Uitgerekend 1 tm 15 mei 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niena01, 27 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    @KJB: Vajèn is vandaag getest. Ik wacht nog op haar uitslag. Ik hoop eerlijk gezegd dat ze positief is, dan is haar quarantaine tijd korter. Normaal gezien zou ze maandag terug naar haar vader gaan (co-ouderschap) en hij wilt dat ik in zelfisolatie ga in huis. Maar dat werkt echt niet met een heel gevoelige 6-jarige. Ik kan haar echt niet iedere keer met de tranen in haar ogen weg sturen dat ze niet mag komen knuffelen. Ze maakt zich ook echt oprecht zorgen om mij dus als ze dan niet bij mij zou mogen komen wordt dat alleen maar erger.

@Zeester85: zo leuk hè die kleine schopjes :D

Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst.

2. KJB

KJB Actief lid

2 aug 2021
    458
    449
    63
    Vrouw
    Agos! Alsof die isolatie nu nog zin heeft.. Als ze het al overneemt, zal het waarschijnlijk nu al te laat zijn. Mijn zwager kreeg toen ook het advies om zijn zoontje van 7 op te sluiten in zijn kamer zodat hij de rest van het huishouden niet kon besmetten.. Belachelijk!

3. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    @KJB Zouden er echt mensen zijn die een ziek kind van 6 of 7 alleen op hun kamer in isolatie zetten? :eek:

@Sillemie Beterschap!

4. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Het heeft alleen zin om haar quarantaine te verkorten. Maar ik ga haar dat dus echt niet aandoen. En dat heb ik heel duidelijk gemaakt aan mijn ex. Hij is het er niet mee eens maar hij heeft toch echt pech. En ik snap echt dat het voor hem ook kut is! Zeker zo met de feestdagen, maar ik heb hier ook niet voor gekozen

5. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Wow das bizar, weet niet wie dat adviseerde maar als mijn huisarts dat zou zijn bv zou ik een andere nemen.

@Sillemie hoop in dit geval ook op een positieve test voor je dochter. Ik zie om me heen dat kinderen het vaak symptoomloos onder gaan. En als ze het heeft gehad is dat zo ook weer makkelijker als ze naar school gaat.

Beetje off topic leuk een dochter van 6!! Die maakt het helemaal bewust mee dus dat er nog een kleine bij komt.

Nogmaals beterschap

6. KJB

KJB Actief lid

2 aug 2021
    458
    449
    63
    Vrouw
    Ik kan het me niet voorstellen.. Maar dat kon ik ook niet toen mijn zwager zei dat ze dit serieus hadden geadviseerd.

Degene die hem had gebeld na de positieve uitslag van zijn zoontje had dat "vriendelijk" verzocht. Volgens mij is dat de GGD toch? Ben gelukkig nog nooit positief getest, dus geen ervaring mee..

Fijne jaarwisseling vanavond! Op naar een top 2022 voor iedereen :D

7. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    @Ang1987: Zij maakt het inderdaad helemaal bewust mee en vindt het geweldig!! Helemaal sinds we weten dat het een meisje is. Doordat er al meerdere complicaties zijn maakt zij zich ook wel echt zorgen. En dat terwijl we alle zorgen zo beperkt mogelijk bij haar laten komen maar ze krijgt natuurlijk wel wat dingen mee.

Die isolatie voor kleine kinderen is echt onmogelijk en onmenselijk. Dat zouden ze bij de GGD toch ook moeten weten, lijkt mij.
    Ondertussen hebben we ook Vajèn’s uitslag binnen en zij is ook positief dus gelukkig is isolatie hier sowieso niet aan de orde.

Fijne jaarwisseling voor iedereen

8. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.308
    28.488
    113
    Hi!
    Even een teken van leven hoor, haha. Hier gaat alles goed. We hebben het erg naar ons zin hier in NL, lekker druk en vol qua planning.
    Volgende week de 20 weken echo dan eindelijk! Ben benieuwd of het me iets enthousiaster gaat maken over de zwangerschap. Ik merk toch dat ik er nog steeds moeite mee heb. Een vriendin vroeg me een paar dagen geleden of ik gelukkig was met de zwangerschap. Ik heb toen eerlijk moeten toegeven dat ik me niet blij voel. Andere mensen zijn ook zoveel enthousiaster over de zwangerschap (en geslacht) dan ik ben. Daar voel ik me dan weer schuldig over. Lastig nog steeds.

