Er zijn veel leuke en nuttige (over bv met name en mocht ik toch flesvoeding gaan geven weet ik dat ik bij @Malbec moet zijn) voorbij gekomen maar ik ben iets te druk om overal op te reageren. Maar he dat pakje van jou @Sillemie wat gaaf!! Superknap! En zag ook een supermooi stukje breisel van @Mamavandrie34 voorbij komen. Knap dat jullie dit kunnen. Mijn oma heeft me vroeger wel leren breien heel leuk en lief was dat. Heb helaas echt geen talent en geduld voor dit soort dingen (alles met handarbeid) al kan ik me de voldoening wel voorstellen. Koken en moestuinieren is dan weer wel mijn ding qua beetje zelf creëeren.
Ik heb de eerste 2 op een gegeven moment fv gegeven maar weet gewoon niks meer van hoe dat ging. Toch te lang geleden ofzo. Ze waren op een gegeven moment wel verslaafd aan papflesjes hahaha. Mijn 3e heeft 3,5 jaar bv gehad, 0 flesjes en dat zit nog vers in m'n geheugen. Al z'n een kleintje straks vast weer even zoeken zijn. En de nachten erbij. Dat gaat weer wennen zijn. Geniet nu nog maar even van mijn eigen nachten.
Wanneer heb je groeiecho @Malbec? Bij jou het meisje eerder halen (als hopelijk ze niet uit zichzelf zelf eerder komt) is misschien ook wel een optie gezien hoe jij je voelt of is dat niet aan de orde?
Ik denk als ik dat aangeef ze dat zeker doen maar ik wil het zelf zo lang mogelijk vol houden Ik heb over een week of 3 volgens mij ( moeten ze nog inplannen )
Snap ik, is het beste voor het meisje. Tenzij jij het niet meer volhoud maar volgens mij ben jij hoe dan ook een bikkel.
Nope, ik heb beide ook nog niet. Ik ga oooit en dagcurve bijhouden ipv suikertest. Maar de VK schuift t steeds voorruit dus nog niet gehad. Groeiechos pas later geloof ik.
Veel gemist, ook geen melding gehad.... @Sillemie dat pakje en die foto heb ik volgens mij op FB voorbij zien komen Balen van de diabetes, hopelijk goed onder controle te houden. Box staat hier nog van kind 1, wordt vooral als opslag gebruikt maar makkelijker om te laten staan dan voor ff op te ruimen. Dookie hebben wij nooit gebruikt. Onze wagen heeft een soort ingebouwde dookie, ideaal! Ik droeg kind 1 ook veel. Gewoon een niet rekbare doek. Zou hem nog kunnen dragen als die buik niet in de weg zat.. of mn bekken. Luiertas, wij hebben een rugzak. Zeker in combinatie met dragen is dat heel fijn. Ik ga hopelijk weer bv geven. Kollf heb ik nog maar heb een gruwelijke hekel aan kolven. Haakaa heb ik ook nog, let wel op want die kunnen je productie verhogen! Nog iets gemist? Iemand vergeten, sorry!
Haha dank je. Je gaat er een beetje in mee zeg maar hè. Tenminste dat merk ik aan mezelf. Gewoon meehobbelen. Dat is het beste
Dat denk ik ook. Je kan er toch niets aan doen tenslotte. Jezelf maar vertellen dat het tijdelijk is, over een paar maandjes kan je weer opbouwen tot doen en laten wat je wil
Hahaha, ja dat is echt een prutswerkje. Bij eentje kwam er ook een stuk tussen dat er niet tussen hoorde dus moest ik weer lostornen en opnieuw . Dankjewel, ik heb het geleerd van mijn moeder. Zij is er echt nog 10000x handiger mee. Maar ook hele galajurken en tekent eigen patronen enz. Ik kan prima een patroon met uitleg volgen maar verder kom ik niet. En als er iets misgaat dan hang ik meestal al snel bij mijn moeder aan de lijn als ik er niet uitkom. Ik verzamelde die kleine beetjes melk eerst tot een volledige portie (was maar 2x voeden bij mij door de mega productie) en dan deed ik het in de koelkast voor snel gebruik of in de vriezer inderdaad. @Liva: Die Haakaa kolf stimuleert dan ook ofzo? Want dan heb je toch juist dat je nog meer gaat lekken omdat je de vraag dan opschroeft? @teenslipper: Dat zou kunnen dat je die foto ook op fb voorbij hebt zien komen in een groep voor naaien.
Ja die haakaa is idd om een kleine voorraad te hebben. Verder voor het lekken had ik altijd een hydrofiel die ik snachts in m'n topje propte tijdens voeden. Mijn kinderen dronken alledrie eigenlijk altijd maar 1 borst per keer, dus moet nu maar even kijken. Ga het niet teveel stimuleren. Heb nu alweer zin in zo'n kleintje aan de borst. Vind dat echt magisch.
@Sillemie en de andere creatieve dames. Knap hoor zo zelf dingen kunnen maken. Ik wil al heel lang een cursus kleding maken volgen, maar tja druk druk druk dus komt het er nooit van. Breien, haken, etc heb ik ook nooit geleerd. Volgens mij heb ik er het geduld ook helemaal niet voor
Ik heb vanmorgen even bloed laten prikken bij de VK. ijzer, ferritine en vit d en b12. En de antistoffen voor de negatieve rhesus c factor. Had ook een vrij bijzondere bloeddruk (iig dat vind ik, 50/140. Die lage onderdruk kon wel voor het slappe gevoel zorgen dat ik heb. Volgens mij is 140 dan weer te hoog maar ze vond er niet zo veel van. Verder heel mooi hartje gehoord en mijn buik was goed gegroeid. Heb ook heel heel veel zin in borstvoeding. Mijn vorige ervaring was heel positief dus ik hoop het nu weer soepel gaat.
Ik krijg ook elke keer geen meldingen en dan ga ik kijken en staat het vol. Ik heb maar even het volgen opnieuw gedaan. @Mamavandrie34 jeetje wat een gewicht al zo. Balen van de diabetes.. moet je ook gaan spuiten? Dragen: ik ben vrij lomp van mezelf, wil het wel graag maar merk dat ik het ook een beetje eng vind. Ik lees een hoop lage bloeddrukken.. vervelend gevoel is dat! Mijn bloeddruk is standaart 90/50, maar dat is voor mij vrij normaal.. door de asprine dipt hij weleens, dat merk ik dan weer wel.. word dan heel moe en krijg een hele vervelende hoofdpijn. Sterilisator hebben wij ook voor de magnetron, vind het fijn in gebruik en dan doe ik 1 x in de zoveel tijd nog een keertje alles uitkoken in een pan. Ik zie ook nog allemaal creatieve dames hier! Echt super leuk. Ben er jaloers op. Mijn creativiteitsniveau ligt ergens op -10. Ik kan het ook gewoon echt niet. Zo hoop dat ik een beetje bij ben nu..
Haha hier nog iemand hoor met heel laag creativiteitsniveau. Word er ook helaas niet zen of rustig van. Heb van de week vloekend en tierend (bij wijze van) de traktatie van mijn zoon in elkaar gezet. Ieder zijn eigen talenten.
Heel herkenbaar. Ik doe bij bijv. verhuizen altijd het sloop-werk, daar ben ik heel goed in . Gefeliciteerd nog!