Uitgerekend 1 tm 15 mei 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niena01, 27 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doublerainbow

doublerainbow Actief lid

12 jun 2021
    233
    486
    63
    Vrouw
    Ja vind het nog erg spannend hoor en ben in dubio om het gewoon naar na mijn vakantie te verplaatsen, we gaan het zien haha.

Wat een rot reactie van you gyn zeg. Die mag zich wel is wat beter inlezen in zijn patiënten voordat ze er zijn. Ik snap wel dat je wacht met de verloskundige bellen. Maar wij hebben hier best een drukke, dus was ook bang dat ze geen plek meer voor me zouden hebben :D!

2. Roosxxx

Roosxxx Actief lid

25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    Ik ben geweest. Een vruchtzakje en wat (innestelings?)bloed te zien in de baarmoeder. Waarschijnlijk is het nog pril 4/5 weken of het is niet goed. Is moeilijk te bepalen omdat het nog zo klein is. Ze twijfelde of ze wel of niet een vruchtje zag.
    Klopt wel met mijn gevoel dat het nog kort is, maar blijft spannend. Bij mijn dochter ben ik op mijn eigen berekening ook nog terug gezet en als dat nu ook t geval is zou dat dus helemaal kloppen. Ik zit er wel positief in. We mogen volgende week terugkomen voor een echo en ik heb meteen bloed laten prikken en vrijdag dan weer voor een vergelijking in HCG. Dan weten we dus eigenlijk al of het op of afloopt en dus groeit of af sterft.

Ik heb wel goede hoop want gister 2x bij het eten een sausje van mijn vinger gelikt en een enorme ijzersmaak, mezelf meteen gecheckt op wondjes.

Voor nu geen vlag uit en geen alarmsignalen, dus ik houd de positiviteit er maar liever in!

Roos01, KleineLai, Betsies en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. doublerainbow

doublerainbow Actief lid

12 jun 2021
    233
    486
    63
    Vrouw
    @Roosxxx wat een fijn nieuws. Nu hopen op mooie hcg oploop en een goede echo volgende week. Je hebt in ieder geval wat duidelijkheid!

Daar zou ik nu zo onderhand een moord voor doen haha :p

Betsies en Roosxxx vinden dit leuk.
  4. Roosxxx

Roosxxx Actief lid

25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    Precies en ik was heel blij dat het in mijn baarmoeder zat en niks in mijn eileiders o.i.d.. Dat is toch een geruststelling dat als het mis gaat ik straks geen eileider kwijt raak ofzo. En ik krijg meteen vrijdag of zaterdag de uitslag al.

Maareee, niet doen hoor die moord, moet je straks achter tralies bevallen

Betsies, doublerainbow en Malbec vinden dit leuk.
  5. Saira

Saira Lid

16 nov 2011
    27
    38
    13
    Vrouw
    NULL
    Amsterdam
    Bij mijn eerste dochter had ik rond 6 weken een echo, en toen zei die gyn (ja ik zoek ze wel uit) ga er maar vanuit dat het mis gaat (omdat ik minder ver was dan de berekeningen).. nou mijn dochter is nu bijna 9!
    En bij mijn tweede ben ik ook teruggezet in het begin.. heb kleine kinderen, met kleine hoofdjes xD

Roos01 en Roosxxx vinden dit leuk.
  6. Roosxxx

Roosxxx Actief lid

25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    Ja precies, en we zijn dingen aan het meten van millimeters. Dat we het überhaupt kunnen zien is eigenlijk al bijzonder. Maar we zijn vrouwen, met hormonen, en we zijn nieuwsgierig en ongeduldig hahahaha

Betsies vindt dit leuk.
  7. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Nog even spannend dus! Fijn dat ze je wel goed monitoren zeg!

Roosxxx vindt dit leuk.
  8. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Haha ja dit dus! 1mm een meetfout is op deze termijn al een flink aantal dagen. Hoe deden ze dit 100 jaar geleden joh :roflmao:

Betsies, Roosxxx en Ang1987 vinden dit leuk.
  9. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    #229 Ang1987, 8 sep 2021
    Laatst bewerkt: 8 sep 2021
    Ohh @Roosxxx dat klinkt als goed nieuws! Natuurlijk is het nog onzeker (zeker voor vrouwen met hormonen;)) maar dat ziet er veelbelovend uit!!

Roosxxx vindt dit leuk.
  10. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    @Saira, wat een botte gynaecoloog zeg.. Juist die mensen moeten toch weten hoe belangrijk het is om goed te communiceren met je cliënten.
    Ik heb ook nog geen contact opgenomen met het ziekenhuis om een echo in te plannen (ik heb afgesproken om met 7 weken te komen). Ik heb met mezelf afgesproken dat ik mail voor een afspraak als ik 5 weken ben.

@doublerainbow Snap je dubio helemaal, 6.2 is wel weer vroeg maar 9 is dan wel weer lang wachten. Het enige wat je kan doen is -denk ik dan- je gevoel volgen en doen waar jij het meest prettig bij voelt.

doublerainbow vindt dit leuk.
  11. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Wat fijn, en super dat je er in ieder geval positief in kan staan en geruststellend dat het nu zo goed opgevolgd wordt @Roosxxx

Hier gisteren stress! Bloedverlies! Gelijk de verloskundige gebeld waar we eigenlijk na de echo bij onze arts heen zouden willen en morgen mag ik voor een echo, ben ik 5,4 dus mega vroeg en belachelijk spannend! Ik weet dat bloedverlies geheel onschuldig kan zijn maar vertrouwen heeft wel een dikke deuk. Hoop dat daar morgen wat geruststelling voor kan komen!

12. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.234
    28.227
    113
    Niet 100 jaar geleden maar mijn schoonmoeder komt uit een arm land en daar hadden/hebben ze in de dorpen geen zwangerschapstesten, echoapparatuur, verloskundigen en gynaecologen.
    Hoe je wist dat je zwanger was: je werd niet ongesteld en je buik groeide. Dat was het :eek:

Ang1987 en Malbec vinden dit leuk.
  13. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.234
    28.227
    113
    Fijn dat de beeb op de juiste plek zit @Roosxxx ! Nu maar lekker broeden en je garnaaltje lekker groeien ^^

Roosxxx vindt dit leuk.
  14. Zeester85

Zeester85 Actief lid

11 jun 2020
    187
    374
    62
    Vrouw
    Heel veel sterkte tot morgen en hopelijk alles goed!

Betsies vindt dit leuk.
  15. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.234
    28.227
    113
    Dat is schrikken!! Hopelijk gewoon een bloedvaatje *fingers crossed*

Betsies vindt dit leuk.
  16. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Oooh nee toch!! Was het helderrood? Ik duim heel erg hard!!

Betsies vindt dit leuk.
  17. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113

Oh noo dat lijkt me echt enorm schrikken! Ook al is het vaak onschuldig, je wil gewoon geen bloed zien als je zwanger bent.
    Hopelijk wordt je morgen gerustgesteld. Ik ga heeeel hard voor je duimen♡.

Loes87 en Betsies vinden dit leuk.
  18. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Dankjulliewel lieverds!!
    Het was donkerbruin/donkerrode gelukkig niet helder rood maar wel meer dan een beetje bruinverlies (sorry voor tmi)
    Al dat duimen moet toch helpen!! Ik hou jullie op de hoogte!

19. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Dat is een goed teken dat het niet helderrood is! Ik heb dit ook gehad in de zwangerschap van mijn zoontje, stopte ook ineens.

Maar goed. Neemt je zorgen niet weg! Bah!

Betsies vindt dit leuk.
  20. Roos01

Roos01 Lid

10 sep 2020
    92
    108
    33
    Vrouw
    Ohhh jeetje dat is schrikken! Fijn dat je morgen terecht kunt! Ik hoop dat je morgen gerust gesteld word, ik zal voor je duimen!

Ik ben af en toe zo onzeker.. ik heb op gevoelige borsten na nu echt geen symptonen! En vanochtend stond ik iets te snel op van de bank en toen kreeg ik heel erge steek door mn buik.. onderaan en dan horizontaal (haha) was even schrikken maar voor de rest geen last gehad.

Betsies vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina