Uitgerekend 1 tm 15 mei 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niena01, 27 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes87

Loes87 Actief lid

29 jan 2015
    180
    145
    43
    Schrikken zeg @Betsies hopelijk wordt je morgen gerust gesteld!

@Roos01 denk dat de onzekerheid er die eerste weken (helaas) ook bijhoort. Kwaaltjes (of gebrek eraan)zeggen niets hè?

Ang1987, Betsies en Roos01 vinden dit leuk.
  2. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Genieten ervan dat je geen kwaaltjes hebt! Kan zo omslaan haha

Begrijp dat je onzeker bent. Zo irritant dat we niet ff naar binnen kunnen loeren hè.

Ang1987 vindt dit leuk.
  3. Roos01

Roos01 Lid

10 sep 2020
    92
    108
    33
    Vrouw
    @Loes87 @Malbec haha jullie hebben ook helemaal gelijk. Ik heb trouwens direct na het plaatsen van dat bericht ruzie gemaakt met mijn man om helemaal niets en ben daarna als klein kind naar boven gestormd... dus hormonen zitten er zeker hahha. Ik herken mezelf helemaal niet!

Maar inderdaad konden we maar even naar binnen loeren!

Malbec en Ang1987 vinden dit leuk.
  4. doublerainbow

doublerainbow Actief lid

12 jun 2021
    233
    486
    63
    Vrouw
    Owwwww meiden ik ben zo blij. Vorige keer toen het mis ging kreeg ik maar geen 3+ op mijn digitale testje.

Vanochtend heb ik mijn eerste digitale gedaan (ben nu denk ik 4+4) en tot mijn verbazing was hij 3+. Ik had dit zoooooo nog niet verwacht!!

Bijgevoegde bestanden:

Saira, Ang1987, Mamavandrie34 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Roos01

Roos01 Lid

10 sep 2020
    92
    108
    33
    Vrouw
    Aaah wat fijn!! Heel blij voor je!

doublerainbow vindt dit leuk.
  6. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.234
    28.227
    113
    super fijn!! :)

doublerainbow vindt dit leuk.
  7. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.234
    28.227
    113
    Ik vind het wel een beetje spannend worden. Deze zwangerschap was niet gepland, we beginnen nu een beetje aan het idee te wennen dat er een derde komt. Maar ik durf nog niet uit te gaan van dat hij/zij daadwerkelijk komt.. bang dat het fout gaat? Ik lees de laatste tijd zoveel over late miskramen van 8+ weken, dat het mis ging na een goede echo. Of dat het met de 12 weken ziek blijkt te zijn en dat je dan keuzes moet maken. Ik probeer positief te blijven maar dat is soms best lastig merk ik. Ook maakt het me nerveus dat ik deze gedachtes heb want nu denk ik dus dat mijn onbewuste al weet dat het niet goed gaat?

mijn hersenen draaien een beetje overuren....

TikusSabrina vindt dit leuk.
  8. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw

Dat is schrikken! Hopelijk onschuldig.. hoelaat heb je de afspraak?
    Heel veel succes!!

9. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    @Roos01 haha, nou word je gelijk gerustgesteld. Ik ben ook heel chagrijnig af en toe. :oops:

@doublerainbow jaaa fijn!!

@KleineLai Ik begrijp wel wat je bedoeld. Het is ook zo onzeker allemaal. Ik had diezelfde gedachten bij mijn dochter (na mijn miskraam) ook, of dat het mis zou gaan alleen omdat ik daaraan had gedacht. En nu heb ik het weer.. positief blijven is belangrijk, maar o zo moeilijk. Ik hoop dat je gevoel snel om gaat!

Roos01 en KleineLai vinden dit leuk.
  10. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Vandaag de 3+ :D

Bijgevoegde bestanden:

Mikki24, Mamavandrie34, Betsies en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.234
    28.227
    113
    yess!

12. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Hier iemand wel eens naar de kaakchirurg geweest in de zwangerschap? Ik moet zo meteen, merk dat ik het toch wel een beetje eng vind nu, vooral zo vroeg. Maarja, ontstoken en pijn, dus het kan er maar beter uit!

13. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.234
    28.227
    113
    Ik heb een wortelkanaalbehandeling gehad toen ik pril in verwachting was van mijn jongste. De tandarts verzekerde me dat de verdoving veilig was want het is lokaal. Het is hier gewoon goed gegaan :)

Volgende week heb ik een afspraak bij de tandarts staan want ik gok dat ik 2 gaatjes heb. Dan zal er ook wel een verdoving ingaan.

14. Mikki24

Mikki24 Lid

2 jul 2021
    26
    28
    13
    Vrouw
    Hi dames! Miss beetje vies maar wie van jullie heeft er ook gelige afscheiding? Draag inlegkruisjes vanaf ik weet dat ik zwanger ben en zie elke keer dat het gelig is. Heb dit normaal nooit.. Is dit gek?

15. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Yes vorige week nog onder verdoving geweest. Had al eerder geïnformeerd en het kan idd geen kwaad omdat het lokaal is.

Fijn voor jou en @doublerainbow dat jullie de begeerde 3+ hebben!!!

@Betsies succes vandaag, ik denk aan je.

16. TikusSabrina

TikusSabrina Actief lid

25 aug 2021
    157
    96
    28
    Vrouw
    Lieve dames,

Ik ben echt lost.. ik belde vanmorgen het ziekenhuis omdat ik echt last heb van krampen al 2 weken lang.. soms kan ik niet eens normaal opstaan.. ik was ook in de veronderstelling dat ik nu in week 5 zit. Maar de vrouw aan de telefoon van dus de polikliniek zegt dat ik pas 3 a 4 weken ben.. heh... maar ik testte op 25-08 al positief. Mijn iui was op 16-08. Ik snap er echt helemaal niks meer van. Daarnaast maak ik me ook echt zorgen over die krampen en mijn opgezette buik continue. In ieder geval zeiden ze dat het echt te vroeg was om er nu al naar te laten kijken, je zou toch niets zien, want ik ben pas 3-4 weken....

Sorry dit moest ik echt even kwijt..

17. TikusSabrina

TikusSabrina Actief lid

25 aug 2021
    157
    96
    28
    Vrouw
    oh en.. wie is er ook zoooo extreeem moe..? Sorry voor mijn klaagmomentje nu

18. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Lieve meiden,

Toch weer mega buikpijn. Moest met spoed naar zh. Het is geen cyste. Er zit bloed in mijn buikholte aan de ene kant en aan de andere kant zien ze ook iets vreemds. Ze durft niet te zeggen dat het goed zit en denk eventueel toch weer over een buitenbaarmoederlijke. Ze gaan nu het bespreken maar als dit zo blijft moet ik rekening houden weer met een operatie. Lig nu op een kamer. Krijg zo pijnstillers :(

19. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.234
    28.227
    113
    O nee :( Ze konden geen zwangerschap vinden in je baarmoeder? Zou het dan weer om een ZOL gaan? Ik duim dat het gewoon om een random bloeding gaat en de pijn gewoon komt van een overgevoelige baarmoeder of zo! :(
    Sterkte meis!! Verdorie!

20. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    De pijn komt sowieso van de bloeding. De bloeding zit ook niet in mijn baarmoeder maar erbuiten. Dat komt tegen het buikvlies aan en is heel pijnlijk.

Ze denken een buitenbaarmoederlijke omdat er aan mijn andere eierstok ook iets vreemds te zien was en ze niks in mijn baarmoeder zagen. Ze dacht heel misschien iets heel kleins te zien maar wist het niet zeker.

Deel Deze Pagina