Hoe voel jij je vandaag @Malbec? Wanneer ga je naar huis? Ik heb vandaag een volle dag en ik zie er een beetje tegenop. Ben vandaag moe en beetje kort lontje haha. Maar ja, misschien is de afleiding ook juist wel weer goed. Heb jullie het al gedeeld in je omgeving?
@Roos01 yes, ik zag een 3+ @Mamavandrie34 wat vervelend dat je je zo rot voelt. Er misselijk? @Liva dat korte lontje herken ik wel. Misschien als je eenmaal bezig bent valt het mee!
Ik was gisteren zo misselijk, kon niks eten of drinken. Ik dacht nou.. daar zijn die kwaaltjes. Tot ik ook koorts, hoofdpijn en gekke spierpijn kreeg. Toen kwam ik op het heldere idee om een corona zelftest te doen.. hartstikke positief. Dus straks richting de GGD.
Ja. Van de week weer bloed prikken en een echo. Dus ben benieuwd. Lig nu weer in bed. Veel pijn en duizelig nog. Hoe is het allemaal met jullie?
@Mamavandrie34 vervelend dat je je rot voelt!! Hopelijk voel je igg in het 2e trimester (of eerder wat beter). Morgen je echo, spannend! Ik zie in je onderschrift dat je een kindje bent verloren (een van een tweeling?), wat ontzettend heftig zeg♡.
@Malbec vervelend dat je zo rot voelt nog, hoop dat er goed voor je wordt gezorgd. Fijn dat je snel weer een echo en hcg meting krijgt. @Aaav wat shit dat je corona hebt!! Hopelijk valt het mee en ziek je snel uit.
@Liva mijn vriend herkent mijn korte lontje ook. Ja zo'n volle dag dat is wel even heftig he. Heb ik een paar keer gehad deze week. Voordeel is dat de tijd wel lekker snel gaat. Daarna lekker rustig aan. Bij mij in de omgeving weten een aantal mensen het wel, denk 3 vriendinnen en mijn moeder. Zie binnenkort nog 2 vriendinnen en die wil ik het ook wel zeggen, bij de rest wacht ik wel tot na de termijn echo. En heb jij het al verteld aan mensen?
@Malbec fijn dat je weer thuis bent! Daar rust je tenminste weer uit! Hopelijk knap je rustig aan weer helemaal op! En fijn morgen weer echo!! @Mamavandrie34 ook morgen de echo! Fijn! En sterkte, hopelijk knap je snel op. @Aaav oh neeee Corona!! Wat ontzettend zuur! Hopelijk krijg je maar weinig last behalve deze verschijnselen! Sterkte!! @Liva hier leefden een aantal vriendinnen en de familie zo met ons mee dat we dit goede nieuws graag wilden delen. Na de echo van donderdag denk ik dat het echt wereldkundig mag, anders plof ik van het zo graag willen vertellen Vandaag vond ik voor het eerst het gebakken eitje van de man serieus vies ruiken
Dank jullie wel voor de opbeurende woorden! Het gaat ooit weer over maar als je er middenin bent is het echt prut. Hoofdpijn en misselijkeheid en moeheid vooral… Miaschien heb ik het verkeerd op de lijst gezet maar mijn eerste echo is op woesndag, 15 september, niet morgen helaas. Ik zou dan 7 weken en een paar dagen moeten zijn, heeft iemand al ervaring met zo’n vroege echo? Ikke niet namelijk, telkens minstens 10 weken geweest en dan is zodra het aparaat aangaat patsboem een kindje te zien. Vorige keer ging dat dus mis want er was dus niks te zien en moest ze zoeken zoeken zoeken om een fluddertje te zien, dat was dus niet goed… ik ben benieuwd als het wel goed is of het groot genoeg is om snel gevonden te worden… ik maak me zo’n zorgen…
Met 7 weken zie je ook al wel een kindje, natuurlijk we een stukje kleiner. En hoor je ook duidelijk het hartje al te kunnen zien. Dat komt vast goed woensdag! Met dit termijn is mijn ervaring wel dat ze het liefste een inwendige echo doen. Echter was bij mijn twee goede zwangerschappen het uitwendig ook al goed te zien.
@Aaav wat ontzettend vervelend dit nu zeg, ik hoop dat je niet al te ziek wordt! Ga je overleggen met je vk over hoe je dit het beste kan aanpakken? Misschien paracetamol slikken om de koorts enigzins te drukken? Ik heb corona gehad in maart en ben heel ziek geweest, als een gemeene griep, met drie dagen hoge koorts…
Met dat termijn zie je al wel een klein kindje en kunnen ze het hartje zien knipperen. Hebben jullie trouwens ook over de nieuwe 13 weken echo gelezen? Net zo’n medische als de 20 weken echo. Is nog wel een proef maar schijn je dus aan mee te kunnen doen.
Ja ik heb erover gelezen, het is nu voor iedereen, ik wil dat zeker, gezien dat onze dochter een ernstige harrafwijking had, en zoals ik het begrijpnzou dat dus op te sporen kunnen zijn al met 13 weken