mijn dochter heb ik er echt super super veel last van gehad. Leek wel alsof ik elke dag weer ongesteld moest worden.
Ja das mijn angst! En ook wel vanwege mijn mk. Heb toen 3x een goede echo gehad voordat het mis was. Ik denk dan ook wat voor een garantie geeft het? Ik denk maar afwachten en mijn lijf meer vertrouwen
Is er heel bewust voor zoon grote maand gekozen? 1-31 mei? Zijn er meer liefhebbers voor splitsen? Ik dit nog in de oeeh ik voel steekje oeeh wordt ik nou vlaag misselijk fase.. en er zijn hier al zooveel echos dat het een mega drempel voelt om over mn kwaaltjes te praten..
Ja, als is dat altijd lastig. Hier ook een miskraam gehad aan 10 weken, na goeie echos. En bijna elke zwangerschap ook bloedverlies gehad, alleen die bij de miskraam aan 10 weken niet. (en nu weer). Het zegt allema niks.helaas. gewoon afwachten afwachten en nog meer afwachten
Hier inmiddels echt een fikse verkoudheid te pakken, corona testen blijven nog steeds negatief. Ook weer klein beetje bloedverlies gehad. Heb enorme last van obstipatie dus gok dat het daar weer meer te maken heeft.
Over een paar wkn lopen we allemaal redelijk gelijk toch? Ik heb het topic geopend en geen idee of het zo "hoort" Maar nu splitsen is voor mij ook gek
Fijn dat dit gevoel in ieder geval herkend wordt door sommige mensen met meerdere kinderen! Echt stom dat ze zo reageren zeg! Snap best dat je daar flink van baalt. Maar je hebt het dus al aan meerdere mensen in je omgeving verteld? Vast aan mensen die ook dicht bij je staan dan, dat maakt het nog lastiger lijkt me als ze zo reageren. Hoe reageerden je andere kinderen trouwens? Hier bewust nog even niks verteld tot nu toe en als ik dit dan hoor dan wacht ik er het liefst zo lang mogelijk mee. Achterlijk eigenlijk dat mensen zo’n mening hebben over grote gezinnen..
En strooi gerust de kwalen hoor! 1e trimester sucks gewoon. Dat is voor iedereen gelijk denk ik met de spanning, wel/geen kwalen, kwalen die ineens opzetten en ineens even middag weg zijn... En t kan.maar zo zijn dat je natuurlijk al bevalt terwijl de helft nog niet gebaard heeft. Niets zo wispelturig als dat denk ik.
Ik lig nog steeds bijna alleen maar in bed, elke dag wel even uur eruit en wat bewegen beneden/tuin... wil geen trombose ofzo. Maar spieren verliezen wel kracht nu heb ik t idee. Vanaf woensdag al plat. En zodra ik dus mijn uurtje heb... bandenpijn goeie genade! Puur in de liezen.
Er kan tot de termijn echo nog best veel veranderen toch rondom een datum. Wellicht tot dan wachten en kijken hoe het ervoor staat?
Klinkt ook nog steeds niet als een verbetering bij je, veel beterschap! Vervelend is het wel ja. De verkoudheid is momenteel helemaal erg, voel mij echt ziek en dan nog een dreumes hebben is echt heel pittig. Huis is ontploft Was benieuwd wanneer het zou komen, bij N. had ik het ook al vrij snel helaas.
Hier ook al de ziekenboeg. Geen corona, maar wel een ander vervelend virusje. Eentje die lang blijft hangen, want zat er vorige week al mee en heb nog niet het idee dat het beter is. Hopelijk trekt het snel weg. In combinatie met de misselijkheid is het niet echt lekker. Maarja, het gaat vast weer over. Nog 1,5 week en dan weet ik hopelijk waar ik het voor doe . Beterschap voor de andere zieken. Sorry, ik heb wel gelezen, maar het is even te veel om overal op te reageren. Ik duim iig voor alle goede echo's en dat het bloedverlies geen voorbode is van iets, maar gewoon iets dat erbij hoort. En wat betreft de meningen over veel kindjes. Ik kan er zelf niet over meepraten qua ervaring, maar vind het wel stom dat mensen weer overal een mening over hebben. Beetje eigen aan zwanger zijn ofzo... dan ben je ineens publiek bezit waar iedereen wat van te vinden heeft. Als iedereen zich toch ff lekker met zichzelf bemoeit en alleen positief meedenkt... Oh en qua darmen, die van mijn zijn ook drama... Savonds ook regelmatig buikpijn. Moet ook zeggen dat mijn eetpatroon momenteel niet super is. Slechte dingen vallen beter dan gezonde dingen. Qua misselijkheid dan... qua darmen dan dus weer niet. Leuk he, zwanger zijn
@MKH beterschap, de r is weer in de maand hoor! Pff t virusseizoen is van start. En herkenbaar haha, die 3 stukjes pizza gingen er prima in net maar de salade die ik nu voor mijn neus heb staan pfff. @bluedrake beterschap! Hopelijk zit je nu op t hoogtepunt van het virus