Uitgerekend 1 t/m 31 mei 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mamamarloes, 30 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milou94

Milou94 Fanatiek lid

2 sep 2021
    1.310
    1.113
    113
    Vrouw
    Jeetje wat bizar zeg!! Naar :cry:

LisaW27 vindt dit leuk.
  2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.684
    27.319
    113
    Vrouw
    Ik denk puur omdat ze denken vanuit hun eigen perspectief en dat zijzelf niet de keuze zouden maken. Wij hebben wel meer hulp nodig in t begin, omdat ik dan niet mobiel ben. Maar ze vinden t ook zonde dat ik weer een terugval krijg,nog langer niet kan werken etc. De zorgen van de jongste hebben ons wel echt tot wanhoop gedreven, maar... we zijn er goed uitgekomen. En wij denken nu juist; als we dat aankunnen, kunnen we nog een kindje ook aan. Mensen om ons heen denken dat we heel afhankelijk zijn van anderen om ons, terwijl t gaat om bv keer kind van school halen, even kort oppassen als ik met de oudste naar sport ga of bijspringen bij ziekte. Ze helpen ook wel eens mee in t huishouden, maar dat hoeft echt niet van ons.

En mijn belastbaarheid is ook absoluut lager dan dat van bv mijn zus. Maar ik ben er oke mee en kan binnen mijn grenzen mij prima redden en ze komen niets tekort. Ja ik ga tussen de middag even liggen, de oudste gaat dan even lekker gamen. Die geniet van zn half uurtje alleen beneden en hij komt mij gerust storen als er wat nodig is. Hij heeft dan na school al zeker een uur onverdeelde aandacht van mij gehad.

Maar denk dat mensen om ons heen echt worstelen met die achteruitgang en dus weer langer thuis.... ipv ambitie en carrière want zonde van mijn diploma.... en naja ze hebben ons echt wel zien worstelen in de donkerste tijden natuurlijk. Dus ik snap absoluut de zorgen,heel terecht maar de verwijten... nee.

3. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik vind t lastig om mijn goede nieuwe te delen :|..

Vandaag geweest bij een praktijk opening van vk’s.. was een vk waarmee ik veel samen werk. Stond er kotsmisselijk te zijn en ze gokte gewoon goed “omg jij bent zwanger”
    Idd maar nog geen echo dus niet al te enthousiast ;)

ze liep naar de praktijkhouder en kwam terug “kom we gaan ff kijken”

kloppend hartje ❤️ zoo opgelucht

sierheester, Christiana, Lilium en 13 anderen vinden dit leuk.
  4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.684
    27.319
    113
    Vrouw

Wat bizar! Wat apart dat je lichaam het gewoon heeft opgenomen. Jeetje maar goed dat je een eerdere echo hebt gehad. Wat vreselijk verdrietig dat gewoon alles al weg was :(

LisaW27 vindt dit leuk.
  5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.684
    27.319
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!!!♡♡♡♡♡

Erzi vindt dit leuk.
  6. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Snap ik, maar gefeliciteerd! Zeker met jouw verleden, iedereen gunt het zichzelf heel hard. En het is ook fijn om even goed nieuws te lezen :rolleyes:

Erzi vindt dit leuk.
  7. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.684
    27.319
    113
    Vrouw
    Hmhm die reacties kreeg ik ook van mam toen ik aangaf dat ik graag nog wel een kindje wil... o god nee moet er niet aan denken. Naja ik wel. Voor jou ook knuffel, t is eigenlijk te idioot voor woorden dat wij als volwassenen ons zo moeten voelen om goed nieuws te delen :| t is niet dat we 15 zijn, onder dak bij mam wonen en oeps zwanger raakten van een scharrel...

Erzi vindt dit leuk.
  8. 201987

201987 Actief lid

28 jul 2022
    418
    355
    63
    Vrouw
    Proficiat :)

Erzi vindt dit leuk.
  9. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    nee Precies! Mijn ouders hebben altijd opgepast 2 dagen in de week.. soms om de week.. soms 1x per week.. en ze willen niet op een baby meer passen. Begrijpelijk en je goed recht.. wss als ik er bij zeg “jullie hoeven niet op te passen we regelen het zelf” dat ze dan wel blij zijn

GroeneBomen vindt dit leuk.
  10. Bittersweetsymphony

Bittersweetsymphony Actief lid

5 jan 2022
    272
    252
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

Erzi vindt dit leuk.
  11. Lilium

Lilium Niet meer actief

Ohja oeps!
    Nou dat bederft de pret wel dan..

12. Lilium

Lilium Niet meer actief

Ja, alles was helemaal in orde. Een sterk kloppend hartje ❤️ Ik vond het prachtig en onroerend om te zien. Mijn eerste reactie op de foto's was: Dat lijkt wel een spaceship :roflmao:

Ik loop iets achter op wat ze berekend had. Ze dacht eerst dat ik 8+2 was, maar nu 7½ ongeveer. Over 3 weken de termijn echo.

Ohja en het was niet inwendig :thumup:

Ik vond het een beetje lullig om te delen na weer een verlies :(

Bijgevoegde bestanden:

13. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @GroeneBomen ah nee dit is niet leuk ik verwacht ook botte reacties hoor buiten me ouders broertje en schoonzusje.

Ik lees ook weer veel mk etc sterkte dames.

Ik heb niet veel puf trap lopen is vermoeiend me man die half dood op bed lag vanmiddag werd toen een beetje boos dat ik ook nog corona heb en trap lopen al vermoeiend is.mijn cliënt appte me ook al corona ze zei hoop dat je gezond ben gelijk maar even gebeld.

Gelukkig als alles mee zit dinsdag uit quarantaine en donderdag afspraak en echo gyn en winkelen met me man..kinderen zijn allemaal nog covid vrij.me dochter zwemt morgen af me schoonzusje en broertje gaan mee

bluedrake en GroeneBomen vinden dit leuk.
  14. 201987

201987 Actief lid

28 jul 2022
    418
    355
    63
    Vrouw
    Proficiat :)

Lilium vindt dit leuk.
  15. 201987

201987 Actief lid

28 jul 2022
    418
    355
    63
    Vrouw
    Hebben jullie ook last van vaginale afscheiding ( wat dikker niet waterig?) wel nog echt minimaal hier

16. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja wilde het ook al vragen hier, af en toe een klodder inderdaad.. wel helder

17. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.684
    27.319
    113
    Vrouw
    #1517 GroeneBomen, 30 sep 2022
    Laatst bewerkt: 30 sep 2022
    @Lilium wat mooi ♡

@priscilla1987 ja erg he? Jammer dat t zo moet dan :( maar goed, we moeten er maar doorheen. Heb er gewoon buikpijn van :| mijn schoonouders mogelijk maar niet morgen vertellen. Ik weet niet of ik t 2x op 1 dag trek. Als mijn vriendin al zei 'je had ervan af moeten zien in t belang van ieder van t gezin' o help... :cry::cry:
    Eb gedoe die stomme corona zo :( grrr.ik ben ook echt nog lang niet de oude

Lilium vindt dit leuk.
  18. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.684
    27.319
    113
    Vrouw
    Ik gebruik utrogestan, t is bij mij 1 zooi :roflmao:

Rosje83, SJD1988 en 201987 vinden dit leuk.
  19. 201987

201987 Actief lid

28 jul 2022
    418
    355
    63
    Vrouw
    Ja bij mij is het dikker niet dun.. zojuist eenmalig met afvegen.. gewoon wit van kleur

20. mamamarloes

mamamarloes Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.048
    1.268
    113
    Vrouw
    Administratief en fotograaf
    @Lilium mooi! Gefeliciteerd!
    En @ezri wat fijn! Super leuk zo onverwacht en mooi nieuws! Gefeliciteerd

Erzi en Lilium vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina