Uitgerekend 1 tem 15 december 2024

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lilyanne, 28 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilyanne

    Lilyanne Actief lid

    20 dec 2023
    358
    504
    93
    Vrouw
    ♥ Uitgerekend 1 t/m 15 december 2024 ♥

    1 december

    2 december


    3 december

    4 december

    5 december
    Lilyanne-33 jaar-3de kindje
    6 december

    7 december

    8 december

    9 december

    10 december

    11 december

    12 december

    13 december

    14 december

    15 december

    Meisje () | Jongen () | Verrassing ()

    ♥ Afspraken ♥

    2 april lilyanne vroege echo door bloedverlies + afname bloed hcg waarden

    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje.

    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  2. Faleide

    Faleide Actief lid

    10 jan 2024
    240
    291
    63
    Vrouw
    Ergens over de grens
    ♥ Uitgerekend 1 t/m 15 december 2024 ♥


    1 december

    2 december


    3 december

    4 december (1)
    Faleide - 39jr - 3e kindje

    5 december (1)
    Lilyanne - 33jr - 3e kindje

    6 december

    7 december

    8 december

    9 december

    10 december

    11 december

    12 december

    13 december

    14 december

    15 december

    Totaal (2)

    Meisje () | Jongen () | Verrassing ()

    ♥ Afspraken ♥

    2 april lilyanne vroege echo door bloedverlies + afname bloed hcg waarden

    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje.

    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  3. Faleide

    Faleide Actief lid

    10 jan 2024
    240
    291
    63
    Vrouw
    Ergens over de grens
    Gezellig! Ik heb mezelf ook op de lijst gezet. Volgens mijn eigen berekening 4 dec :)
     
  4. Vederlicht

    Vederlicht Actief lid

    2 feb 2024
    160
    151
    43
    [♥ Uitgerekend 1 t/m 15 december 2024 ♥


    1 december

    2 december

    Vederlicht - 41 - 2de kindje

    3 december

    4 december (1)
    Faleide - 39jr - 3e kindje

    5 december (1)
    Lilyanne - 33jr - 3e kindje

    6 december

    7 december

    8 december

    9 december

    10 december

    11 december

    12 december

    13 december

    14 december

    15 december

    Totaal (2)

    Meisje () | Jongen () | Verrassing ()

    ♥ Afspraken ♥

    2 april lilyanne vroege echo door bloedverlies + afname bloed hcg waarden
    22 april vederlicht intake en 1e echo

    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje.

    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  5. Vederlicht

    Vederlicht Actief lid

    2 feb 2024
    160
    151
    43
    @Lilyanne hoe is het nu ? Las in nod topic dat het bloeden weer was begonnen? Wat een slopende dagen zo voor je. Sterkte en hoop echt op goed nieuws voor jullie as dinsdag.
     
  6. Lilyanne

    Lilyanne Actief lid

    20 dec 2023
    358
    504
    93
    Vrouw
    Tis niet goed. Hcg maar 23 vandaag.. het gaat dus niet goed...gyne zag ook niets in baarmoeder
     
  7. Vederlicht

    Vederlicht Actief lid

    2 feb 2024
    160
    151
    43
    @Faleide je vroeg in het nod topic over bekend maken. We hebben het aan 1van onze moeders verteld. De rest willen we pas informeren na de eerste hopelijk goede echo. Dus na 8 weken. Hoop echt voor ons allen dat het allemaal goed mag blijven gaan. Het zwanger worden is eerst het doel en als dat dan gelukt is , krijg je weer te maken met een hele andere vorm van onzekerheid. Die eerste weken vind ik echt wel spannend.
     
  8. Vederlicht

    Vederlicht Actief lid

    2 feb 2024
    160
    151
    43
    Dat is echt een minimale stijging ten opzichte van gister… moest je vandaag ook weer bloed prikken? En dus bij de gynaecoloog geweest? Jeetje wat naar hè? Dikke knuffel!
     
  9. Lilyanne

    Lilyanne Actief lid

    20 dec 2023
    358
    504
    93
    Vrouw
    Tegenover eergister zou dus nu zeker 40 moete zijn + al het bloed en dun baarmoederslijmvlies = miskraam
    Moet dinsdag wel nog gaan terug prikken om te kijke of hcg weggaat
     
  10. Vederlicht

    Vederlicht Actief lid

    2 feb 2024
    160
    151
    43
    Pffff jemig wat naar zo hè? Wel heel fijn dat je vandaag terecht mocht maar dit wil je niet horen hè? Dikke knuffel
     
  11. Pietjepuk123

    19 dec 2023
    91
    63
    18
    Vrouw
    ♥ Uitgerekend 1 t/m 15 december 2024 ♥

    1 december

    2 december (1)

    Vederlicht - 41 - 2de kindje

    3 december

    4 december (2)
    Faleide - 39jr - 3e kindje
    Pietjepuk123 - 31jr - 1e kindje


    5 december (1)
    Lilyanne - 33jr - 3e kindje

    6 december

    7 december

    8 december

    9 december

    10 december

    11 december

    12 december

    13 december

    14 december

    15 december

    Totaal (4)

    Meisje () | Jongen () | Verrassing ()

    ♥ Afspraken ♥

    2 april Lilyanne vroege echo door bloedverlies + afname bloed hcg waarden
    19 april Pietjepuk123 7-wekenecho
    22 april Vederlicht intake en 1e echo
    2 mei Pietjepuk123 intake verloskundige en 2e echo
    14 mei Pietjepuk123 termijnecho

    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd en hoeveelste kindje.

    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
    Faleide en Vederlicht vinden dit leuk.
  12. Pietjepuk123

    19 dec 2023
    91
    63
    18
    Vrouw
    Ik heb een druk sociaal weekend en ben gelukkig gisteravond al doorgekomen door water gemend met groene ijsthee uit een wijnglas te drinken. Maar maandag ontkom ik er niet aan het mijn schoonouders te vertellen, vermoed ik. Het liefst wacht ik inderdaad ook tot mijn eerste echo.
     
    Faleide vindt dit leuk.
  13. Vederlicht

    Vederlicht Actief lid

    2 feb 2024
    160
    151
    43
    Welkom! En gefeliciteerd!!Wat lijken we alcoholisten toch zo hè ?. Ik drink echt niet bij ieder feestje, maar er zijn er altijd een aantal die op je letten hoe voel jij je verder?
     
    Pietjepuk123 en Faleide vinden dit leuk.
  14. Pietjepuk123

    19 dec 2023
    91
    63
    18
    Vrouw
    Ja dat feestje was ideaal want ik kon het aan de bar bestellen, dus daarmee wel een glas 'wijn' in mijn handen zonder heel stiekem te hoeven doen. Kan ik weer een andere keer gewoon fris drinken bij iemand thuis. Morgen wordt lastiger omdat we uitgebreid gaan lunchen met allemaal mooie wijnen op de kaart. Elk glas afslaan gaat echt opvallen. Ik ben er nog niet over uit!

    Verder voel ik me goed! Ik had vanaf 7dpo enorme buikkrampen maar dat bleek gewoon constipatie te zijn. Nu neem ik elke dag Yakult en een vijg en heb ik gelukkig bijna nergens meer last van. Verder kan ik het nog steeds niet geloven en voelt het heel onwerkelijk. En blijf ik onzeker erover tot de eerste scan, vermoed ik.

    Hoe is het met jou?
     
    Vederlicht vindt dit leuk.
  15. Faleide

    Faleide Actief lid

    10 jan 2024
    240
    291
    63
    Vrouw
    Ergens over de grens
    @Pietjepuk123 welkom! Gezellig en natuurlijk proficiat :D we staan beiden op 4e dec. pakjesavond ;)
    Of je zegt dat je dat wat last hebt van je maag en paracetamol hebt ingenomen en dus de wijntjes laat staan?
    Hier geen alcoholist :roflmao: maar moest sushi wel laten staan paar dagen geleden, wekte lichtelijk argwaan haha.
     
    Vederlicht vindt dit leuk.
  16. Pietjepuk123

    19 dec 2023
    91
    63
    18
    Vrouw
    Ja die uitgerekende datum is nog heel erg nattevingerwerk voor mij vanwege mijn lange cycli, maar het zal vast rond sinterklaas zijn haha!

    Ik overweeg nog een blaasontsteking-smoesje, maar grote kans dat er ook dingen op tafel komen die ik niet mag eten (Italiaans, dus hammetjes, carpaccio, rauwmelkse kazen) dus misschien ontkom ik er dan alsnog niet aan. Maar misschien hebben ze helemaal niets door, haha!

    Wat heb jij gezegd bij de sushi?
     
    Vederlicht vindt dit leuk.
  17. Faleide

    Faleide Actief lid

    10 jan 2024
    240
    291
    63
    Vrouw
    Ergens over de grens
    Oei, het wordt je niet makkelijk gemaakt nee haha!

    Ik neem normaal gesproken wel een mix van vanalles dus ergens viel het niet op, maar bestelde nu 3 dubbel sate en 2 salades :roflmao:
     
    Vederlicht vindt dit leuk.
  18. Pietjepuk123

    19 dec 2023
    91
    63
    18
    Vrouw
    Haha ja met meer opties op de kaart kun je daar nog wel mee wegkomen inderdaad!

    Wanneer ben jij van plan het je omgeving te gaan vertellen?
     
  19. Faleide

    Faleide Actief lid

    10 jan 2024
    240
    291
    63
    Vrouw
    Ergens over de grens
    Succes vandaag en veel plezier vandaag , ben benieuwd! ;):p

    Onze ouders weten het nu wel, maar ook bewust voor gekozen omdat we niet in NL wonen. De rest denk ik vanaf 12+wkn of later, in de zomer zijn we in NL maar ja, dan ben ik als het goed is rond 20wkn haha. Qua buik gaat dat zeker opvallen haha. En jullie?
     
    Vederlicht en Pietjepuk123 vinden dit leuk.
  20. Pietjepuk123

    19 dec 2023
    91
    63
    18
    Vrouw
    Nou ik heb met mijn vriend toch maar besloten de blaasontsteking-smoes te gebruiken! Verder strategisch om de vleeswaren heen gegeten (extra mortadella geruild voor ham) en mijn vriend de carpaccio laten eten in ruil voor iets anders lekkers. De pasta's kon ik gelukkig allemaal eten, al moest ik wel een beetje om wat garnalen heen eten. Het kaasplankje grotendeels afgehouden maar wel wat pecorino meegegeten, en me verder vol op het toetje gestort.

    Het viel mee! Ik kan dit bij mijn schoonfamilie niet nóg een keer doen, maar dat hoeft ook niet. Wij willen het onze ouders vertellen na de eerste echo en dan langzaam (misschien na de tweede echo?) wat vrienden en mijn zwanger en schoonzus. Overige familie komt dan daarna.
     
    Faleide vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina