Uitgerekend 1 tm 15 mei 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niena01, 27 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Wat fijn lieverd ❤️

2. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Wat fijn @KleineLai! Ik hoop dat je lang kan genieten van je roze wolk

@Malbec: gelukkig waren de controles bij de verloskundige allemaal in orde. Kon je vandaag al bij de huisarts terecht of wordt dat na het weekend?

3. KJB

KJB Actief lid

2 aug 2021
    458
    449
    63
    Vrouw
    Heel herkenbaar.. Ik heb sinds jongs af aan al problemen met overgewicht en was erg trots dat ik in het afgelopen jaar bijna 10 kilo afgevallen was met heel veel sporten en gezond eten. Dus had er wel moeite mee om dat nu weer (gedeeltelijk) aan te gaan komen. Vorige week voor de eerste keer gewogen en was zo waar nog maar een halve kilo aangekomen. Heb je natuurlijk helemaal niks aan, maar ik snap je wel heel erg goed!

Roos01 vindt dit leuk.
  4. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ik moest gisteren meteen komen en ze hebben bloed geprikt. Ondanks dat mijn bloeddruk en urine goed was vond ze de klachten toch passen ook bij beginnende zwangerschapsvergiftiging en wilde ze toch voor de zekerheid bloed prikken. Maandag de uitslag. Ze maakte zich opzich niet zo zorgen omdat ik geen voorgeschiedenis hiermee heb, ik zelf ook niet hoor. Maar ze wilde toch het zekere voor het onzekere nemen. Heb nu ook al minder hoofdpijn maar het tintelen in mijn hand blijft wel.

5. KJB

KJB Actief lid

2 aug 2021
    458
    449
    63
    Vrouw
    Heeft het tintelen in je hand niet met (lichte vorm van) carpaal tunnel syndroom te maken? Ik begreep dat veel vrouwen dit ontwikkelen tijdens hun zwangerschap. Ik ben er zelf aan geopereerd, maar sinds de zwangerschap is het weer helemaal terug en zelfs nog meer dan voor mijn operaties. Meestal trekt het na de zwangerschap gelukkig weer weg.

6. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Geen idee. Maar icm met dorstig zijn en vlekjes zien denk ik niet. Ik denk zelf totaal niet aan zwangerschapsvergiftiging en denk eigenlijk dat het gewoon bijwerkingen zijn van de booster. Alleen het tintelen in mijn voeten en linkerhand kon de dokter niet daaraan linken. Nou goed. Ik maak me in ieder geval niet zo’n zorgen, wacht de bloeduitslagen ff af.

7. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Nee het is toch het beste om je niet te veel zorgen te maken stress is sowieso niet goed.

Ik heb trouwens ook een beetje een tintelende hand, dacht ook gelijk aan carpaal tunnel syndroom bij mezelf.
    Er zijn nu eenmaal zo veel klachten die je kan hebben tijdens een zwangerschap en als die dan samen komen dan is het fijn dat ze het heel serieus nemen.

Malbec vindt dit leuk.
  8. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Voor de dames (volgens mij @KJB en @Dompiewompie) die de baby eerst nog niet voelde, voelen jullie al wat beweging?

9. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Fijn dat ze het wel meteen nakijken. Goed dat je dan toch even gebeld hebt!

Hier vandaag zelf het eerste pakje gekocht bij een winkeltje in het dorp, zo schattig ♡ . Toch leuk he dat baby shoppen. Had gebeld en het klaar laten leggen, kon ik toch even stofjes voelen. 20220108_115611.jpg

Roos01, Aaav, Ang1987 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    hier nog niks helaas :(

11. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    @Malbec: Goed dat ze het toch even checken. Hopelijk is het geen beginnende zwangerschapsvergiftiging en gelukkig maak je er zelf niet al te veel zorgen over.

@ButterflyPassion: super schattig pakje! Ik hoop gewoon dat de winkels snel weer open gaan dan kan ik in de winkel gaan kijken vind ik toch fijner.

@Dompiewompie: Balen dat je nog steeds niks voelt zeg!! Hopelijk komt het snel

Hier gaan mijn suikerwaarden echt alle kanten op. Het meeste blijft wel binnen de toegestane marges maar hier en daar wel een enkele (adhv eten onverklaarbare) uitschieter. Ik ben erg benieuwd wat de diabetesverpleegkundige dinsdag gaat zeggen.

Malbec vindt dit leuk.
  12. Liessb88

Liessb88 Actief lid

24 aug 2021
    391
    623
    93
    Vrouw
    Het is goed dat je wel onmiddellijk mocht komen en dat ze alles nakijken dan ben je toch gerust eh

Malbec vindt dit leuk.
  13. KJB

KJB Actief lid

2 aug 2021
    458
    449
    63
    Vrouw
    Dorstig zijn herken ik wel en vlekjes zie ik ook regelmatig, maar weet niet of dit te maken heeft met carpaal tunnel syndroom.

Ben benieuwd wat er uit je onderzoeken komt!

Malbec vindt dit leuk.
  14. KJB

KJB Actief lid

2 aug 2021
    458
    449
    63
    Vrouw
    Ik denk af en toe wat te voelen, maar met zekerheid weet ik het niet. Als ik mijn hand op mijn buik leg om contact te leggen gebeurt er in ieder geval weinig. Gelukkig maandag weer controle om het hartje even te horen.

Ang1987 vindt dit leuk.
  15. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.337
    28.553
    113
    Heel lief setje :D

ButterflyPassion en Ang1987 vinden dit leuk.
  16. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.337
    28.553
    113
    Succes @Malbec ! Ik vind het echt fijn dat ze het zo serieus nemen. Hopelijk niets aan de hand en zijn het gewoon rare vreemde doelloze zwangerschapskwaaltjes.

Ang1987 vindt dit leuk.
  17. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    @ButterflyPassion Superlief setje. Dat heeft over een krappe 4 maanden een heel lief meisje aan:)

@Sillemie klinkt positief op zich dat de waardes grotendeels binnen de marges blijven! Weet niet hoe erg het is als ze er af en toe uitschieten? Fijn dat je het snel kan bespreken met de diabetes verpleegkundige.

@Dompiewompie hopelijk voel je haar gauw!

Zelfde voor @KJB hopen dat je je mannetje snel voelt. Fijn dat je snel weer controle hebt daar moet je het dan toch ff van hebben.
    En heftig ook qua historie met afvallen en dan zwanger zijn. Knap dat je zo gezond hebt geleefd qua sporten en gezond eten. Kan me voorstellen dat het dan confronterend is (ook al hoort het helemaal bij een zwangerschap)♡.

KJB en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  18. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Vanaf maandag weer lekker 32 uur werken en zoon naar school. Zal wel even wennen worden haha qua ritme maar wel goed voor iedereen:).

Verder wat dingen die in teken van zwangerschap staan.
    Maandag kinkhoestprik. Donderdag begin ik met mom in balance bootcamp en vrijdag controle VK.
    We gaan een suikertest inplannen en denk ook de al de eerste groeiecho inplannen.
    Ik vind de bezoekjes aan de verloskundige altijd echt een uitje op de een of andere manier. Heb er al helemaal zin in haha.

Malbec vindt dit leuk.
  19. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ja ze zijn heel erg alert, heel fijn!

We wachten gewoon even af :) ik denk zelf gewoon kwaaltjes die erbij horen :)
    Hoe voel jij je?

Ang1987 vindt dit leuk.
  20. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Dit klinkt toch wel zo bizar he, echt snel!!

ButterflyPassion en Ang1987 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina