Ik ben toch stiekem best wel beroerd, het zouden er toch geen 2 zijn? dat kan niet eens toch heb nog maar 1 eileider
Hahaha dat heeft niets met je eileider te maken Maar mate van misselijkheid zegt niets over t aantal kids gelukkig. Dames met hg hebben ook niet gelijk altijd maar 2
Haha dat inderdaad. Mn zus heeft er ook echt maar 1tje gehad en de misselijkheid bij dr 2e zwangerschap was niet mals. Maar wie weet, miss zit er wel een tweeling tussen hier . Hier toch weer best misselijk, na 2 dagen geen medicijnen. Maar ook nog steeds niet fit, dus wat is nou wat... Langzaam aftellen naar 6 okt... We gaan het zien.
Oh ja natuurlijk, verwacht niet niet hoor zit niet in familie haha. En ik zou geloof ik heel hard gaan gillen.
Zijn er ook dames bijna niet misselijk? Volgens mij was ik bij N. veel misselijker Wel bandenpijn nu als ik moet plassen of een gekke beweging maak
Nee Dankje ik ben ook niet heel erg misselijk hoor dat ik moet overgeven, maar continu honger en weeïg. Dan eet ik en heb ik weer maagzuur en beroerd gevoel alsof ik teveel heb gegeten. En ik mis m’n koffie zo (drink normaal wel 4/6 bakken per dag, nu 2).
Ik heb eigenlijk zo goed als nergens last van, vooral niet als ik gewoon op tijd normaal uit bed ga, meteen ga douchen en ontbijten. Behalve de borsten die wat gevoeliger zijn en een buik alsof ik al 76 weken ben Hier overigens door het traject (PGT) een kans van 1 op 20 dat het een tweeling is Dat is omdat ze voor de biopsie een gaatje maken in de schil van het embryo om te testen. Dus wij zijn er mentaal wel een klein beetje op voorbereid haha
Nou ik zweette peentjes bij de echo. Leuk hoor een tweeling, maar niet hier hahah. Ik had die kamer gillend uitgerend als ik te horen had gekregen dat dit een tweeling zou zijn. Ik zou het wel leuk vinden als er hier een mama met een tweeling bij zou zitten ben benieuwd. Over 1 a 2 weken heeft iedereen volgens mij wel al een eerste echo gehad.
Ik ben alleen iets misselijker als ik heel moe ben. En heb vannacht maar 5 uurtjes geslapen, toen 3 uur gewerkt en vanmiddag borstvoedings consulten gedraaid. Vergat te eten ook en dan echt beetje bleh. Maar ga vanavond vroeg naar bed en morgen uitslapen . Man doet de kinderen morgen.
Hier gelukkig maar 1. Nr 5 en 6 is wel heel heftig. Jemig mn buik is ook echt ontploft sinds deze week. Gelukkig weet iedereen het nu