Iedereen alvast een fijne jaarwisseling !!

9. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Tja de mensen die bij de GGD werken zijn niet allemaal lichten. Als het een arts was geweest had ik dit wel zorgwekkend gevonden. Maar alsnog belachelijk.

Jij ook een fijn nieuw jaar! 2022 wordt voor ons allen een heel speciaal jaar:)

KJB vindt dit leuk.
  10. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ahh superlief maar ook zielig dat ze zich zo'n zorgen maakt. Is ook niet niets zo'n gecompliceerde zwangerschap! Hopelijk gaat de rest van je zwangerschap voorspoediger.

11. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Fijn dat je tijd in NL zo lekker loopt. Hoor van vriendinnen in het buitenland dat als ze hier dan zijn ze helemaal vol zitten gepland en eigenlijk daarna nog een vakantie nodig hebben;).
    Maar fijn dat de tijd snel gaat en ik hoop heel erg met je mee dat je je fijner voelt over de zwangerschap. Lijkt me niet meevallen meid. Goed dat je er wel een vriendin over hebt kunnen praten. Dikke knuffel, zo'n extra schuldgevoel is helemaal shit voor je.

12. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Tis soms echt wel sneu omdat volledig gerust stellen niet altijd helemaal lukt. Ze voelt namelijk feilloos aan wanneer wij iets spannend vinden. Dus ik probeer vooral de leuke dingen te vertellen en te laten zien.

@KleineLai: Wat super rot dat je je zo voelt. Ik ben natuurlijk pas later in deze groep gekomen dus misschien heb je dat eerder al gedeeld. Maar heb je enig idee waar die gevoelens vandaan komen?

13. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Aah lieverd! Wat rot dat je je nog steeds zo voelt. Misschien gaat het na de echo beter en anders wil ik je toch voorzichtig adviseren hulp in te schakelen, wellicht dat hij/zij je een zetje de goede richting op kan duwen?

Liefs ❤️

14. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het nu met je bloeddruk en misselijkheid? Nog steeds onder controle? Hopelijk werkt dat ook mee in de zorgen voor haar, dat het nu oké is zeg maar.

Ik vond het ook erg lastig om de juiste balans te vinden toen er van alles aan de hand was. Mijn zoon is 5 en krijgt indd alles ook bewust mee.

Balen. Of nouja. Eigenlijk niet, dat ze ook positief is. Hopelijk niet te zien maar dan heeft ze het maar gehad hè

Hier niet heel fit. Verkouden en oorpijn, hangt bij mij altijd met elkaar samen. Gisteren begonnen met het uitzoeken van de babyspullen. Halleluja, wat een zooi hebben we :roflmao:

15. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.308
    28.488
    113
    Ik denk idd dat ik het ga bespreken komende afspraak. Het ging even goed, maar ik voel me toch te vaak somber.

Deze zwangerschap is ongepland, we hadden geen wens meer voor nog een kindje. Onze oudste is een zorgenkind (autisme) waar we veel zorgen om hebben. Mijn persoonlijk leven is niet in goede balans waardoor ik een half jaar geleden burn out klachten kreeg. Het/ons leven is zo vol en druk, ik weet echt niet hoe ik daar een kind bij moet gaan doen. Ik ben ook totaal geen baby persoon en snak heel erg naar tijd alleen. Dat leek in de nabije toekomst te liggen, maar toen bleek ik zwanger dus.

16. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Heel goed lieverd. Het feit dat je het hardop zegt, is al de eerste stap. Hopelijk voel je je snel beter. ❤️

17. Liessb88

Liessb88 Actief lid

24 aug 2021
    391
    623
    93
    Vrouw
    Ik wens jullie allemaal een fijn 2022! Een jaar waarin we al onze baby's gaan ontmoeten.

18. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    #2198 Ang1987, 1 jan 2022
    Laatst bewerkt: 1 jan 2022
    Jaaaa jij ook een goed nieuw jaar toegewenst. Voor ons allen is 2022 een bijzonder jaar:)

Liessb88 vindt dit leuk.
  19. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Happy new year allemaal!

Liessb88 en Ang1987 vinden dit leuk.
  20. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Ook ik wens jullie een bijzonder mooi jaar!

Liessb88 en Ang1987 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina