Uitgerekend 1 tm 15 mei 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niena01, 27 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Lekker laten meid. Doe lekker het hoognodige en morgen weer een nieuwe dag hoor. Joejoee

teenslipper, Ang1987 en KleineLai vinden dit leuk.
  2. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.340
    28.554
    113
    Ik zou niet gaan. Stel de weeen komen terug en zijn niet meer te stoppen.. dat vergeef je jezelf nooit denk ik.
    Ik snap het dilemma wel hoor maar het risico zou ik te groot vinden.

Ang1987 vindt dit leuk.
  3. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    @KleineLai ai, ik vrees dat het niet meer goed komt vandaag… aan de andere kant wordt het misschien juist extra leuk omdat je er niks van verwacht! Dat hoop ik voor je!
    @Malbec ik denk dat ik niet zou gaan… ik weet van mezelf dat ik neiging heb om mezelf gigantisch over te schatten… dat vind ik moeilijk maar ik probeer dat nu toch niet te doen, wat er in mijn buik groeit is toch kostbaarder dan wat dan ook.

Ang1987 vindt dit leuk.
  4. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Maar wat is het risico precies vraag ik me dan af? Ik til niks. De auto staat voor de deur en ik zit met mijn kont op de kruk ipv thuis op de bank. Dus dan denk ik. Wat is dan het risico precies. Snap je wat ik bedoel waardoor ik het zo lastig vindt.

5. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ooh nee ik overschat niks want ik blijf gewoon zitten en doe nergens aan mee. Het is in een zaaltje zeg maar. Dan denk ik met mijn boerenverstand. Ik zit of thuis op de bank of daar op de kruk. Wat is precies het verschil haha. Daarom vind ik het zo lastig.

Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  6. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    En zo had ik gisteren bedacht dat we dus best wel een uitgbreid uitje konden doen: een uur rijden naar Medemblik, daar het kasteel Radboud bezoeken en het bakkerijmuseum en lekker lunchen ergens.
    Nou, daar heb ik voor betaald… einde van de middag in het museum kon ik opeens geen stap meer zetten, vreselijke rugpijn :eek:
    Ik kom nog net de auto in stappen. Iedereen kreeg de wind van voren :oops: tja wat zou ik zeggen, ik was niet op mijn best :|

7. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Jij moet er vooral zelf achter staan natuurlijk!

8. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ik weet het gewoon niet. Misschien moet ik het last minute maar bekijken. Want het kan maar zo weer anders zijn bij mij hè :roflmao:

9. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.340
    28.554
    113
    Snap ik!
    Ik denk het voorbereiden om te gaan, dan het gaan, het lopen al daar naar een plekje, net niet comfortabel zitten, even naar de wc, even snel die persoon aanschieten, (onbewuste) constante lichamelijke spanning door de vele mensen/de herrie/de leuke sfeer, zittend proberen te dansen. Het is geen kringverjaardag waar je op een bank ploft zeg maar.
    En ik denk ook dat de adrenaline ervoor zorgt dat je minder in contact ben met je lichaam. Je kan op dat moment meer aan, maar thuis krijg je dan de hit.
    Over de grens gaan kan voor jou gewoon hele nare dingen brengen, ik zou daar ver van proberen te blijven :(
    Ik kan me je frustratie wel voorstellen hoor!!

Ang1987 en Mamavandrie34 vinden dit leuk.
  10. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Mijn vriendin stuurde ook al; ik merk dat ik dit heel onverstandig vind maar ik snap je 400% en daar zit ik dus ook een beetje. :o:
    Het voorbereiden enzo is niet zo heel spannend, het er naartoe lopen ook niet want de auto staat voor de deur en het is gewoon in een zaaltje. Maar de onbewuste adrenaline wellicht wel ja. Man gedoe. :rolleyes:

11. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ahh fijn dat je ook zo'n lange zomervakantie hebt. En lekker zon dag ouderschapsverlof.

Fijn dat je groeiecho goed was. Dik buikje is volgens mij juist wel prima. Mijn zoontje had dat juist een heel klein buikje en ik denk dat dat (achteraf) wel een indicatie was dat ie niet goed groeide omdat vooral klein buikje indicator is van mogelijke groeivertraging.

Succes bij de gyn (waarvoor ga je?), hopelijk was alles goed!

12. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ownoooooo. Gewoon weer naar bed gaan, dit belooft niet veel goeds. Deze dag overslaan. Veel ijs eten. En morgen nieuwe kansen!

teenslipper vindt dit leuk.
  13. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Zo te lezen zijn er super veel argumenten aangedragen om het niet te doen (en ik snap je dillema zoooo) en ik zou het ook niet doen toch... En anders zou je misschien even advies kunnen vragen aan je verloskundige of het toch kan.

14. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Nee ga het niet doen, ik ga wel mee via FaceTime :roflmao:

Mamavandrie34 en Ang1987 vinden dit leuk.
  15. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ahh dat klinkt idd als een iets té ambitieuze onderneming voor een vrouw die 30 weken zwanger is van een tweeling haha.
    Superbalen van je rug! Maar dit klinkt toch als een heerlijke dag voor jullie.
    Lastig he, dat rustig aan doen.

16. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.340
    28.554
    113
    Ja ik snap je helemaal! Het is echt kut!

17. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Hier ook maar een echopostje, toch wel goed om ook te delen met jullie als het niet helemaal top gaat.

Ik heb zelf een beetje een haat/liefde verhouding met echo's. Aan de ene kant geruststellend als het goed zit, maar als er afwijkende metingen zijn, dan word ik daar heel onrustig van.
    Bij mij was alles volgens de echoscopiste helemaal prima maar dan zie ik dat de beetjes relatief kort zijn (wel binnen de curve en zo niet dan is er vast ook geen man overboord.) en dan ga ik toch denken dat er iets mis is. Terwijl daar helemaal geen reden toe is.
    Ben naar aanleiding van het 'korte' beentje wel aan het googlelen geslagen: kort bovenbeen echo en dan allemaal slechte berichten lezen en bang zijn dat mijn kindje een skelet afwijking of down heeft.
    Ben in het verleden behandeld voor een angststoornis met heel veel hypochronische kenmerken en blijkbaar word ik getriggerd nu.
    Ik denk dat dit vooral gebeurt omdat de eerste periode met mijn zoon heel naar was, er waren serieuze verdenkingen dat hij heel erg ziek zou zijn, moest steeds naar het ziekenhuis/seh, steeds bloedwaardes die niet goed waren, angst dat ie uit zou drogen, in coma zou raken etc. Was heel naar en voelde heel machteloos.
    Ik moet er wel alert op zijn dat ik niet weer bang ga zijn dat er iets aan de hand is de komende tijd maar aangezien dat nu al een beetje aan de hand is, ga ik toch overwegen om met een psycholoog oid te praten. Ik wil niet te veel onnodige stress voor mijn baby nu en in de kraamtijd.
    Mijn huisarts had mij psychologische hulp aangeboden in de periode dat mijn zoon misschien ziek was maar dat heb ik afgeslagen. Ik denk dat ik dat beter wel had kunnen doen, omdat ik in het eerste jaar er van overtuigd was dat mijn zoon verschillende ziektes had. Dat kon getriggerd worden door een beetje huiduitslag al....

18. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Gaan! T is de wereld niet uit, ziekenhuizen bestaan overal. Ik neem aan sat je niet alleen gaat, zorg dat er 1 bob is die jou zsm weg kan brengen en geniet!

19. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Maak er dag gewoon een fuck it dag van. Ga de stad in, plof op de bank of bed en laat de boel. Soms gaat t niet, die zooi loopt (helaas) niet weg en die afspraak kun je ook morgen achteraan. Die jas niet meer in de sale maar misschien kun je wel een andere vinden. Maar echt, laat t ff een dag helemaal ontploffen/barsten en later weer met frisse moed er tegenaan.

20. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Oh wat naar, die doordraaiende gedachtes…
    Misschien handig om nu al hulp in te schakelen! Wat dat betreft is het in Nederland zo goed geregeld, je hoeft er niet mee rond te lopen!!!

Ang1987 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina