Hier lees ik ook mee, maar even geen puf om te reageren. Slechte dag, veel buikpijn en voel me niet oké. Weet niet zo goed wanneer ik nou moet bellen of niet, zo lastig in schatten hé!
@KleineLai ik snap dat je dat gevoel hebt ja, maar wie weet gebeurd er nog een wondertje! @Mamavandrie34 he shit, zo asso dat oplichten hè. Bah! En nog gefeliciteerd! @Sillemie fijn dat de kamer af is! @Liessb88 hoe voel jij je? @teenslipper hoe gaat het nu met jou? Je bloeddruk?
Ik weet het niet zo goed. Soort menstruatie achtige krampen. Geen harde buiken wat ik normaal heb. Gisteren echt hele erge steken ( indalen denk ik )
Ja heb een bad, maar moet er niet aan denken daarin te gaan nu. Heb net wel gedoucht, hielp niets. Heb ook behoorlijke rugpijn erbij. Wat een gezeik weer.
Verdorie wat balen hee!!! Toch maar even bellen dan? Kan geen kwaad toch om even advies van een professional te krijgen.
Heb je zo’n hekel aan badderen? Lastig zeg! Maar met jouw recente geschiedenis zou ik denk ik wel even bellen. Is het een constante pijn of komt en gaat het?
Haha nee zeker niet. Heb er van de week bijna 2 uur in gelegen Heb nu een paracetamol genomen en kijk het nog even aan en anders ga ik even bellen. Nee het komt en het gaat. Baby was gisteravond zo ongelofelijk druk en nu heel erg rustig.
Bah wat balen weer, toch weer ergens last van. Als het zo toch erger wordt of blijft echt bellen hoor! Even een warme douche nemen anders een idee? Kijken of dat verlicht?
Ah, ik snap, haha Verstandig van de paracetamol, hopelijk zakt het allemaal en wordt je meisje wat actiever!
Hoe gaat het nu? Heb je nog gebeld? Klinkt wel een beetje als weeën, laten we hopen dat dat het niet is!
@Malbec: Gelukkig maar dat het weer afzakte met een paracetamol. Kamertje is nu echt klaar! Plankje opgehangen en de lamp, ben nu volop wasjes aan het draaien. Totaal geen last van nesteldrang natuurlijk Vant weekend ben ik ook samen met mijn moeder heel druk geweest met de zakjes voor de suikerbonen. Er zijn al een stuk of 30 helemaal af, op het vullen na dan.
Ja zeker. Nu alleen weer terug en ook nog pijn in mijn nieren erbij ook. Helemaal top Haha, goed bezig! Wasjes draaien moet ik nog doen, wacht ik nog ff mee en draai dan telkens op het gemakje 1 of 2 wasjes mee. Alles in 1x vind ik echt teveel. Hier ook nesteldrang, nog steeds. Vandaag mijn (stief) vader weer geweest om te verven. Morgenochtend komt hij ook nog even de wc boven doen. Hij heeft het halletje vanuit de berging gedaan, de hal bij de trap, de kachel helemaal, een paar muurtjes. Ben die man echt heel dankbaar haha. Onze slaapkamer was echt aan een opknapbeurt toe. Had een donkergroene muur en was er helemaal klaar mee, nu lekker licht kleurtje erop, en alle andere muren zijn opnieuw gedaan. nieuwe kussentjes, spiegel en haakjes zijn mat zwart nu en een leuke nieuwe plant, nieuw nachtkastje, andere lampjes. Nou goed. Ik kom mijn kraamweek relaxed door in die kamer haha. Deel 1 van de traktatie voor Luuk is binnen. ( roze badeendjes )Als het goed is deze week de plastic zakjes. Dan moet ik nog de stickers ( it’s a girl ) ontvangen ( lang leve Ali! ) en dan nog van die roze/witte hartjes voor erbij erin. Kunnen we samen ook alvast klaar maken. Verder hoef ik alleen nog maar een pak voeding en vit D druppels, verder heb ik dus alles, zo fijn!
Hier ook een groeiecho vandaag. Ligt helemaal op schema, wordt 2200 gram geschat wat volgens mij iets groter is dan gemiddeld. Meneer was ook al aardig ingedaald dus das fijn. @Sillemie fijn dat het er bij jou zo goed uitziet ook en dat je terug mag waarschijnlijk naar de verloskundige. Ik had trouwens ook echt enorm dikke onderbenen/enkels vandaag maar ik dacht dat hoort er een beetje bij? Zal het wel even in de gaten houden en anders bellen als het terug komt/erger wordt. Mooi kamertje zeg♡♡. En goed van het wassen. Dat ga ik de komende weken stukje bij beetje doen. Ik las iets over vitamine D. Hoe zit het met vitamine K? Is dat nog nodig om te kopen? Ik zal dit ook nog bespreken met de verloskundige want ik geen vitamine k injectie bij de baby. @Malbec balen dat de pijn terug is. Maar jee dat ziet er mooi uit je kamer. En daar wordt even flink geverfd ook. Wat fijn. Hopelijk gaat het met de rest goed. Dacht ook nog aan @teenslipper, hopelijk voel je de kleine weer volop. Ik voel de baby trouwens ook wat minder de laatste dagen (wel nog echt regelmatig, nooit langer dan denk max 3 uur niet) maar volgens de echoscopiste kan dat ook wel komen door het termijn.
Ooh netjes! Fijn dat alles goed was! Ja, heeft echt met deze termijn te maken ja dat je hem minder voelt. Heb jij iets van het indalen gevoeld? Ja echt flink geverfd, zo lief!! Lekker alles fris, echt genieten hoor! Haha.
Ja het voelt echt anders vooral, de bewegingen. De tijd van complete saltos en rondstuiteren is voorbij Ik had denk ik een weekje geleden wel een beetje weeën/menstruatie achtige pijn maar dat duurde niet lang en was niet mega pijnlijk maar was wel even alert. Ik vermoed wel dat dit het indalen was, of een onderdeel daarvan.
De klinisch verloskundige van het ziekenhuis hoor, niet mijn eigen verloskundige. Ik dacht inderdaad ook dat dikke voeten er wel een soort bij horen. Maar het gaat vooral om het ineens veel vocht vast houden. Dat kan blijkbaar wijzen op het begin van pre-eclampsie. Vitamine D raden ze bij zowel borst- als flesvoeding aan, vitamine K alleen bij borstvoeding. In flesvoeding is die al toegevoegd. Wat fijn vd goeie groeiecho! @Malbec: wat fijn van het verven en jullie kamer die opgeknapt is. Ziet er mooi uit. Balen dat de pijn weer terug is!