Uitgerekend 1 tm 15 mei 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niena01, 27 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.275
    28.362
    113
    Suuuuuper <3 ik voelde ook al echt veel opluchting nadat ik het had uitgesproken.

ups en downs horen erbij, we komen er wel :)

Ang1987, Malbec en Aaav vinden dit leuk.
  2. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Fijn @Aaav dat je hulp gezocht hebt!
    Ik zou vanochtend naar de psycholoog gaan maar ze is ziek. Werd ik gebeld door de assistent met een nieuwe afspraak: woensdag 6 april :-/ maar dan ben ik mogelijk al bevallen. En we zouden juist vandaag mijn angsten rond de bevalling bespreken dus dat schiet niet op. Nu gaat de psycholoog mij zelf mailen als ze beter is.
    Vannacht heel slecht geslapen, voor de verandering… indalingsweeën, voorweeën, oefenweeën, hoe je het ook wil noemen, het hield me mooi uit mijn slaap, en maakte mij heel onrustig… het duurde echt uren. De druk op mijn bekken en bekkenbodem is nu echt vreselijk, ik hoop toch dat dit soort van tijdelijk is, dat het toch iets beter wordt voor de bevalling. Tot nu toenging het in golven, paar dagen slecht, en dan paar dagen iets beter, dus hopelijk gaat dat nu ook zo

3. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    @Mamavandrie34 jammer dat de afspraak is afgezegd. Jij hebt gewoon de 34 weken gehaald. Logisch dat het zwaar is, zou eerder uitzonderlijk zijn dat je geen klachten had met dit termijn zwanger van een tweeling. Maar toch maar duimen dat je nog een paar goede dagen (en nachten) hebt voor je moet gaan bevallen :thumup:

is er een termijn waarmee ze je sowieso gaan inleiden als het niet vanzelf eerder op gang komt? Of laten ze je gerust doorlopen tot 40 weken als de jongens het goed doen?

Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  4. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Wat fijn om te lezen! De moeilijkste stap is vaak de eerste stap om hulp te vragen. ❤️

5. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Wat balen! Van de afspraak en van je nacht! Ik hoop dat ze nog wat eerder mailt want je bent behoorlijk op weg naar de bevalling!

Ik kan me niet eens indenken hoe het voelt om 2 baby’s in mijn buik te hebben, wat moet dat pittig zijn zeg!

6. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het nu met jou?❤️

7. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.275
    28.362
    113
    Erg goed eigenlijk! Ik heb nauwelijks stress meer. Ik heb het helemaal losgelaten en heb daar veel rust in gevonden.
    Mijn vriend is ook een super steun en ook naar mezelf toe ben ik zachter geworden. We komen er wel :)

Ang1987, teenslipper, Malbec en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    @Aaav: wat fijn dat je zo serieus genomen wordt!

@Mamavandrie34: logisch dat het in jouw geval echt zwaar wordt! Ik vind het al zwaar worden en bij mij zit er maar eentje in en ik ben zelfs nog ruim een week minder ver. Ben ook wel benieuwd of ze jou sowieso eerder gaan inleiden mits de jongens zich niet vanzelf melden?
    Hopelijk mailt de psycholoog zelf snel dat ze beter is zodat je zeker nog voor de bevalling terecht kan.

Ik heb gewoon voor de 2e nacht op rij goed geslapen!!! Dat is zo heerlijk, lijkt alsof ik de wereld aan kan.

Ang1987 en Mamavandrie34 vinden dit leuk.
  9. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Over inleiden: ze zeiden toen ik in dit ziekenhuis kwam rond de kerst dat hun beleid is om te wachten tot 40 weken, mits alles goed gaat. Toen heb ik heel hard gelachen en gezegd dat we dat niet gingen doen (ben met de meisjes met 37+5 ingeleid, wat al over het termijn van dat ziekenhuis toen, met als reden dat ik het niet meer trok). Er werd gereageerd met een ‘hmhmhm haha echt wel’ (was de verloskundige), tja, uiteindelijk bepalen zij natuurlijk, ik kan niet mezelf inleiden ofzo.
    Maar! Daar kwam de zwangerschapsdiabetes opeens. De verloskundige zei dat er iets over 38 weken staat in mijn dossier, om te bespreken, maar dat doen zij niet, dat doen de gynaecologen. En ze was minder stellig dan haar collega, het moest wel voor mij ook haalbaar zijn. Maandag ga ik naar de gynaecoloog, daar wil ik het zeker bespreken. Eigenlijk zou ik de mogelijkheid voor een keizersnede ook willen bespreken.

Ang1987 en Malbec vinden dit leuk.
  10. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Wat goed zeg, dat het zo goed gaat nu!

11. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Babykleertjes zitten nu in de wasmachine! Ziekenhuistas is zo goed als klaar (nog babykleertjea erin, maar ja, wasmachine dus).
    Straks een buikfoto maken, ben alleen nog in mijn pyjama. Zonder broek ook nog :roflmao:

ButterflyPassion, Ang1987 en KleineLai vinden dit leuk.
  12. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    @KleineLai wat fijn, zo goed om te lezen ❤️
    @Sillemie heerlijk, van slaap kan je echt opknappen hè!
    @Mamavandrie34 heel bijzonder vind ik het. Ik heb nog nooit gehoord dat tweeingzwangerschappen tot 40 weken voldragen worden ook.. ben benieuwd!

KleineLai vindt dit leuk.
  13. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.275
    28.362
    113
    Grapjas die vk die je tegen je zin in tot 40 weken wil laten doorlopen. ‘Doe het lekker zelf’ zou ik hebben gezegd :p

Goed idee om ook een keizersnede te bespreken. Je bent van je meisjes op natuurlijke wijze bevallen? Gaaf hoor!

Ang1987 vindt dit leuk.
  14. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Aan degene die een babyfoon hebben (of zich in de materie verdiept hebben), welke hebben jullie, en zijn jullie tevreden?
    De onze doet het al een tijdje niet meer dus er moet een nieuwe komen.
    De babywas hangt buiten in de zon :) een wasmachine vol piepklein spul om op te hamgen viel me wat tegen ;)

15. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Ja nooit een keizersnede gehad. De gynaecoloog heeft de vliezen gebroken bij de laatste bevalling, bij wijze van inleiding (ik bleek al 4 cm ontsluiting te hebben, niks gemerkt), 20 minuten later was Mila geboren en 25 minuten later Lea. Het was niet prettig kan ik je vertellen :|
    De andere drie zijn gewoon gekomen wanneer ze er klaar voor waren, ook vlot (tussen de 2-3 uur alledrie), maar niet zo heftig. Ik zie er daarom er tegenop.

ook heb ik bij de eerste en de laatste toch naar de OK moeten ivm vastzittende placenta, dus toch gescheiden van mijn baby(‘s) en dat verwacht ik nu ook eerlijk gezegd. Als mijn baarmoeder er twee uitgewerkt heeft is het een beetje klaar…

Trouwens, wie heeft hier eerder een keizersnede gehad? En hoe was dat, qua herstel vooral?

16. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.275
    28.362
    113
    Ik voel me niet zo lekker vandaag. Ook super slecht geslapen (oudste zoon is sinds 3u vannacht wakker). Geprobeerd om vanmiddag een dutje te doen maar na 35 minuten ging de bel. Ben je net in slaap weetje.. Zucht..
    Vanavond maar vroeg naar bed! Ik kijk er al naar uit, haha

17. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.275
    28.362
    113
    Ik snap je helemaal! 20 en 25 minuten is eigenlijk gewoon veel te snel natuurlijk, en dan de complicaties erna.. ja, verstandig om het te bespreken en als ik je verhaal zo lees dan denk ik dat het misschien juist wel de juiste keuze is om te doen.

18. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Vreselijk is dat, als je nét slaapt en de bel gaat…
    Hopelijk vannacht een goede nacht

19. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Oh noo! Indd lekker op tijd naar bed! Hier ook een off day. Ga zo met zoon even bij een sport BSO kijken waar hij graag heen wil. Ben benieuwd. En verder indd lekker op tijd naar bed!

@Mamavandrie34 kon dat vandaag al? Ik heb de buiten was uitgesteld tot morgen ivm Sahara zand.
    Klinkt als een heftige bevalling! Te snel is echt niet goed ook.

20. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    :roflmao:
    De zon schijnt hier prachtig door de vreselijk vieze ramen :roflmao:

Malbec vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina