Ik ook, zo fijn dat het ook vaak gewoon goed gaat! Ik moet nog 2 weken tot de termijnecho. Eigenlijk mag ik nog een extra echo deze week. Als geruststelling na de bbz. Maar we gaan zaterdag op vakantie voor een week. En ik wil gewoon niet nog horen voor onze vakantie dat het niet goed zit. (Juist omdat een onze vorige vakantie moesten annuleren vanwege de bbz).
Zo fijn al die mooie echo’s ❤️ ik heb mij zoveelste darm aanval. Ik word helemaal gek. Ben er zo beroerd van.. lag al om 20:00 in bed, viel in slaap maar werd wakker van mega darm krampen. Ze zijn helemaal f*ck*d
Wat fijn die mooie echo's allemaal! Hier net thuis van oudercommissie vergadering.morgen echo dag.vandaag alleen een dag dat me 360 euro ga kosten me fiets motor is kapot kabelsnu een leenfiets tot die klaar is.ik mag morgen alleen naar de echo en daarna ga ik shoppen.wat ik het meeste mis is de filet American met uitjes zout en peper
Oh filet americain, dat zou ik ook wel lusten En nu ben ik mezelf aan het martelen met bedenken welke lekkere dingen ik nu mis, ik zal het jullie besparen
@GroeneBomen jeetje wat ontzettend verdrietig zeg! Heel veel sterkte en kracht voor de aankomende tijd! Wij gaan geen genderreveal doen, maar ik wil wel heel graag weten wat het is! Ik zou het echt superleuk vinden als we een jongen krijgen (hebben nu 3 meisjes), maar een meisje erbij zou ik eigenlijk ook leuk vinden! Ik heb afgelopen dinsdag weer een echo gehad, de gynaecoloog had het vorige keer over een termijnecho maar ik zou dan 9,4 weken zijn dus dat vond ik al een beetje raar. De echoscopiste snapte ook niet helemaal wat de gynaecoloog nou bedoelde, ze had ook letterlijk 0 opgeschreven in mijn dossier, niet eens hoe ver ik was of dat ik überhaupt al een afspraak had bij haar. Echo zag er overigens weer goed uit, weer een dag naar voren gezet. Dus nu weer van alles omgegooid qua afspraken en heb ik volgende week vrijdag de termijnecho. De nipt ga ik niet doen, zie de meerwaarde daar niet van in en hoevaak ik niet heb gelezen dat de uitslag goed/fout zat en het tegenovergestelde waar bleek te zijn.... Qua kwaaltjes heb ik alleen last van extreme vermoeidheid (bij de meisjes nooit zo gehad) en obstipatie Heel fijn ook Hier nog geen buikje, alleen als ik heb gegeten en savonds als ik naar bed ga. Maar dan is ie sochtends weer verdwenen
Voor degene die gisteren echo's hadden, gefeliciteerd! Leuk ook de foto's erbij Vandaag staat er ook weer wat zag ik, succes meiden!
Oeh... dat ga ik ook eens proberen. Goed idee! @ZoeteAardbei Tonijn mis ik ook heel erg. Zo'n zin in. Echt balen dat dat niet meer mag. Een aantal jaar geleden blijkbaar wel. Ik heb mijn blikjes tonijn maar weggegeven