@Malbec jeetje wat heftig dit! 2x een ZOL.. kan toch bijna niet! Heel veel sterkte en ik hoop en duim dat ze het nog niet goed kunnen zien. Wanneer krijg je de uitslag van de HCG of moeten ze die nog opnieuw prikken?
Geen idee. Goed idee. Ze gaan wel onderzoeken als het indd mis is, dus dit is een goede optie wat jij aangeeft.
Morgen gaan ze opnieuw prikken en dan een echo ook. Zal hieronder even de update plaatsen die ik ook naar mijn omgeving heb gestuurd.
Nog veel buikpijn en super lage bloeddruk dus ook heel duizelig. Vandaag en vannacht nog blijven en morgenvroeg om 10:00 weer bloedprikken en dan om 11:30 weer echo. Er is een cyste waarschijnlijk geknapt en daar komt die buikpijn vandaan van het bloed in de buikholte. Ze hebben gezien dat er op 2 plekken bloed zat. Buikvlies blijft dan heel pijnlijk kan nog wel week duren. Voor nu is het een ZOL. ( zelfde als vorige keer. Dus ze weten niet waar het zit ) Ze gaan om de twee dagen monitoren. Bloed prikken en echo. Kans is nihil dat het in de baarmoeder zit. Maar er is nog een klein kansje dus ik probeer positief te blijven. Als het niet in de baarmoeder zit en de waardes blijven stijgen dan moet ik die chemo spuiten maar misschien ruimt mijn lichaam het zelf wel op net als de vorige keer. Ook als het mis gaat gaan ze onderzoeken hoe het kan.
Heftig meis!! Sowieso nog een nachtje in het ziekenhuis dus (en misschien nog veel langer?) Hopelijk vannacht niet naast de arme man met piepjes/poepjes zodat je igg wat beter kan slapen Hoop dat je na morgen 11.30 meer duidelijkheid hebt. En als het dan definitief niet goed zit dat je lichaam het dan zelf opruimt ipv die nare chemo-spuiten. Veel liefs weer.
Wat een achtbaan, ik vind het zo ontzettend naar en verdrietig. Ik ken je niet maar voel echt met je mee. Sterkte meis.
Heey! Ik hoor hier helemaal niet thuis, maar heb je verhaal meegelezen. Ik hoop dat ik je een hart onder de riem kan steken, en je hoop kan geven. Ik en mijn man hebben bijna 6 jaar een kinderwens. Ikzelf heb 2 jongens uit eerder huwelijk, en zij groeien op met mijn huidige partner al sinds dat ze erg jong waren. Tussen onze 2 jongens heb ik een bbz gehad, en ben daarbij een eileider kwijt geraakt. We wisten dat het een lichte uitdaging zou worden, maar besloten ervoor te gaan. Na 2 jaar nog steeds geen zwangerschap zijn we naar de fertiliteitskliniek gegaan en onderzocht. In theorie moest het kunnen, maar we mochten een ivf traject in. Dit zag ik niet zitten, dus we besloten het te laten gaan. Een half jaar later had ik een tussentijdse bloeding, wat mij triggerde een zwangerschapstest te gaan doen. Deze was positief en ik raakte direct in blinde paniek. Na een reeks bezoeken aan het ziekenhuis, zeiden ze dat ik een ZOL had. Tussen de chemo injecties door kwamen we erachter dat het vruchtje in het litteken van mijn keizersnede zat. Dit is zo zeldzaam, en het voelt zo oneerlijk, ik denk dat ik jou dat niet hoef te vertellen... In elk geval, verlies alsjeblieft niet de hoop. Op dit moment ben ik 27 weken zwanger van onze dochter, na bijna 6 jaar proberen en de zol, het kan gewoon nog blijkbaar. Ik wens je een heel voorspoedig herstel toe, en hoop dat je het een plek kan geven. Gun jezelf de tijd, het komt goed. Heel veel liefs en sterkte toegewenst❤
Wat lief je bericht!! Steekt me echt een hart onder de riem. Super fijn dat je even de moeite hebt genomen om dit te schrijven. Wat fijn dat je nu zwanger bent na al die jaren! Nog een hele voorspoedige zwangerschap gewenst ❤️
Goedemorgen! Ik heb klokje rond geslapen. Gisteren bracht ik mijn jongste naar bed (vriend doet de oudste) en toen hij sliep dacht ik, ik ga ook gewoon. Zodoende lag ik om 20.30u al te slapen. Vanmorgen werd mijn oudste pas om 8u wakker, en mijn jongste ligt gewoon nog te slapen! Wat een heerlijkheid! … dit ritme zal straks met de komst van de baby (als alles goed gaat, *klopt af*) weer helemaal verpest worden natuurlijk haha. Gebroken en korte nachten.. daar kijk ik niet perse erg naar uit ik had gisteren best last van mijn darmen. Een hoop gerommel, dunne ontlasting, krampen. Ik denk (hoop) hormonen die de boel wat gaan verplaatsen. Ik heb nog niet echt een darmenbuikje, misschien komt dat vanaf nu wel? Hebben jullie al last van opgezetten darmen? @Malbec , ik hoop dat jullie de nacht een beetje zijn doorgekomen? Niet teveel pijn, niet teveel angst? Ik denk aan je straks voor de echo!
Ooh wat heerlijk dat je zo goed hebt geslapen zeg! Hier gaat het redelijk. Buikpijn en heb een te lage bloeddruk waardoor ik duizelig ben. Ze hebben gisteravond hb geprikt omdat ik bloedingen in de buikholte heb gehad en die was wat lager. Ze hebben net weer geprikt en meteen hcg, dus zit nu volle bak spanning. Nacht redelijk goed doorgekomen. Zonder morfine! Heel fijn. Wil zo min mogelijk rotzooi in mijn lijf. Nu wel pijnstillers weer innemen. Ik irriteer me alleen mateloos aan de meneer naast me. Met al zijn piepjes en hij denkt echt dat hij de enige patiënt is. Zo irritant vind ik dat.
Ik was helemaal zenuwachtig vanochtend maar mijn 3+ is nu ook binnen! (Hoe kan het dat al mijn foto's opeens niet meer goed staan als ik ze upload? - in mijn galerij staan ze wel gewoon goed) @KleineLai Wat fijn lekker klokje rond geslapen! Ik heb nog geen eens kinderen en weet nu al niet meer hoe het voelt . Ik heb al een tijdje opgeblazen buik, al mijn spijkerbroeken zitten oncomfortabel! Afgelopen week lekker jurkjes aan met dat mooie weer maar nu maar wat anders gaan bedenken.. @Malbec lieve Malbec, heel veel sterkte vandaag. Ik duim zo met je mee voor de kleine kans die er nog is! Ik kan me niet voorstellen hoe jij je voelt. Ik wil in elk geval dat je weet dat ik aan je denk!
Goedemorgen, Ik duim nog even hard mee met jou @Malbec Ik heb wel echt een darmen buik al, echt opgeblazen en mijn broeken zitten echt lekker strak bij de knoop, heel irritant. Heb ook geen positiekleding meer omdat ik dacht met 3 kinderen klaar te zijn. Alles weggedaan afgelopen jaar hahaha, ook de kinderwagen. Ik voel me wel ecbt zwanger, gevoelige borsten, grotere tepels, blauwe aders. En misselijkheid voel ik opkomen, moeheid en had eergisteren ineens mega stemmingswisselingen. Ik vind het wel spannend allemaal, maar voel wel veel vertrouwen. Alleen aan rust kom ik niet genoeg toe, met 3 kinderen en een puppy. Dus daar ga ik me wat meer op richten nu, begin echt moe te worden. Fijn weekend allemaal!
@Malbec ik duim voor je op een goede uitslag zo!! En fijn dat je de nacht doorgekomen bent zonder morfine! Hier beginnen de kwaaltjes toe te nemen. In de ochtend gaat t wel prima maar vooral in de middag licht misselijke vlagen. Heb vannacht super goed geslapen maar alsnog krijg ik hele ochtend niks uit mijn handen, zo'n lusteloos gevoel.. en cravings: granaatappelsap van healthy people, hoe kom je erop? drink dit normaal nooit. Ben benieuwd of de misselijkheid gaat toenemen komende dagen voor nu gaat eten en drinken nog prima (de dingen waar ik zin in heb dan haha)
Hee allemaal! Hier ook klokje rond geslapen. Heel fijn want had zo slecht geslapen de afgelopen tijd. De darmenbuik heb ik ook zeker. S'avonds vooral is ie enorm uitgezet. Daarnaast ook best pijnlijke borsten, als ik mijn bh s'avonds uitdoe dan is het echt enorm pijnlijk. Ook duizelig als ik opsta, moet er voor zorgen dat ik niet te lang niets eet. Nog niet echt misselijk gelukkig. Ik zou alleen graag iets meer in mijn buik willen voelen, die bandenpijn of steekjes vind ik altijd wel fijn als bevestiging maar goed ik ga er toch maar vanuit dat het goed zit want voel me best zwanger. Ohja @Mikki24 die granaatappelsap. Dat wordt veel gedronken ter bevoordeling van een goede innesteling dus ik vind het wel grappig dat dit je craving is. @Malbec Spannende momenten nu voor jou. Ik denk aan je. Fijn weekend inderdaad allemaal!!
Nou zo zwanger als jullie je voelen zo voel ik me niet hoor, haha. Ik had dat bij mijn andere kinderen wel. Ik heb met deze zwangerschap 2 dagen enorme honger gehad, dat had ik bij mijn andere zwangerschappen de hele zwangerschap door (30 en 18 kilo aangekomen) Maar dat heb ik nu niet meer. Ik voel me ook niet zo beroerd als ik met de 2e deed. Ik voel me fysiek wel erg moe overdag mja, 2 kinderen dus dat is niet zo gek denk ik dan. Ik heb wel aan het einde van de dag vermoeide banden. Klinkt gek maar zo voelt dat xD. Als de kinderen op bed liggen pleur ik mijzelf op de bank en kom ik er niet meer vanaf, dat voelt ook goed die rust, haha Savonds voel ik me dan best zwanger, maar overdag niet. Sowieso andere zwangerschap tot nu toe. Nauwelijks misselijk, nauwelijks beroerd, geen volle/gevoelige borsten, geen opgeblazen buik, geen aders. Merken jullie nu al verschil met je vorige zwangerschap(pen)?
yess!! (geen idee hoe dat precies zit met foto’s. Als je ze toevoegt dan kan je daarna klikken op ‘volledige afbeelding’. Anders blijven ze klein.)