Ik merk hier ook wel wat meer klachten dan tijdens de vorige zwangerschap. Vooral lekker moe nog steeds. Misselijk niet echt gelukkig. Hebben jullie trouwens al een gevoel wat het wordt? Ik ben echt zo nieuwsgierig haha.
Ik denk dat ik dit keer in verwachting ben van een meisje. Verder vandaag best last van bandenpijn. Toch wel iets gaande daar beneden denk ik
ik heb ook een keer 3 dagen niks gevoeld maar zegt niks. Al snap ik heel goed dat je daar onzeker van wordt. Gelukkig is morgen al snel!
Heb even een vraagje ik heb 10 oktober mijn eerste echo ben dan 7 wkn 1 dag.. echter ik heb geen geduld.. en wil kijken of ik met 6 wkn 0 dgn evt. Een pretecho wil laten maken… Wie van jullie had zon vroege echo en kloppend hartje gezien? Wat zouden jullie doen??
Bij mijn zoontje had ik zo’n sterk gevoel. Ik wist 100% zeker dat het een jongetje zou zijn. Ik keek al onbewust naar jongens geboortekaartjes en kleertjes. Nu heb ik net zo’n duidelijk gevoel alleen nu ook een meisje. Als het een jongen is is het ook helemaal leuk maar mijn gevoel zegt dit keer een meisje. Alles loopt tot nu toe allemaal even anders dan bij mijn zoontje.
Stom hè dat wachten. Ik nu ons het ook verschrikkelijk haha. bij mijn zoontje zagen we al met 6+1 een kloppend hartje. Ik kreeg toen een echo omdat ik bloedverlies had. Het klopte nog niet zo lang. Ik weet niet of ik dan al een echo zou willen ik zou met minimaal 6+3 of 6+4 een echo doen. Maar dat is al een paar dagen voor je geplande echo.
Ja ik had een kloppend hartje 2x rond dat termijn omdat t medisch noodzakelijk was die echo. Omdat het hartje ook niet kan kloppen dan, kan t ook onnodige stress geven. Persoonlijk ben ik geen groot voorstander van echo met 6 weken zonder reden zoals bloedverlies oid. Niet elke vk doet al een pretecho doen, niet elke pretecho praktijk doet vaginaal echo dan. Ik weet t bureau hier, doet geen pretecho vaginaal en dan heb je eigenlijk slecht zicht en meer stress.
Ik.heb 1x een echo gehad met 6.1 en toen zagen we geen hartje. Dat was wel.heel.stress vol. Een week later gelukkig wel! Daarna ook niet meer zo vroege echo gehad.
Ik had hetzelfde bij mijn zoontje in het begin. Het is een jongen! En toen kwam mijn man en die dacht echt een meisje, dus ik ging daar helemaal mee in. Bij de geboorte was het eerste wat hij zei, het is een jongen! We wisten het ook pas bij de geboorte Het maakt ons ook niet uit, een meid zou leuk zijn, een jongen is net zo goed welkom Maak mij vooral zorgen of het gezond is
Zijn ook prachtige beroepen!! Als ze maar regelmatig waren, of goed te combineren met een gezinnetje..
mijn man precies hetzelfde! Hij was overtuigd van een meisje! Hij moest zo schakelen toen we wisten dat het een jongetje was. Hij is de hele terugweg in de auto stil geweest en snapte er niks van hahah. Idd gezondheid voor alles!
Hoera! Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 31 mei 2023 ♡♡ 1 mei Priscilla1987 5e kindje 2 mei MKH, 32 jaar, 2e kindje 3 mei Myjune, 34 jaar, 5e kindje 4 mei Bibmsl, 33 jaar, 4e kindje 5 mei Vierhartjes, 32 jaar, 4e kindje 6 mei 7 mei Mamamarloes, 39 jaar, 4e kindje Lvs88, 34 jaar, 2de kindje Jess89, 33 jaar, 2e kindje 8 mei Groenebomen, 37 jaar, 3e kindje 9 mei 10 mei 11 mei 12 mei 13 mei SJD1988, 34 jaar, 2e kindje 14 mei 2jongensmama, 39 jaar, 4e kindje Anniek88, 35 jaar, 3e kindje 15 mei Erzi, 33 jaar, 3de kindje 16 mei Bluedrake, 28 jaar, 2e kindje 17 mei 3musketierseneengirl, 34 jaar, 5e kindje Bittersweet symphony, 32 jaar 2e kindje 18 mei Mermaidoffduty, 27 jaar, 2e kindje 19 mei 20 mei Mer, 39 jaar, 5e kindje 21 mei 22 mei 23 mei Milou94, 28 jaar, 1e kindje Kaatje2017, 30 jaar, 3e kindje 24 mei Rosje83, 31 jaar, 2e kindje 25 mei 26 mei LisaW27, 30 jaar, 2e kindje 27 mei 28 mei 201987, 35 jaar, 1e kindje sierheester, 34 jaar, 5e kindje 29 mei Newbie123, 28 jaar 1e kindje 30 mei 31 mei Afspraken: 27-09: 2jongensmama - eerste echo 27-09: Myjune - intake verloskundige 27-09: SJD1988 - eerste echo 28-09: Anniek88- eerste echo 29-09: Lvs88 - eerste echo 29-09: Groenebomen- 2e echo ziekenhuis 29-09: Rosje83 - eerste echo (fertiliteit) 03-10: 3musketierseneengirl - intake+echo 03-10: Bittersweet symhony - intake 04-10: Mer intake vk en 1e echo 04-10: Mamamarloes intake VK+3e echo 04-10: Rosje 83 - intake VK en 2e echo. 04-10: Vierhartjes - termijnecho 04-10: LisaW27 - vroege echo 05-10: Milou94 - ‘vroege’ echo 1e 06-10: priscilla1987 termijnecho + afspraak gynaecoloog 06-10: Erzi - eerste echo VK 07-10: Bluedrake - eerste echo 10-10: Groenebomen - intake vk - 3e echo/termijnecho 10-10; 201987- eerste echo 11-10: Bittersweet symphony - 1e echo 11-10: Vierhartjes - Gynaecoloog + 13 wkn echo 11-10: LisaW27 - echo 18-11: kaatje2017 - 1e echo Totaal aantal zwangeren (24) Verrassingsbaby tot de bevalling (1) Nog onbekend /te vroeg (23) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡Sterretjes♡♡ Sophia89 ⭐ Bloem36 ⭐ Noa1987 ⭐ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken.
Ik zou dat zelf nooit doen. Ik heb zelfs nu pas de echo met 10.2, terwijl ik een vitaliteitsecho mocht laten doen met 8 weken nav een missed abortion vorige keer. Maar heb ervoor gekozen dat niet te doen. Mijn reden was dat als ik dan met 8 weken miss wel een goeie echo heb en dan met 10 weken alsnog niet. Dat risico wilde ik voor mezelf niet lopen. En als je dan nog eerder bent heb je misschien stress omdat je nog geen hartje ziet terwijl het nog te vroeg is. Of juist andersom. Maarja, iedereen is daar anders in, dus ik zou vooral doen wat voor jou goed voelt. Wat voor mij goed voelt, kan voor jou juist heel slecht voelen en andersom. En qua symptomen die minder zijn. Ik had het afgelopen dagen ook. Zondag en maandag zelfs geen medicijnen tegen de misselijkheid gehad en bij de vorige zwangerschap was dit voor mij achteraf echt een signaal dat het niet goed zat. Was ergens dus wel blij dat het maandagavond toch weer flink op kwam zetten. Maar verder merk ik wel dat het nu veel minder constant aanwezig is dan bij mn zoontje. Het is veel meer in vlagen ofzo. En hoe drukker ik het heb, hoe meer last.
Nu doe ik het weer verkeerd met die kleuren.. kan iemand me goed zetten? 23 mei ipv 27 mei. Ik ben 30 Eerste echo 18-10
Welkom nieuwe dames Dames met een top echo ook gefeliciteerd. Hier ga ik ook borstvoeding geven.hoop wel op goede begeleiding! Hier echt niet lekker vandaag gewerkt laatste cliënt deed deur niet open dus kon naar huis heerlijk.morgen nog twee clientjes dan lekker weekend en uitzieken maar moet donderdag op schoolreisje mee dus word goed aankleden.
eisen voor goede begeleiding anders lactatiekundige inschakelen! ik ben ook niet lekker, keelpijn en beetje beroerd achtig. Lig met warme deken op de bank
Dr gaat echt vanalles rond weer he. Hier ook weer (nog steeds) niet fit. Gisteren al thuisgebleven, vandaag wel gaan werken, maar met barstende koppijn thuisgekomen. Vanavond maar weer vroeg naar bed en hopen dat ik nu wel slaap... Beterschap! Hopelijk zet het niet door bij jou!