Dan zou ik gewoon hartelijk bedanken. Als je niks nodig hebt of wilt, dan zou ik dat aangeven. Ze kan altijd geld op de spaarrekening zetten toch.
Nieuwe fietsstoeltje voor straks? Als je ze beide op de fiets wil hebben. Wat voor kinderwagen heb je? Je zoontje is nog jong, een meerijplankje? Autostoeltje? heb je een bakfiets? Een huif? Ander accessoire? (ik ben praktisch hoor, ik hoef alleen maar roaktische cadeau’s, kleertjes en knuffeltjes en prulletjes hoef ik niet )
We zijn gisteren een nieuwe bakfiets gaan uitproberen, elektrisch. Dan ben je natuurlijk meteen verkocht We wonen aan de duinrand en fietsen regelmatig naar het strand door de duinen. Het is bijna niet te doen met onze bakfiets (doen we wel, voor de zwangerschap dan, maar men wat is dat zwaar), met een elektrische zouden we zoefen door de duinen. Ook de grote jongens naar de training zou prima een elektriach bakfiets kunnen, op de onze is het nu pittig. Hij is ook al 10 jaar oud en piept en kraakt aan alle kanten. En met drie kindjes erin wordt het zonzwaar dat we steeds vaker de auto gaannpakken, wat ik liever niet wil ivm milieu en kosten. Dus we wachten op een offerte, gaat ons een nier kosten dit, maar hopelijk hebben we er lang plezier van.
Fietsstoeltje is denk ik niet nodig...? Zoon zit nu nog voor en zodra baby voorop kan denk ik dat zoon toch achterop zou moeten. En dat stoeltje hebben we ook al. Bakfiets e.d. hebben we geen ruimte voor... Onze wagen van de eerste is een tweelingwagen waar buggy en reiswieg boven elkaar kunnen. Tweedehands gekocht. Nuna demi grow heette die geloof ik.
Ohh een elektrische bakfiets is zoo fijn @Mamavandrie34. Wij hebben 'm een jaar of 2 en zijn er echt heel blij mee. Klinkt als heerlijk waar je woont btw Dat zou een goed cadeau zijn @teenslipper van je schoonmoeder. Maar een beetje te duur Qua cadeautips is alles al genoemd. Misschien zo'n Deryan tentje? Mocht je die nog niet hebben. Vind ik altijd wel fijn voor korte tripjes of ook voor op het strand. En anders idd lekker op de spaarrekening tot er een groot iets als een nieuw bed nodig is? Zelf vind ik deze winkel wel heel leuk (ook voor decoratie) maar veel te duur: https://thearchivestore.com/nl
De beste investering ooit hier Heb de steco baby mee al klaarliggen, lekker makkelijk de maxi cosi erin en gaan. Vind het ideaal.
Verder qua cadeaus zou ik mooi duurzaam houten speelgoed kiezen als je verder compleet bent. Een mooie set van grimms of grapat. Kost handenvol geld dus dan is je schoonmoeder blij
Eindelijk klaar met de rompertjes! eerste dekentje is al een heel eind op weg, maar is wat saaier Edit: ik heb de kleuren al een hele tijd geleden gekozen, nu blijken ze goed bijnde actualiteit te passen…
De lapjes van de grote jongens zijn ook klaar! die van de oudste nog in de maak, hij borduurt iets, hij breit niet
Maar de slaapjes overdag het eerste jaar, ga je er dan telkens bij liggen? Weet niet hoor hoe dat gaat, vandaar mijn vraag haha. Hier gaat ze direct op haar kamertje namelijk. Ja dan zou ik denken. Joh, zet het op de spaarrekening voor als er straks iets duurdere nodig is zoals een bed. Of vraag een abbo op babyzwemmen, babymassage oid?
Oooh heel leuk!! Ja die dingen kosten gewoon een kleine auto ja haha. Wij hebben een fietskar met babyschaal voor het begin (@teenslipper dat een idee nog?) en dan als ze kan zitten gewoon in het zitje voorop ( ZO gezellig vind ik dat ) wij hebben overigs elektrische fietsen wel, anders trappen we ons een breuk hier met alle bulten haha.
Bij zoon lag ik erbij of ging hij in de draagdoek. Hij sliep echt niet zonder mij/mijn tiet Ik boop dat deze een iets betere slaper wordt! Abbo op babyzwemmen is een goeie!