Uitgerekend 1 tm 15 mei 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niena01, 27 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.317
    28.499
    113
    yep!!
    Gisteren ging ik even in het tasje kijken met de paar kleertjes die we al hebben. Had ik niet moeten doen.. ik heb daarna voor 150 euro babykleerties gekocht want dat was echt nodig!!!!! Oké, alles is ook wel nodig hoor, ik heb geen onzin dingen gekocht, maar het is wel een boel geld voor een meisje dat pas over 4 maanden geboren gaat worden :p

Ang1987 vindt dit leuk.
  2. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Herkenbaar indd. Hij hoeft er maar naar te kijken of ik ben al zwanger. Alleen de rest wordt vervolgens een zooitje.
    Gelukkig nu een vitale zwangerschap voor jou ❤️

Ang1987 en KleineLai vinden dit leuk.
  3. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Goed bezig zeg!! Weet je ook al een beetje wel kleurtjes je enzo wil?

Hier ook volop bezig. Ben sowieso al een Mien poets en opruim dus of het nesteldrang is. Geen idee.
    Heb al kleertjes gekocht en haar kledingkast. Wil nu alleen nog even op onderzoek uit voor een goede draagzak ( deze heb ik met zoon niet gehad maar kon toen lekker de hele dag met hem op mijn gat zitten en dat gaat nu natuurlijk niet meer )
    Twijfel of ik hem nu ga kopen of even kijk hoe het gaat als ze er is en hem dan aanschaf mocht ik het nodig vinden.
    De babykamer is echt ontploft. Er staat letterlijk 5 jaar aan kinderzooi. Heb de kleding bijna allemaal uitgezocht. Ga vandaag denk ik weer verder rommelen en als ik er klaar mee ben, dan gaat het deurtje weer dicht :roflmao:
    Gisteren nog bij de prenatal deze dingen besteld. Het shirtje moet onder het pakje en de sweater gaat op een groenige noppies legging. Zo schattig!

Bijgevoegde bestanden:

ButterflyPassion, Ang1987 en KleineLai vinden dit leuk.
  4. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    ❤️

5. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Heerlijk even vrij!

Ik heb met de vk overlegd en zij gaf als dringend advies eerst te boosteren. Die heb ik vanavond. Ga ik van de week even een afspraak maken voor de 22 weken.

Ang1987 vindt dit leuk.
  6. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.317
    28.499
    113
    Een greep uit mijn gekochte dingetjes van gisteren :D

Er zijn echt teveel leuke dingen voor meisjes!

7. KJB

KJB Actief lid

2 aug 2021
    458
    449
    63
    Vrouw
    Ah zoveel leuke dingen! Ik kan me vooralsnog redelijk inhouden, maar wil zo graag gewoon in de winkels snuffelen voor uitzet en kleding. Dus ik wacht nog eventjes :D

KleineLai en Ang1987 vinden dit leuk.
  8. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Jeetje wat een hoop kleding hebben jullie al gekocht en wat onwijs leuk ook allemaal:)

Maar kan me het helemaal voorstellen, als je een dochter krijgt na zoon(s);). Vriendin van me krijgt na 2 jongens ook een meid en die zegt er failliet aan te gaan haha.

KleineLai en Malbec vinden dit leuk.
  9. KJB

KJB Actief lid

2 aug 2021
    458
    449
    63
    Vrouw
    Had me vorige week al aangemeld voor de 22-weken prik, maar nog steeds geen bericht ontvangen.. Net even achteraan gebeld. Blijkt dat hij al ingepland staat voor 8 februari o_O Was ook pas de eerste mogelijkheid.. Hier overigens nog geen booster, aangezien ik 22 november pas mijn 2e vaccinatie heb gehaald. Dus die hoef ik voorlopig nog niet te nemen!

Ang1987 vindt dit leuk.
  10. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Het valt wel mee vind ik. Vind veel voor meisjes echt vreselijk :roflmao:

11. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Haha wat grappig ik hoor zo vaak dat er meer en leukere keuze is voor meisjes.

Ik ben zelf wel heel erg fan van jongenskleding maar heb nu zo veel en wil idd lekker naar de winkels eerst.

Malbec vindt dit leuk.
  12. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.317
    28.499
    113
    Ja snap ik! :D

Ik vind juist voor jongens zoveel vreselijk. Alles is of heel erg stoer of heel erg kak. Er lijkt bijna geen midden te bestaan.

