Uitgerekend 1 tm 15 mei 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niena01, 27 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Ja, snap ik. Lekker plannen die echo!

KJB vindt dit leuk.
  2. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    @Malbec hopelijk heb je een fijne werkdag vandaag! Toch wel lekker denk ik even normaal:).

@KleineLai en @Mamavandrie34 hopelijk hebben jullie een fijne tijd (gehad) met jullie familie hier. Lijkt me toch fijn om samen te zijn als je elkaar niet dagelijks kan zien.
    @Mamavandrie34 hoe lang moet je nog wachten op uitslagen? Hopelijk voel je je een beetje ok.

3. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Gistetochtend fijn gewerkt!
    Vandaag de 20 weken echo gehad en alles zag er perfect uit ❤️
    placenta ligt nog steeds wel te laag dus die moet nog wel omhoog. Hopen dat tie dat nog gaat doen. Maar het allerbelangrijkste is dat het met haar goed gaat!

4. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Wat een mooi nieuws dat alles er goed uitzag. Fijn als de placenta omhoog gaat maar dat is dan bijzaak bijna. Super dat jullie kleine meid het goed doet

Malbec vindt dit leuk.
  5. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Het was stil van mijn kant, we hadden nog steeds geen uitslag en dat drukte toch erg op de sfeer…
    Vrijdag wou mijn man het ziekenhuis bellen om te vragen of ze al wat wisten, ik zei laat maar, ze bellen als ze iets weten. Vrijdag niks gehoord. Maandag niks gehoord, dat was twee weken na het telefoontje van de gyn en ze had twee weken gezegd. Gisteren dinsdag niks gehoord. Einde van de middag heeft mijn man toch het ziekenhuis gebeld: nee ze hadden niks en de mevrouw die dit in de gaten hield belt echt meteen als er iets binnen is, dat doet ze de hele dag door. Maar mijn naam toch genoteerd om het na te vragen.
    Vanochtend 9:30 in de auto naar het strand gaat mijn telefoon. Mijn hart stond even stil hoor, man neemt op, ik parkeer, mevrouw aan de telefoon boos want de lab had de uitslag al op 22 december maar had het niet aan het ziekenhuis doorgegeven :eek: maar uitslag is normaal voor foetus B. Huh ok maar foetus A dan, want die is degene met iets aan de darmen. Nee die uitslag is nog niet binnen. Nou ik in tranen in de auto, zie je wel er is iets waarom duurt het anders zoveel langer dan de andere?! Klik klik klik aan de andere kant van de lijn, nee want foetus A is er ook en die is ook normaal!
    Nou dames, ik heb nooit zoveel adrenaline in mijn lijf gehad geloof ik (behalve net de geboorte, haha). Mevrouw ging het ook allemaal uitzoeken hoe dat kon. Ze heeft dus de lab gebeld naar aanleiding van ons telefoontje gisteren, en die bleken de uitslag al te hebben. Al een week :rolleyes: ze was best wel boos dat het zo gegaan was en heeft veelvuldig haar excuses aangeboden.
    maar we zijn dus wel enigzins opgelucht nu. 18 februari weer een uitgebreide echo in het LUMC, ondertussen gewoon op controle in het streekziekenhuis. Ik krijg elke keer een echo, jaloersmakend he :$;) dat is omdat ze met de dopler niet zeker kunnen zijn dat ze beide hartjes horen, dat gaat gewoon veel makkelijker met een echo. Ook wordt de groei bij een tweeling door middel van echo’s in de gaten gehouden omdat je dat niet echt aan de buitenkant in te schatten, zoals een verloskundige dat doet.

6. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Jeeeetje wat een rollercoaster en wat slecht van het ziekenhuis dat ze jullie onnodig lang in spanning hebben gehouden.

Maar wat een onwijssss goed nieuws!!!!!!!

Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  7. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Eigenlijk vrij weinig, mijn bloeddruk was nog steeds goed. Bij de echo zei ze wel dat er geen teveel aan vruchtwater was en dat de kleine er verder op het eerste zicht ook prima uit zag. Ze heeft geen metingen gedaan of zo.

@Ang1987: echt? Hier gaat het zwangerschapszwemmen niet door.

@Mamavandrie34: wat ontzettend slecht dat het lab het pas zo laat heeft doorgegeven!! Zeker omdat het ook nog eens positief nieuws wat waardoor de feestdagen nu onnodig bedrukt waren :(.
    Een van de voordelen van medisch te zijn is inderdaad dat je elke controle echo’s krijgt. Bij een tweeling al helemaal noodzakelijk lijkt mij.

Mijn vriend en ik mogen zo weer eens voor pcr test :confused:. Mijn nichtje en haar vriendje hebben een positieve zelftest. Aangezien we daar zondag geweest zijn en ik sinds vannacht aan het hoesten ben toch maar het zekere voor het onzekere nemen. Mijn dochter vindt de tests echt drama dus voor nu wachten we voor haar nog even onze eigen uitslag af, ook aangezien zij (nog) geen symptomen heeft.

Mamavandrie34 en Malbec vinden dit leuk.
  8. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Jeeminee! Wat een rollercoaster inderdaad!! Vreselijk!! Nu positief het nieuwe jaar in!!

9. Liessb88

Liessb88 Actief lid

24 aug 2021
    391
    623
    93
    Vrouw
    Ik ga gewoon elke maand naar de gynaecoloog voor controle en krijg elke keer een echo. De gynocoloog pland de afspraken zelf zo :)

10. Liessb88

Liessb88 Actief lid

24 aug 2021
    391
    623
    93
    Vrouw
    Gelukkig hebben jullie uiteindelijk wel zelf gebeld, wie weet hoe lang je anders nog kon wachten...

11. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Damn, mijn Corona test uitslag is binnen. Ik ben positief. Dat is wel echt even bagger!

12. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Oh dat is balen zeg, hoe voel je je?

13. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Gadver wat naar. Hopelijk valt het mee!

14. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Heel grieperig, koorts, hoesten, benauwd, snot,… Hopelijk blijft het hierbij.

15. Zeester85

Zeester85 Actief lid

11 jun 2020
    187
    374
    62
    Vrouw
    Ow shit! Beterschap!

16. Zeester85

Zeester85 Actief lid

11 jun 2020
    187
    374
    62
    Vrouw
    Ik lees fijn nieuws van de afgelopen dagen!

Hier gaat het prima. Druk met werk en deze week is de opvang dicht. Dus ons zoontje is gezellig bij familie geweest. Ben helemaal trots, hij doet het zo goed onder verschillende omstandigheden.

En sinds kerst voel ik de baby. Echt eem kerstkado!

Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling! En dat 2022 een top jaar mag worden voor jullie allemaal! Met een fijne zwangerschap, geboortes en gezonde babies!

Roos01, Sillemie, Ang1987 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Oh nee! Wat kut!! Veel beterschap.

Voor iedereen een hele fijne jaarwisseling meiden! ❤️

Ang1987 en KJB vinden dit leuk.
  18. KJB

KJB Actief lid

2 aug 2021
    458
    449
    63
    Vrouw
    @Mamavandrie34 Jeetje wat een verhaal! Helaas heb ik ook van dit soort ervaringen met ziekenhuizen, maar in jouw situatie is het helemaal belachelijk dat ze niet eerder gebeld hebben.. Gelukkig wel fijn nieuws zeg! Dat is wel fijn het oude jaar afsluiten en het nieuwe jaar in gaan.

@Sillemie Wat shit van je positieve test en je klachten! Hopelijk blijft het hier inderdaad bij.. Ga je je dochtertje ook nog testen of pas als ze klachten krijgt? Beterschap in ieder geval!

@Zeester85 Wat fijn dat je zoontje het zo goed doet! Altijd toch weer een opluchting lijkt me. En wat heerlijk dat je de kleine voelt sinds Kerst!

Ik helaas nog steeds niet.. Wel ontzettend veel last van mijn bekken en krampen in mijn buik. Dus ik houd me daar maar aan vast haha.

19. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Gadver dat klinkt al rot genoeg. Beterschap.

20. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    @Sillemie oeh, wat balen nu. Zorg goed voor jezelf!

@Mamavandrie34 super nieuws!!!

Ben echt heel blij dat er zoveel positief nieuws volgt op die onzekerheid.

Deel Deze Pagina