Ik kan het niet laten om een foto te laten zien van een heel trotse (bijna) grote zus <3 hele lading kleertjes vandaag aangekomen, en ‘oh wat lief’ vliegen me om de oren! (Foto haal ik straks weer weg)
Wat een lieverd zeg!!! Mijn dochter heeft dezelfde naam trouwens, staat alleen een 'y' tussen de e en a.
@Malbec, de verbouwing gaat aardig. Heb afgelopen weekend veel geverfd en geshopt. Dus zie het weer positief in. Ik had de afgelopen dagen wel een zieke jongen hier, gister nog 40,4 koorts maar vandaag is hij weer opgeknapt. Kort maar krachtig. Werd vanmorgen zelf ziek wakker en heb toch maar een zelftest gedaan en ik ben eindelijk ten prooi gevallen aan corona nu. 3e ronde in huis en nu toch besmet. Vooral hoofdpijn, spierpijn, verhoging en gewoon niet lekker. Lig nog steeds in bed . Ben weer heel blij met een thuiswerkende flexibele man. Hoe is het met de andere corona gevallen hier? Klachten gehad?
Ah shit toch niet aan ontkomen! Beterschap. Hopelijk valt het mee en sowieso je lekker laten verzorgen door je lieve man
Nou ik lag vannacht een uur wakker vanwege een ontzettend onrustig lichaam.. weet niet wat ik dan vervelender vind. Hahah heel herkenbaar.. Niet zo zeer die dromen, maar wel de seks drive die al weken lang erg ver te zoeken is.. Af en toe erg frusterend voor manlief, want hij vindt het allemaal wel aantrekkelijk die nog grotere borsten haha. Ahhh zo lief! Wat het kamertje betreft begint het aardig op te schieten! Kleed is vandaag binnen gekomen en stoel is in bestelling. Als die laatste staat zal ik ook weer even een foto posten
He toch corona, je kan er gewoon niet een ontkomen op het moment… Ik ben enkel verkouden geweest, misschien wat extra moe maar ik ben zo moe al, ik weet het niet. Verkoudheid is vrijwel weg nu. Ik ga ervan uit dat ik vrijdag naar het ziekenhuis kan. Morgen skip ik de fysio (oh wat erg ) verbouwen, verven, dat lijkt me nu heel pittig, blij dat het hier niet hoeft ik moet wel een heleboel wassen want ik heb twee cosleepers van marktplaats gehaald en hoewel ze er erg netjes uitziet wil ik wel de hele bekleding eraf halen en wassen, ik kan het gewoon niet laten
Over namen gesproken schiet het hier totaal niet op… ben jaloers om al degene hier die al een naam hebben!
Ik wil misschien een topic openen in het namengedeelte edit: https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/tweelingjongens.720925/ Kom maar op met de suggesties!
Lea is ontzettend schattig inderdaad, alleen heeft ze in de afgelopen 2 weken opeens 3 keer geweigerd om een middagslaapje te doen. Dat maakt haar meteen een stuk minder schattig ze was daar net wakker (vandaag wel geslapen gelukkig), lekker goed in haar vel en rode wangetjes