Haha wow, das idd flink . Hier al wel iets waarvan ik denk, mmz, volgens mij gaan die darmen niet meer terug op z'n plek. Vandaag een wat strakker shirtje aan en toen dacht ik wel, deze moet ik niet op mn werk aandoen . Tweeling lijkt me wel leuk in die zin dat ik dan meteen klaar ben . 3 kids vind ik genoeg, maar met deze misselijkheid heb ik ook wel zoiets, ik weet niet of ik nog een zwangerschap wil. Als het er dan gewoon 1 is, blijft het miss wel gewoon bij 2 kindjes . Ook helemaal prima .
Hier ook! Vooral als ik s ochtends uit bed stap dan lijken het wel twee cement zakken. En heb ook van die puntjes op de tepels ?
Mijn dames staren vooral triest naar beneden, melk neemt flink af nu. T is vreselijk loop al een ruime week zonder bh door ziekte maar gut... ze zijn een beetje depri met zn 2 laten t koppie hangen
hahaha had ik ook na zo lang voeden hihi..je bent best lang je eigen borsten niet meer gewend. kijk er echt weer naar uit zo’n kleintje aan de borst
Ik kijk ernaar uit dat ze tenminste weer even naar de zon kijken ipv de schaduw opzoeken Ik wacht met smart op die kwaal hahaha Ik weet nog zo na de bevalling hoe blij ik was, geen striae! Tot de stuwing kwam... en als gevolg van die stuwing mijn theezakjes gestreept zijn dat vertelden ze niet bij de bv cursus dat je borsten ook in zebra modus kunnen gaan. Mijn tepels zijn nu wel donkerder dan ze waren zie ik.
Ja same hier. Ook beetje duizelig en misselijk als ik moe ben, maar anders gaat het gelukkig prima inderdaad. Maar ik ben nog niet eens 6 weken dus alles kan nog komen
Jezus wat gaan jullie snel ik ga morgen bij lezen vandaag tot vier uur gewerkt nu moe in bed en verkouden
Onze jongste zoon van 8 zegt steeds dat hij nu twee zusjes krijgt. Ze weten nog niet dat ik zwanger ben maar dit roept hij al paar weken dus ben zeer benieuwd op de echo volgende maandag avond