Ja dat scheelt echt, als je van dat mierzoete houdt dan is er keuze genoeg haha. Maar ik vind ook sommige dingen… nou dan hangt mijn kaak op mijn knieën. Een leatherlook legging in maat 62 vind ik zoiets bijvoorbeeld. 1. Koop gewoon lekkere zachte stofjes die lekker zitten en 2. Dat is toch veel te ouwelijk. Ik hoop niet dat ik iemand voor het hoofd stoot hiermee, dit is puur mijn persoonlijke smaak hè.
Oeh de leatherlook legging die kende ik nog niet voor babys, heftig. En tja over smaak valt niet te twisten zegt men maar wel denk dat het voor alle baby's wel fijn is dat ze tenminste iets comfortabels aankrijgen!
@Ang1987 Haha ja het stoere vind ik ook wel leuk, maar ik kom juist heel veel van dat bekakte tegen.. Of allemaal dingen waar een tekst op staat. Ben ik ook wel een beetje zat haha. @Malbec Ohh nee leatherlook vind ik ook wel te ver gaan hoor! Bedoelde meer al die schattige jurkjes en rokjes. Alhoewel ze daar het eerste half jaar inderdaad weinig aan zullen hebben..
Jaaa! Die teksten. Zo irritant. En dan; be wild of lief hoor dream. Name it heeft super veel van dat soort dingen, zo stom vind ik. Ik heb voor zoon veel van de Zara en altijd name it broekjes. Ook weleens wat van z8 maar dat vond ik leuker toen hij baby/dreumes was dan deze collectie eigenlijk. Tumble heeft ook nog weleens leuke dingen net als Hema. Het is echt zoeken. Bij Zalando slaag ik vaak ook nog wel. Zoals jullie merken heb ik nogal een specifieke smaak
Haha ik sluit me hier wel bij aan qua smaak hoor. Ook @KJB ik ben ook niet zo van de teksten op shirts. De merken die jij noemt zijn leuk voor jongens en ook stoer. Zoon heeft ook veel Name it broeken want die zijn lekker smal. Ben verder niet zo goed in wat leuke merken zijn, ik doe meestal maar wat haha. Af en toe koop ik wat van die wat duurdere merken als CarlijnQ of repose ams (lokaal en organic etc), veel winkels met dat soort merkjes in Amsterdam centrum maar eigenlijk te duur voor babys die zo ergens uitgroeien (of peuters die zo een gat in de knie hebben) haha. Vinted is ook wel een goede voor leuke baby kleding vind ik. Goedkoper en duurzamer ook dat vind ik zelf wel belangrijk. Ik keek vandaag door het babyboek van het eerste jaar van mijn zoon en ik moest zeggen dat hij er altijd erg leuk uitzag. Ik vind het dan nog steeds gek om te bedenken dat er over 4 maanden nog zo'n baby'tje is waar ik dan net zo verliefd op zal zijn (igg dat zeggen ze dat je net zo veel van je 2e kindje gaat houden). Begin wel al een beetje ongeduldig te worden hoor.
Ik heb net even online zitten kijken naar kleertjes maar tot nu toe vind ik gewoon echt niks echt leuk. Al die ruffels bij de schouders enz… niet mijn smaak. En ik hou ook meer van de felle kleurtjes maar alles wat ik tegenkom is in van die aardekleuren. Misschien moet ik gewoon nog ff verder zoeken of moet het gewoon wennen.
@Malbec Hahah precies wat jij zegt! Boefje, Nu al de baas, Cutie.. Allemaal zo ontzettend origineel. Not. Thanks voor de tips! Ik ben helemaal newbie wat betreft kinderkleren betreft, dus ga er zeker eens naar kijken! Maar ik kijk nog steeds het liefste straks lekker in de winkel.. Hoorde al dat ze aan het voorstellen waren om de winkels te openen met 2G. Helemaal prima wat mij betreft.. Ben Helemaal klaar met die lockdown. @Ang1987 Ik kan ook niet wachten! Ben ook bezig met zo'n 9 maanden boek en het boek voor eerste jaar is er ook al haha. Ondanks dat ik best tegen de bevalling op kijk (vooral omdat ik niet weet wat ik kan verwachten, angst voor het onbekende) heb ik ook zoveel zin om straks voor het eerst mama te zijn! @Sillemie Ik kom juist allemaal felle kleuren tegen, terwijl ik juist een beetje kleurenfobie heb haha. Probeer me daar steeds meer over heen te zetten, maar blijft lastig.
Ik denk dat je voor de felle kleurtjes nog ff moet wachten tot de zomercollectie. Kijk anders eens naar merken zoals b.nosy, babyface, Noordsterren. Die hebben soms ook wel felle kleuren.
Zo. Ik heb een kastje in elkaar hoor even tijdelijk dit erop gezet. Ik wil er nog pootjes onder en leuke knopjes erop. Hierboven komt zo’n regenboog sticker. Sorry. De foto’s zijn gedraaid en weet niet hoe het anders moet
Over smaak valt niet te twisten inderdaad, haha. Er is op zich voor ieder wat wils, maar vaak zit je vast aan wat de trend is op dat moment. Nu zijn dat idd veel aardetinten @Sillemie , ik vind dat bij blanke kindjes vaak helemaal niet mooi staan. Worden ze zo flets van. Maar dat is ook maar mijn mening natuurlijk. Ik ben ook niet van de felle kleuren. Ook niet van de teksten en leatherlook. Ik hou ook niet van spijkerbroekjes bij baby’s. Pas als ze kunnen lopen vind ik het leuk. Voor jongens koop ik veel bij Zara, Okaidi en H&M. Die hebben ‘gewone’ kleding, niet teveel schreeuw en niet teveel kak. Ik ben voor meisjes wel van het zoete. Niet te zoet, alles roze met kantjes en rokjes hoeft van mij ook niet. Maar zoet: bloesjes en bloemetjes vind ik wel leuk haha Lastig hè? Haha
Ja is ook niet mijn ding. Maar dat is hetzelfde als zwangerschapsshirts met van die voetjes erop en dan de tekst erbij; made with love. No thanks, niet voor mij
@KleineLai heb je nu morgen je 20 weken echo?? Zal de laatste lijst eens een keertje opsnorren als ik op de pc zit.
@KJB Jaa zo'n bevalling is wel een gebeurtenis natuurlijk. Kan me wel voorstellen dat je het spannend vind! Komt vast helemaal goed Ga je nog een cursus doen? @iedereen eigenlijk ook deze vraag hebben jullie je al ingeschreven voor een cursus? Of doen jullie dat niet.
Ik heb bij mijn oudste een cursus gedaan, dat was wel interessant! De fases van weeen, hoe weeen op en af gaan, hoe insluiting werkt, hoe de baby draait voordat het naar buiten komt, wat voor hulpmiddelen er zijn, pijnbestrijding, borstvoeding. Tijdens de bevalling wel wat aan gehad, zeker psychisch hielp het mij dat ik wist dat de pijn juist goed was. Bij de tweede geen cursus gevolgd, nu bij nummer 3 ook niet van plan. Weet je het dan weet je het zeg maar
Nee ik ga geen cursus doen, bij Luuk een halfslachtige poging gedaan tot yoga maar dit was geen succes ook en jij?
Ik heb ook nooit een cursus gedaan. Achteraf gezien had ik dit bij de eerste beter wel gedaan. Ik was zo overrompeld door de pijn van de weeën dat ik volledig in paniek geraakte. Tijdens het bevallen toen een spoedcursus weeën wegpuffen gekregen van de vroedvrouw