Omggggggg!!! Wat goed!!!! Ik sta de hond uit te laten en helemaal blij voor je zo midden op een veld in m'n eentje
Ik voel me eigenlijk bij al m'n zwangerschappen wel hetzelfde zo in het begin. Niet veel verschil in gezeten. Al heb ik nu wat pukkeltjes en dat had ik ook bij de 1e en dat was een meisje. Dus wie weet een teken hahaha. Ben echt wel moe. Slaap steeds te laat en mijn man is voetbalcoach en is elke zaterdag van lunch tot avond weg. Dan ben ik alleen met de kinderen en de puppy. Heb er vandaag weinig puf voor. Maar ja, beste beentje voorzetten.
@KleineLai Nou bij mij is mijn vorige echte zwangerschap al 4,5 jaar geleden dus sommige dingen kan ik me niet mega goed meer herinneren maar begin me steeds meer hetzelfde te voelen als toen. Een weeïg gevoel in mijn buik, enorme craving naar fastfood en geen zin in zoetigheden. Het enige wat anders is dat ik toen ontzettend gevoelige borsten had, droeg 24/7 een sportbeha, nu zijn ze wat gevoelig maar niet mega pijnlijk. Vaak gedurende de nacht worden ze pijnlijk en zakt het in de ochtend weer.. maar fijn toch dat je vooralsnog weinig symptomen hebt!
@KleineLai ik weet het niet meer zo goed qua mijn zwangerschap van 5.5 jaar geleden, kan me de vermoeidheid (direct) en misselijkheid herinneren maar die begon pas met week 7 ofzo denk ik. Verder ben ik het afgelopen jaar 5 keer zwanger geweest maar dat was bijna allemaal te kort voor symptomen. Bij mijn miskraam was 10 weken was ik moe maar verder voelde ik me prima.