Voor meisjes zijn er ook wel lelijke dingen maar omdat er zoveel is kan je makkelijk voor iets anders kiezen. Handig! Haha

Malbec vindt dit leuk.
  13. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Spannend! Hopelijk helpt het goed.
    En die vakantiezooi is zo herkenbaar :roflmao:. Vreselijk altijd!

@Ang1987: mijn 22 weken prik staat voor donderdag gepland. Ik moet nu met mijn Corona besmetting alleen wel nog even bellen of die door kan gaan. In principe (mits ik vdg klachtenvrij ben) zou ik mogen gaan. Maar ik weet niet of dat handig is qua immuunsysteem omdat je er met een andere vaccinatie ook minimaal 2 weken moet tussen laten.

Wij zouden deze week aan de babykamer beginnen. Dat loopt nu iets anders omdat mijn oudste niet naar haar vader gaat omdat ze positief getest is. Dus dat wordt nog even passen en meten wanneer we daar dan wel tijd voor gaan hebben. Qua kleertjes heb ik echt nog een overvloed op zolder liggen. Nadat de kamer in orde is wil ik dat stilletjes aan gaan uitzoeken.
    Voor meisjes zijn er inderdaad zoveel leuke dingetjes. Het scheelt vind ik ook dat je voor meisjes ook jurkjes, rokjes en maillots hebt. Dan heb je sowieso al meer schattige opties ofzo :roflmao:. Voor een jongen ist een broek en een shirt en dan ben je al gauw klaar lijkt mij. Of zie ik het nu heel zwart-wit :cool:

14. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Nee denk wel dat je in dat laatste gelijk hebt maar persoonlijk vind ik jurkjes/rokjes echt pas leuk als ze gaan lopen. Dus dan blijf je net als bij een jongen over bij broek/shirt/vest :roflmao:
    Maar ben wel de uitzondering erin hoor ik overal om me heen. Behalve 1 vriendin. Die ervaart het ook zo. Haha. Oh en ik ben allemaal niet van dat mierzoete, helpt ook niet mee:roflmao:

15. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Ik bemoei me niet met wel/niet vaccineren maar ik kon hier even niet overheen lezen.

Vaccinaties moet je alleen zetten in goede conditie. Als je nu corona hebt, zou ik het echt uitstellen. Het is beter als je lichaam maar 1 ding tegelijk hoeft te verwerken.

Dus absoluut alleen maar goed bedoeld! Ik kan voor m'n gevoel niet anders dan je dit toch ter overweging meegeven.

16. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ik ben pro vaccineren en sluit me hier helemaal bij aan! Even opschuiven dus tot je weer helemaal fit bent.

Liva vindt dit leuk.
  17. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Ik heb net gebeld om mijn afspraak te verzetten, mede omdat ik gewoon nog niet uit isolatie mag tegen morgen. Het wordt nu 20 januari

Liva en Malbec vinden dit leuk.
  18. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Ik haal de 22 weken prik. Ik zag net dat het inloop uurtje morgen is, dus ik denk dat ik dan gelijk even binnen wandel.

Ik heb vandaag behang binnen gekregen voor de babykamer en ik heb nu ongeveer een doosje vol kleding, maar ik heb heel veel gekregen al haha.

Vind het wel leuk om nu na een meisje voor een jongen te shoppen, maar merk inderdaad dat je wel minder opties hebt haha

19. KJB

KJB Actief lid

2 aug 2021
    458
    449
    63
    Vrouw
    Precies dat haha! Toen de winkels nog open waren zag ik overal super leuke kleding voor meisjes, maar bij jongens vind ik het vooralsnog zwaar tegenvallen.. Komt denk ik ook wel omdat ik dat mierzoete bij meisjes juist wel heel erg schattig vind haha.

20. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Hahah ja als je van het mierzoete houdt dan is het makkelijker om voor meisjes te slagen.
    Ik vind jongenskleding echt wel veel leuker dan ik van te voren had gedacht, maar ik hou wel van het stoere juist;).
    Moet zeggen dat ik met een 2e jongen niet echt de behoefte voel dus om veel te kopen. Wel fijn als de winkels zo weer open zijn, dan loop ik vast wel tegen schattige ehh ik bedoel stoere pakjes aan.

Malbec vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina