@Malbec ik hoop en duim dat je kleine frummel gewoon nog lekker warm binnen zit. Dat de bloeding buiten hem/haar is omgegaan (bloed zat in principe buiten de baarmoeder toch?) en dat je hoge temp en bloeddruk geen effect hebben gehad. beterschap meis wanneer zouden ze je meer kunnen vertellen over je zwangerschap? Houden ze je hcg in de gaten?
Ja echt goed rusten kan niet in een ziekenhuis, terwijl dat toch funest is voor herstel. Maar goed.. dat heb ik nooit gesnapt hoor. Al dat lawaai, mensen die gewoon om 5u sochtends je kamer binnenkomen en het licht aanknallen en zo.
Jeetje wat onwijs heftig. Heb echt met je te doen. Hebben ze geen echo kunnen maken? Die onzekerheid lijkt mij zo lastig. Ik duim super hard voor positief nieuws en wens je heel veel sterkte nu met herstel.
Ik had dit mijn vorige zwangerschap ook. Volgens mij is dit normaal, zolang het niet rood (of groen oid) is hoef je denk ik geen zorgen te maken. Ik heb ook wel wat meer afscheiding en het is allemaal wel vochtig in die area wat ik een positief signaal vind.
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 mei; ♡ Niena01 - 3e kindje ♡ Mamavandrie34 - 39 jaar - 6de kindje 2 mei; 3 mei; ♡ Liesb88 - 3e kindje 4 mei; 5 mei; 6 mei; ♡ Troepietroepiemonster - 2e kindje 7 mei; ♡ KleineLai - 3e kindje ♡ Roos01 - 1e kindje ♡ Malbec - 2e kindje 8 mei; ♡ Betsies - 1e kindje 9 mei; ♡ TikusSabrina - 1e kindje samen ♡ Loes87 - 3e kindje 10 mei; ♡ Zeester85 - 36 jaar - 2e kindje 11 mei; 12 mei; 13 mei; ♡ Ang1987 - 2e kindje ♡ Liva - 4e kindje 14 mei; 15 mei; ♡ Doublerainbow - 1e kindje ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing ♡ Afspraken ♡ September 13 - Niena01 - 1e echo 13 - Malbec - 1e echo 15 - Mamavandrie34 - 1e echo 16 - Betsies 1e echo 20 - KleineLai - intake vk + echo 21 - Malbec - intake vk + echo 22 - liesb88 - 1e echo 23 - Roos01 - 1e echo 23 - TikusSabrina - 1e echo 23 - Ang1987 - 1e echo 30 - Zeester85 - 1e echo Oktober 4 - Liva - 1e echo
Zeker hebben ze een echo gemaakt. Maar daar niks op de zien. Morgen weer bloedprikken en een echo. Voor nu spreken ze wederom van een ZOL
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 mei; ♡ Niena01 - 3e kindje ♡ Mamavandrie34 - 39 jaar - 6de kindje 2 mei; 3 mei; ♡ Liesb88 - 3e kindje 4 mei; 5 mei; 6 mei; ♡ Troepietroepiemonster - 2e kindje 7 mei; ♡ KleineLai - 3e kindje ♡ Roos01 - 1e kindje ♡ Malbec - 2e kindje 8 mei; ♡ Betsies - 1e kindje 9 mei; ♡ TikusSabrina - 1e kindje samen ♡ Loes87 - 3e kindje 10 mei; ♡ Zeester85 - 36 jaar - 2e kindje 11 mei; ♡ Roosxxx - 28 jaar - 2e kindje 12 mei; 13 mei; ♡ Ang1987 - 2e kindje ♡ Liva - 4e kindje 14 mei; 15 mei; ♡ Doublerainbow - 1e kindje ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing ♡ Afspraken ♡ September 13 - Niena01 - 1e echo 13 - Malbec - 1e echo 15 - Mamavandrie34 - 1e echo 16 - Betsies 1e echo 17 - Roosxxx - 2e echo 20 - KleineLai - intake vk + echo 21 - Malbec - intake vk + echo 22 - liesb88 - 1e echo 23 - Roos01 - 1e echo 23 - TikusSabrina - 1e echo 23 - Ang1987 - 1e echo 30 - Zeester85 - 1e echo Oktober 4 - Liva - 1e echo
Lieve Mabec oh nee toch!! Kan me voorstellen dat je enorm verdrietig bent. Heel veel liefs en sterkte♡
Ja hoe kan het.. geen idee. Ik probeer nog iets hoop te houden. De kans is nihil maar niet 0% dat het in de baarmoeder zit. Maar ze hebben er een hard hoofd in. Als mijn hcg is gestegen en het zit niet in de baarmoeder dan gaat het toch weer andere medicatie worden maar daarvoor moeten ze het eerst een paar keer opvolgen. Fingers crossed.
Wat een immense spanning. Ik ga dan toch mijn duimen kapot draaien voor het kleine kansje. Hopelijk heb je hoe dan ook snel duidelijkheid.
Het is echt ongelofelijk toch dit. Hoe kan dit toch telkens. Er gebeurd zoveel. Ik wil gewoon een rustig en relaxed leventje. Eerst COVID waarvan ik de eerste 2 maanden dit jaar moest herstellen. Toen in juni de ZOL en nu dit weer. Komop zeg. Desondanks wel mijn vaste contract net digitaal ondertekend. Ik ontving hem en dacht meteen tekenen die hap
Man man man @Malbec jij krijgt het wel mega voor je kiezen!! En nog een zol!? De kans dat je de Staatsloterij wint lijkt toch groter (misschien wel een goed idee ) Ik duim hard hard door!! Zag net nog mijn typo bij de stoma ik bedoelde piepjes maar m’n poepjes klopten aardig…. Heel heel veel sterkte en hopelijk je bloeddruk weer wat omhoog zodat je in ieder geval weer zelf naar de wc kan! ❤️
sterkte meis! ik begrijp het ook echt niet, de kans is al zo zo zo klein! Laat staan 2x! Misschien heel dom dit hoor maar zit er misschien een gaatje in je eileider waar een bevrucht eitje doorheen kan? Bedoel, de leiders en de baarmoeder zijn in principe potdicht toch? Er kan niets in en niets uit? (behalve via de vagina dan)
@Malbec ik blijf ook duimen. Ookal voelt het een beetje ongepast, ik doe toch een kleine update van mezelf. HCG was met 2x bloedprikken dusdanig opgelopen dat duidelijk is dat 'het' groeit. Waarschijnlijk zijn we dus te vroeg geweest met de eerste echo. Voor nu redelijk gerust gesteld en op naar de 2e echo volgende week.