Ik heb vandaag wel geleerd dat grijs een erg lastige kleur is haha. Veel kleurstalen in de bouwmarkt hadden al snel een groene of blauwe ondertoon. Klinkt als een heerlijk huis! Ah joh lekkere andere spelletjes spelen haha.
Ons huis is een bonte verzameling aan kleur. We hebben beneden in de woonkamer 1 zalmroze betonlook gestucte muur. Grijze bank met allemaal kleurrijke sierkussens erop. Overal kleurrijke decoraties, waar ik er weer eens een paar van moet opruimen omdat er teveel zijn . Ik ben gewoon ook zot op kleur. Ook qua kleding zal je mij zelden zwart zien dragen, tenzij er heel veel glitters op zitten
Ik krijg net de labresultaten binnen (midden in de nacht doorgestuurd door de huisarts, die duidelijk ook niet kan slapen ) Suikerwaardes zijn helemaal prima, wel heb ik blijkbaar bloedarmoede met ijzertekort (ik dacht dat bloedarmoede en ijzertekort hetzelfde was?). Ik mag dus ijzertabletten bijslikken
Bloedarmoede is breder dan ijzertekort, zou ook vitaminetekort kunnen zijn bijvoorbeeld. Lekker tijdstip trouwens Ik heb gisteren de 22-wekenprik gehaald… mijn arm is nu echt zo mega stijf, auwch. Verder heb ik eigenlijk nergens last van gelukkig
Haha mooi tijdstip. Fijn dat je suikerwaardes goed zijn! En ijzertabletten helpen vast tegen het ijzertekort. Was je bloeddruk ook nog laag??
Ohh die heb ik ook een tijdje geleden gehaald, vergeleken met de corona prikken viel het me reuze mee idd.
Hier nu net de suikertest gedaan. Het drankje viel me mee. Denk wel als dat ik in dit eerder in mijn zwangerschap had gedaan dat lastig was geweest om binnen te houden haha. Nu 2 uur wachten. Voelde me al een beetje slapjes en misselijk zo zonder eten en ga erg slecht op lang nuchter zijn maar ik zal de tijd toch wel doorkomen haha.
@Sillemie ja die vaccinatie heb ik ook gekregen gisteren. Een stijve arm en zo een pijnlijke schijf waar geprikt is, maar wel al minder dan gisterenavond dus komt goed @Ang1987 ijzetabletten zullen vast helpen. Ik had helemaal niks gemerkt van mijn ijzertekort. Dus ik ben eens benieuwd of ik mij nu toch ‘beter’ ga voelen. Mijn bloeddruk was 12/8 dus gewoon keurig eigenlijk. Succes met je suikertest vandaag!
Vertaling voor de Nederlanders onder ons: de bloeddruk was 120/80. Daar moest ik toen ik naar Nederland verhuisde (en nog in de zorg werkte) heel erg aan wennen. Ik vind het idd ook minder heftig dan de Corona prikken. Daar was ik echt een dag goed ziek van. Hopelijk hou je het laatste uurtje ook nog goed vol. 2u wachten na dat drankje vond ik echt lang
Het viel me achteraf nog mee. Nu lekker op de bank met een kopje thee koffie en 2 boterhammen met pindakaas. Gemaakt door mijn vriend. Extra genieten dit.
En je niet zo baalt als een fles fristi omvalt. (Behalve dat het dure fristi was maar je hoeft de troep niet zelf op te ruimen)
Jaa! En dat je gewoon kan vragen: Mag ik nog een Malbec en dat het dan voor je gepakt wordt zonder te zuchten of te steunen.
Ik voel me naar omstandigheden prima, gewoon een zware verkoudheid/lichte griep. Mijn vriend heeft sinds gisteren klachten en heeft zich vanmorgen laten testen. De jongens zijn al 3 weken verkouden met op en af hoesten. Dus wat daar aan covid tussen zit is lastig. We gaan ze vanmiddag laten testen.