@Malbec: De misselijkheid is eindelijk volledig weg. Mijn bloeddruk is echt top nu met medicatie. Dus nu is het alleen even afwachten hoe de diabetes gaat evolueren. Al maakte de diabetesverpleegkundige zich niet super druk omdat mijn suiker na het drankje maar 8,2 was. Dus ik vermoed dat het wel goed komt. Morgen krijg ik het priksetje thuis bezorgd dus dan kan ik het echt gaan bijhouden. @KleineLai: dat is idd een lastige situatie om dan te schakelen naar toch nog een kleintje erbij ondanks alle drukte en zorgen. Hopelijk lukt het toch om jouw/ jullie draai erin te vinden. En andere is het zoals malbec al zei misschien een goed idee om professionele hulp in te schakelen. En inderdaad voor iedereen een heel gelukkig nieuwjaar.
Wel fijn dat je een vriendin in vertrouwen hebt kunnen nemen. Is het inderdaad anders misschien een idee om met een professional te spreken? Niet fijn voor jou om hier zo mee te zitten.... ik hoop voor je dat de 20 weken echo je goed zal doen!
Gisteravond laat thuisgekomen van vakantie Ik ben alweer druk in de weer met wassen, stofzuigen, dweilen, en net ook wat administratie gedaan. Soms vraag ik me af waarom we überhaupt op vakantie gaan. Sowieso is het al eigenlijk geen vakantie aangezien ik geen 2 tellen op mijn kont kan zitten, laat staan een boek kan aanraken, en daarnaast moeten we bij thuiskomst meteen aan het werk om de ‘vakantie’zooi op te ruimen. Sorry, even klagen hoor verder wel een leuke tijd gehad hoor haha
Ik weet niet hoe het in het Nederlands heet, maar super dat je al snel een afspraak hebt. Hopelijk helpen de 20 weken echo en deze gesprekken je beter te voelen♡♡.
Hier echt vrij weinig aan het meemaken, heb nu ruim 2 weken vakantie in eigen huis en normaal zou ik het onwijs saai vinden maar vind het heeeeerlijk. Slaap vooral veel. Was wel echt heel erg moe van de zwangerschap en het niet slapen (lag echt minstens 5 nachten pw uren wakker, nu niet meer gelukkig). En ging ook al zo niet uitgerust die zwangerschap in. Miskraam na miskraam zonder echt pauze daartussen (ja 2 keer een maandje vanwege onderzoeken en een vakantie) was ook wel echt een aanslag op mijn lichaam en ook geest. Had het dus echt even nodig. En nu de scholen weer zeker open gaan kan ik de laatste dagen helemaal relaxen. Ik probeerde trouwens vandaag een afspraak te maken voor de 22 weken prik maar ik kreeg gewoon niemand aan de telefoon. Hebben jullie 'm al gepland? Of gaan jullie eerst boosteren (in het geval dat het van toepassing is).
Ah, lekker dat je de rust kunt pakken. Wat heftig ook die miskramen, heb je daar ooit een oorzaak voor gevonden? Lijkt me echt heel heftig. Hier geen prikken dus geen idee .
Wij zijn heel druk. Afgelopen weekend alle kamers gewisseld, bedden en kasten deels uit elkaar en naar een andere kamer of zolder gesjouwd. Alle meubels en spullen zijn nu in de juiste kamer, deze week begint mijn vriend met de echte verbouwing op zolder, muurtjes bouwen. Verder bestel ik alvast van alles. Ik hoop zo dat ik vanaf februari lekker klaar ben en alles in huis heb. Soort van rustig laatste trimester. Heb alleen nog geen kleertjes gekocht en heb een veel te dure draagzak op m'n lijstje. Spaar nog even door voor die Volgende week komt de nieuwe auto ook nog, dus alles gaat goed haha. Wat een geregel allemaal. En als laatste nog een bevalbad reserveerd, wil graag in bad bevallen thuis. Jullie ook koop of nesteldrang
Ze hebben geen oorzaak kunnen vinden wat op zich het beste scenario was (maar als het nu niet was gelukt was ik naar het buitenland gegaan voor second opinion). De arts gooit het op dikke vette pech en ietwat oude eieren. Zelf denk ik dat ik te vruchtbaar ben en mijn baarmoederslijmvlies maar alles innestelt ookal is het helemaal geen goed ei. Ben nl iedere keer 1e of 2e keer zwanger (bij zoon ook 1 keer beetje halfslachtige poging gedaan).
Wow heftig hoor die hele verbouwing. Dan gaat de tijd wel snel denk ik. Wij zijn hier ook een beetje aan het verbouwen maar allemaal kleinschalig hoor. Wil ook wel ergens 3e trimester klaar zijn. Ik heb letterlijk alles al en niet echt koopdrang daardoor denk ik. Er zijn wel veel leuke (2e hands) boetiekjes in de buurt dus hopelijk kan ik daar nog wat kijken binnenkort. Ik wil alleen een babynestje en ook een dure draagzak, van artipoppe wat ik mezelf best gun maar ik weet niet het het geld waard is. Fijn zo'n bevalbad! Lijkt me ook heel fijn in bad bevallen (geen ervaring mee was heel medisch de vorige keer)
Dit klinkt voor mij erg bekend. Ik ben ook heel erg vruchtbaar, alles nestelt in zeg maar zoals je zegt. 5x zwanger geweest, 5x eerste ronde (of zelfs ronde 0), maar wel 2 miskramen. Wel erg verdrietig dat jullie zoveel verdriet hebben gehad. Ik snap wel dat je erg gespannen de zwangerschap inging, super fijn dat je je nu kunt ontspannen. Zo belangrijk!