Uitgerekend 1 tm 15 mei 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niena01, 27 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KJB

KJB Actief lid

2 aug 2021
    458
    449
    63
    Vrouw
    Yes! Morgen toevallig met manlief mee op zakenreis naar Barcelona en begin april op mini honey/babymoon naar Parijs. :D

KleineLai, Sillemie, Ang1987 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. KJB

KJB Actief lid

2 aug 2021
    458
    449
    63
    Vrouw
    Sorry dat ik trouwens even weinig actief ben hier.. Lees af en toe wel wat flarden mee, maar gaat privé even niet zo lekker. Hopelijk in Barcelona even opladen!

3. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Sterkte @KJB hopelijk kun je een beetje opladen, je gedachten verzetten en ook genieten.

@KleineLai heerlijk! Geniet ervan!

Ik ben vandaag voor de laatste x naar babyzwemmen geweest. Ahum, babyzwemmen met dreumeso_O. Strippenkaart was nu op en ik kan het lichamelijk ook moeilijk aan dus mooi moment om te stoppen. Hopelijk het nieuwe schooljaar op maandag ochtend vrij of laat beginnen, dan heeft het zwembad opvang en kan ik met beide kindjes zwemmen (om en om uiteraard). Vind t wel zonde voor zoon, hij vindt t zo leuk en dan moet hij nu vanwege de baby dit gaan missen....:(

KJB vindt dit leuk.
  4. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    @Liva gecondoleerd met je oma. Mijn oma zei altijd: als er een nieuw baby komt gaat er iemand dood. Ze is een paar dagen na de geboorte van mijn tweede overleden. Een bijzondere tijd was dat.
    Spannend van de baan van je man!
    @KleineLai geniet van je alleen dagje! Heerlijk zo af en toe!
    @KJB leuk van die tripjes! Maar zorg ook goed voor jezelf!
    @teenslipper jammer van de zwemles, maar het is gewoon niet anders… dat schuldgevoel naar de oudste (of oudere kinderen toe) heb ik ook weleens gehad, maar uiteindelijk, eerlijk, is het de jongste die het meest inlevert qua aandacht van mama/papa… als ik bedenk hoe veel tijd we doorbrachten met onze oudste, het is niet vergelijkbaar met de jongste. Uren lang voorlezen en zingen en weet ik veel allemaal, waar Lea het maar moet doen met tussendoor een boekje. Het is niet anders, ze weet niks beter, en ik heb niet het idee dat ze iets tekort komt. Het is gewoon zo.
    @Malbec stom dat de pijn soms terug is, maar ik begrijp dat de medicatie die je nu thuis hebt goed (genoeg) zijn werk doet?

ik ben wel benieuwd naar de foto’s can de fotoshoots die aankomen! Ikzelf nooit laten doen, is niks voor ons, er hangen ook geen foto’s in ons huis eigenlijk. Maar altijd leuk om naar te kijken :)

Ang1987, KJB en teenslipper vinden dit leuk.
  5. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Gisteren weer de fout in gegaan en naar amsterdam voor de dag. Twee musea en een lunch tussendoor. Met het OV. Ik leer het blijkbaar niet :roflmao:
    Ik kon wel lopen maar ben helemaal gesloopt, nu nog. Gekukkig heeft iedereen uitgeslapen (als in: niemand is voor 8 uur opgestaan!) dus ik kon tot 8:15uur blijven liggen. Lekker gedoucht, en mijn man heeft daarna iedereen naar de bieb meegenomen dus ik kon nog wat luieren. maar oh wat voel ik me moe…

KleineLai vindt dit leuk.
  6. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Oei oei, hardleers!
    Je kunt via thuiszorg een rolstoel lenen he ..... voor de volgende x dat je niet wil leren ;)

Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  7. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ahh meid wat shit. Hopelijk kan je wat opladen in Barcelona♡

KJB vindt dit leuk.
  8. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ahh ja snap dat je dat balen vind. Denk dat de aandacht niet meer volledig voor je eerste kindje hebben wel een thema gaat zijn voor ons meiden die nu een 2e krijgen.

9. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Hahaha wow los van dat het idd hardleers is vind ik het knap van je dat je dit überhaupt nog kan.
    Lekker toegeven aan je vermoeidheid dus nu:).

10. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Heeeeeerlijk. En gefeliciteerd alvast met je niet zo kleine jongste (nu nog, zo gewoon middelste)

11. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    oh wat rot om te horen! Hopelijk niets ernstigs. Veel plezier in Barcelona!

@Mamavandrie34 beetje hardleers? Doe nou kalm vrouw! :roflmao:
    De pijn is er maar onder controle met de medicatie thuis, gelukkig!
    @KleineLai oh wat heerlijk, het dagje waar je zo naar verlangde!
    @Liva hoe gaat het?

Hier voel ik me vandaag echt even BLEH. Ben alles even ZO zat en ben ZO moe. Gadverdamme :|

KJB vindt dit leuk.
  12. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Dikke knuffel en hopelijk kan je lekker onder de dekens ofzo. Niet gek dat je heeeelemaal zat bent ff. Lekker balen en moe zijn. Hopelijk morgen weer een beter dagje. Maar deze zitten er ook tussen.

Malbec vindt dit leuk.
  13. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    @KleineLai: heerlijk even genieten van het alleen zijn en dingen kunnen doen zonder kleintjes erbij!

@KJB: wat lekker van de reisjes in het vooruitzicht. En hopelijk krijg je inderdaad wat meer rust erdoor zodat het privé ook weer beter gaat.

@teenslipper: dat zal vast heel gek voelen maar het is nu eenmaal even zo. En zoals je zegt is het ook maar tijdelijk. Hopelijk straks om en om met beide kids.

@Mamavandrie34: hebben jullie al vakantie? Wel super leuk zo’n uitje maar inderdaad ook wel een beetje hardleers. Ik snap het wel want het is ook gewoon echt leuk en je gunt het de oudere kids ook gewoon.

@Malbec: pfff, wat k* dat je je zo voelt. Die dagen mogen er ook gewoon zijn gelukkig. En toch hoop ik voor je dat je je snel weer wat beter voelt.

Ik ben dus echt nog steeds bezig met de opruiming van de zolder. Ik was gisteren ook behoorlijk hardleers en heb in mijn eentje (vriend was gewoon aan het werken) een soort open boekenkast in elkaar gezet op zolder. Die stond op de babykamer maar hadden we eerder al afgebroken en op zolder gelegd, in onderdelen. Maar hé, nu is mijn thuiskantoor (=voorzolder) wel weer super netjes omdat alles daar dus nu opgeruimd in kasten staat :thumup:. De logeerkamer… daar staan nog oneindig veel dozen en zakken met kleding van maatje 50 tot 152 ongeveer. Eerstvolgende maatjes voor Vajèn gaan netjes in bakken in de kallax kast, idem voor de kleine (na 56 dan) en alle andere gaan weer achter het knieschot. En alles daar tussen in terug achter het schot.

teenslipper, KJB en Malbec vinden dit leuk.
  14. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    Dag dames

Ik ben een beetje afwezig geweest de laatste dagen, maar heb zonet alles bijgelezen :thumup:

Mijn oudste heeft nogal een moeilijk verstel van zijn amandelverwijdering. Hij wordt snachts heel vaak huilend wakker en daarmee maakt hij de jongste dan wakker die gezellig mee gaat huilen :rolleyes: ik loop als een zombie rond ondertussen, bakken koffie helpen niks meer. Maar goed, het is maar even en hij kan er ook niks aan doen.

vandaag 30 weken echo gehad. De baby loopt een weekje voor qua groei. In het begin ben ik een week teruggezet wat toen niet kon qua bevruchting dus volgens mijn planning ligt ze gewoon mooi op schema :roflmao::cool:

teenslipper en ButterflyPassion vinden dit leuk.
  15. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    @Sillemie lekker bezig met het opruimen. Pas op je zelf he. Wat zijn wij zwangeren toch overmoedig eigenlijk haha.

Veel plezier met de shoot ook morgen:cool:.

@Dompiewompie wat klinkt dat even als overleven zeg:confused:. Ook zielig voor je oudste maar slaapgebrek is niet tof. Ooit zijn we de tropenjaren uit. Hopelijk gaat het voor nu snel even beter.
    Super dat de echo goed was. Doet het weekje vooruit zetten nog iets met je uitgerekende datum? Misschien heb je die voor je zelf wel al wat eerder in je hoofd dan haha.
    Voel je de kleine meid onderhand al btw??

16. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ooh wat rot! Volgens mij is het herstel wel wat langer wat ik begreep bij het verwijderen van de keelamandelen. Standje overleven dus. En dan mag je ook nog eens geen onbeperkt koffie, de hel!

Fijn dat het met de baby goed ging. Haha zo grappig hoe het dan uiteindelijk toch weer recht getrokken wordt hè!

Veel beterschap!

17. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Zijn er meer meiden die ook weer misselijker worden?
    Ik ben het vooral savonds wat vaker. Hopelijk wordt het niet te erg want het was geen feest die eerste tijd. Word ook weer vaker wakker ok te plassen snachts.

Hier verder alles goed. Ik moet zeggen dat ik een beetje te rustig aan doe wel haha wat betreft het klaarmaken van alles voor de baby.
    Verder ook naar museum vandaag geweest met mijn zoon en gister naar het bos. Ook belangrijk (en leuk) om te doen. Maar daarnaast heb ik niet echt meer energie om babykleertjes te sorteren of speelgoed uit te zoeken of plankjes op te hangen.
    Moet ook die hele kinderwagen nog ombouwen en de hoezen wassen en nog zo 100 dingen.

@Malbec is jouw dag een baaldag gebleven of is het toch meegevallen?

18. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    @Ang1987 ik hoop dat ik deze keer eens eerder mag bevallen. Maar ik ben altijd over de 40 weken gegaan, dus ik ga er toch maar niet van uit. Ik voel haar nog steeds niet, maar ze was wel goed aan het bewegen op de echo :thumup:

19. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Toch bijzonder he dat je haar niet voelt, die flinke bewegelijke dame. Belangrijkste is dat het helemaal goed zit:). Krijg je nu nog extra opvolging?

Ik hoop eigenlijk wel een keer 'over tijd' te gaan qua ervaring ipv 36 weken net te halen.
    Maar wellicht ben ik het met 38 weken wel helemaal beu:roflmao::roflmao:

20. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Misselijk niet, ook 1e trimester niet gehad. Wel geregeld maagzuur maar rennies en colao_O helpen nog goed dus klaag niet. Merk ook echt dat de kleine flink gegroeid is en nu mijn maag als boksbal kan gebruiken, dus dat verklaart een hoop.
    Plassen wel. Zowel overdag als 's nachts duidelijk vaker naar het toilet. Kijk al uit naar t indalen (not):thumup:

Deel Deze Pagina