Zo leuk weer om al jullie ervaringen te lezen met de andere kindjes! Alhoewel het me soms ook wel een beetje angst in boezemt. Ben ik hier wel klaar voor? Gelukkig stelt vriendlief me dan wel redelijk gerust dat het vast allemaal wel goed komt.. Meestal werkt dat wel, maar soms denk ik ook: ja, jij hebt makkelijk praten haha. Maar bovenal toch wel heel veel zin in hoor! Vandaag eindelijk beginnen met de babykamer. Er wordt geverfd en het bedje wordt geleverd! Woehoeeee
Ik had eigenlijk 2 snelle doorslapers de ene na 4 weken en de jongste als ik thuis was 3 dagen na ziekenhuis ...oei tis al 6 uur 's morgens en ik heb hem.nog niet gehoord
Je groeit er vanzelf in mee. En die eerste periode kan heel heftig zijn omdat die kleintjes niks kunnen zeggen of duidelijk maken. Dus alleen huilen om onvrede aan te geven. Maar hé, de mensheid is nog steeds niet uitgestorven... Dus er zijn echt al heel veel mensen jou voorgegaan met opvoeden. Het overgrote deel van de kinderen groeit ook uit tot goed opgevoede, respectvolle volwassenen. Dat betekent dat de kans toch echt groter is dat het goed komt dan niet. De babykamer inrichten is altijd leuk! Wij gaan dit weekend de kasten van mijn dochter haar kamer naar de babykamer verplaatsen zodat we haar nieuwe kasten dinsdag wanneer ze geleverd worden gelijk in elkaar kunnen zetten. @Liessb88: Waaw! Waar kan je die bestellen?? Geef mij er ook maar zo eentje. Ik heb het gelijk even ingefluisterd bij mijn buik . Ben dan wel even benieuwd, gaf jij flesvoeding?
Hier kreeg ik hem ook niet wakker de eerste nacht thuis Daarna was het om vlak voor we naar bed gingen en 1x maar in de nacht en met 4 weken die ene keer ook niet meer. Echt uitzonderlijk, gaf wel fv. Heb je een foto van je wolkjes, ben benieuwd er naar!
Komt goed!! Op een of andere manier komt er zo’n gevoel die zegt wat je moet doen. Combineer dat met Google en het scheelt een heleboel! Welke kleur doen jullie de babykamer?
Ja ik gaf wel flesvoeding bij de oudste eerst niet maar die was dan te klein (op 35 weken geborenb) dus die zijn zuigreflex was nog niet goed en kreeg de borstmelk dan ook via flesjes. Ik heb tegen mini ook al gezegd dat hij moet doen zoals zijn broers
Geen idee of de foto het nu doet. Bij mijn eerste bericht lukt het niet om hem in het bericht te krijgen. Rechts onderin komt nog een sticker van een boom waar uiltjes in zitten. En op de wolkjes komt nog glow in the dark verf.
Ja daar geloof ik ook wel in! Moet gewoon allemaal nog een beetje groeien dat vertrouwen. Hahah gelukkig is er altijd Google inderdaad.. Is ook maar die onwetendheid en al het nieuws wat er op me ons af gaat komen. De babykamer wordt grijs/wit met lichtblauwe accenten. Zal straks even een foto maken als de mannen klaar zijn met verven. Voor veel mensen misschien wat saai, maar dit is voor iemand met kleur allergie al erg gewaad haha. De lichtblauwe accenten dan.
Heel mooi! Hou ervan!! Beneden is hier sowieso niks van kleur te vinden. Of nouja. Heb tegenwoordig een grijs/groene muur en een groen kratje op de koelkast
Haha ook erg gedurfd! In de woon- en slaapkamer alleen bruin/grijs/beige/wit/goud. Op de planten na dan.
Hahhaha het liefste zou ik dat ook doen.. Maar vriendlief wil wel kleur. Dus dit is een mooie middenweg. Speelgoed probeer ik zoveel mogelijk achter deurtjes te houden.
Nou. Het lijkt eerder lichtgrijs en als de zon erop schijnt zie je een vleugje groen Hier. Grijs, zwart, wit, hout en wat beige/zand Ik zie, ik zie wat jij niet ziet is hier thuis ook nooit wat aan