Uitgerekend 1 tm 15 mei 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niena01, 27 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Dankjullie voor de felicitaties:)

2. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ang1987 vindt dit leuk.
  3. KJB

KJB Actief lid

2 aug 2021
    458
    449
    63
    Vrouw
    Ik lees alles fanatiek mee, maar vaak niet de tijd om te reageren.. Sorry daarvoor. Komt misschien heel ongeïnteresseerd over, maar is alles behalve!

Nog gefeliciteerd @Ang1987 met je zoontje!

Hier ook jaloers op alle creatievelingen.. Wou dat ik de rust en inzicht had om ook zulke leuke creaties te maken! Nu toch maar aangewezen op de winkels haha.

Ik wil heel graag bv gaan geven, dus hopen dat dat allemaal lukt.. Nog even op zoek naar een goede kolf, want wil dat af en toe ook wel uit handen gaan geven (denk ik).

Hier kickt de vermoeidheid trouwens ineens ontzettend in haha. Lastig om af en toe meer mijn rust te pakken. Vanochtend een hele fijne groei echo gehad. Vorige keer was er wat afwijking, maar nu was alles perfect!

Bijgevoegde bestanden:

4. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Wat een plaatje! Mooi hoor

KJB vindt dit leuk.
  5. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Aaah fijn! En mooi plaatje!!

Nou. Nesteldrang en rustig aan moeten doen is wel een uitdaging meiden :roflmao:
    Mijn moeder heeft me gisteren super goed geholpen. Zo lief!! Morgen komt ze zelfs nog de ramen buiten zemen, zo lief ❤️

Ik heb net enthousiast de kasten open getrokken en nu is alles eruit en heb ik geen zin meer. Status: zie foto :roflmao:
    En ik zit er op de stoel naar te kijken haha

Bijgevoegde bestanden:

Liessb88, Ang1987 en KJB vinden dit leuk.
  6. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Wat fijn zo'n moeder. En herkenbaar die drang. Ik zie ook van alles om me heen dat ik aan wil pakken. Denk dat ik eerdaags wat schoonmaakhulp inhuur om huis van top tot teen te doen.

Ang1987 vindt dit leuk.
  7. KJB

KJB Actief lid

2 aug 2021
    458
    449
    63
    Vrouw
    Hahah dat geloof ik! Wij hebben gelukkig huishoudelijke hulp, maar laat die nu net 3 weken uit de roulatie zijn.. Gelukkig hier ook een behulpzame mama die aankomende weken komt helpen poetsen.

Ang1987 vindt dit leuk.
  8. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ja ben haar ( en mijn bonusvader ) zo ontzettend dankbaar. Had er gisteren een gesprek met haar over en ze gaf aan dat ze het zo graag doet omdat ze zich ook zorgen maakt en praktische hulp nu alles is wat ze kunnen doen. Soms vergeet ik even dat ik hun kind ben zeg maar en dat ze zich ook gewoon hartstikke zorgen moeten maken nadat ik telkens in het zh beland of iets anders stoms heb.

KJB en Ang1987 vinden dit leuk.
  9. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ooh gelukkig, dat is heel prettig!! Fijn joh! ❤️

KJB vindt dit leuk.
  10. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    @KJB fijn dat alles nu goed was, en er weer een mooi plaatje bij!

@Malbec super dat je moeder kan helpen, moet niet makkelijk zijn zo!

KJB en Malbec vinden dit leuk.
  11. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    @KJB thanks:) en wat fijn dat alles lekker in verhouding was op de echo. Mooi plaatje ook zeg. Nog een paar maandjes en dan heb je je mannetje vast♡

@Malbec lieve ouders heb je! Heel fijn dat ze jullie zo steunen.

En hier ook nesteldrang maar te druk om te nestelen. Heel weekend feestweekend(3 verjaardagen, 2 bij ons) en de komende weekenden ook volgepland met afspraken. Ik snap ergens wel waarom ik moe ben;).
    Vanaf maart is mijn agenda helemaal leeg en dan ga ik echt rustiger aan doen en hele huis aan kant maken qua kastjes uitzoeken. Ik vind jouw poging erg dapper @Malbec:)

Ga idd ook een aantal keer een huishoudelijke hulp inschakelen net als @Liva om het allemaal grondig schoon te laten maken. Tot die tijd doe ik het (hoog) nodige:)

12. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.343
    28.562
    113
    Wat een mooie echo :)

Herkenbaar van de vermoeidheid, ik heb sinds een week behoefte aan meer slaap en overdag slaapjes.

KJB vindt dit leuk.
  13. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ja heel fijn! Lekker alles fris. Goed dat je je agenda leeg hebt gemaakt.

Het is me gelukt hoor Het is opgeruimd en heb 1 kastje leeg. Heel fijn, want aangezien er een baby bij komt, krijgen we ook extra zooi dus kan ik weer lekker alles kwijt.

Bijgevoegde bestanden:

KJB, Sillemie en Ang1987 vinden dit leuk.
  14. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Kun je daar een beetje aan toe geven met de andere mannen in huis?

15. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Borduren en naaien met de hand moesten wij in de basisschool leren in België. Heb jij dat nooit gehad?
    Breien, haken en met de naaimachine werken heb ik van mijn moeder geleerd. Zijn is echt mega creatief met dat soort dingen. Maar haken is echt niet meer mijn favoriet. Als kind deed ik het wel graag maar nu vind ik het te traag gaan :roflmao:. Breien of naaien geeft zoveel sneller resultaat!

Ik heb ook al weer zin in het hele borstvoedingsverhaal. Tenminste na de eerste 2-3 weken. Dat was bij bij Vajèn namelijk echt hels. Daarna ging het helemaal prima.

@Ang1987: haha, traktaties maken is ook altijd een van de dingen waar ik altijd gelukkig van word. Ik maak ook steeds de meest uitgebreide creaties. Vorig jaar had Vajèn iets op Pinterest gevonden waarbij ik wel echt heel blij was dat er maar weinig meisjes in haar klas zitten! Want de meisje kregen een eenhoorn gemaakt uit een wc-rol en gevuld met wat rozijntjes en een stuiterbal. Daarvan vond ik 8 maken al heftig. Dus was blij dat de jongens gewoon een boerderijdier met rozijntjes als rugzak kregen :roflmao:.

Hier ook heel erg last van nesteldrang. Probeer continu iedereen in huis aan te sporen de spullen achter hun reet op te ruimen. Wilt nog niet echt lukken dus dan ga ik toch weer over mijn grens heen waardoor ik nu dus alweer voor 20u met een warme pittenzak op bed lig omdat ik het niet meer trek vd bekkenpijn. En dan is het zelfs nog steeds (of alweer) een puinhoop.
    Wij hadden huishoudhulp. Maar de ene is na een halfjaar gestopt omdat er bij haar thuis gedoe was en ze ineens ging scheiden. En de andere is 4x geweest, die was net hersteld van een TIA en kreeg toen weer een… dus nu doen we het alweer een paar maanden zelf. Terwijl mijn vriend zo’n 50u/week werkt (zzp’er met 3 nieuw startende projecten bovenop zijn standaard projecten) en ik die niet zoveel meer kan. Dus ik geloof dat we de zoektocht naar een nieuwe hulp toch maar weer eens een tandje moeten opschroeven.

@KJB: prachtige echo en wat fijn dat nu alles goed was! En die vermoeidheid is normaal geloof ik in het 3e trimester.

Ik geloof dat ik zo weer bij ben. Ff een dagje niet gelezen en ik moest 3 pagina’s bijlezen :roflmao:. Wel super gezellig zo al dat geklets.

KJB vindt dit leuk.
  16. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.343
    28.562
    113
    Nee helaas, haha. De oudste heeft vakantie (net 1 week achter de rug, nog 1 week te gaan (ik tel de dagen af)), en de jongste is ook al weken op en af ziek. Dus geen school en geen opvang, iedereen is gezellig àltijd thuis :o::o:

Na virusjes hier en daar, en eind januari covid had de jongste zondag een astma-aanval. Naar het ziekenhuis geweest, gedoe. Daarna kreeg hij (en heeft hij nog steeds) flinke diarree. De oudste zat vanavond aan tafel, trok opeens wit weg, greep naar zijn buik.. en toen kwam alles er weer uit. Die konden we meteen wegdragen naar bed. Hopelijk wordt hij niet ook ziek!
    Ik ben toe aan de lente!!!

17. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Oh nee, dat is echt prut @KleineLai! Hopelijk wordt de oudste niet echt ziek en was het een eenmalige kots aanval

KleineLai vindt dit leuk.
  18. doublerainbow

doublerainbow Actief lid

12 jun 2021
    233
    486
    63
    Vrouw
    Herken de nestdrang die volgens mij de meeste nu hebben enorm. Ben ook over mn grens heen gegaan vandaag en heb de badkamer van top tot teen schoon gemaakt. Ik lig nu al een paar uur uitgeteld op de bank maar het was het zo waard. Kon het niet meer aanzien en afwachten tot vriendlief er een keer tijd voor maakt.

Afgelopen dagen wel veel harde buiken gehad dus probeer het iets rustiger aan te doen. Denk dat ik iets te fanatiek was met opruimen schoonmaken etc. En daarmee te veel zwaar tillen.

Vind het zo moeilijk om bepaalde dingen te laten staan en om hulp te vragen!!

Hier trouwens ook nog een mama to be zonder groei echo's of suiker test. Hopelijk ook niet meer nodig de komende weken :D:D

KleineLai vindt dit leuk.
  19. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    @Sillemie nee dat moesten wij helemaal niet kunnen. Misschien afhankelijk van naar welk soort school je ging? Ik zat op het gewone staatsonderwijs.

@KleineLai oh nee hopelijk geen buikgriep :|:|:|

Ik krijg ook geen groei echo’s. Soms best wel jammer, zou wel vaker willen kijken wat er binnen gaande is :roflmao:

20. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    @Dompiewompie: ik heb tot het 5e leerjaar op het gemeentelijk onderwijs gezeten en daarna op het christelijk. Maar bij beide kregen we bij een of ander creatief vak af en toe naaien en borduren, naast de standaard kleien, verven,…

Ik krijg iedere 2 weken een echo. En toch heb ik nog een pretecho ingepland. Vajèn mag namelijk nooit meer mee sinds ik bij de gynaecoloog loop. Dus we gaan volgende week woensdag een 3D echo laten maken zodat zij ook mee mag spieken.

Deel Deze Pagina