Uitgerekend 1 tm 15 mei 2022

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Niena01, Aug 27, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

Feb 4, 2018
    2,140
    2,225
    113
    Female
    34 weken!

Attached Files:

2. Aaav

Aaav Bekend lid

Jan 12, 2019
    651
    1,112
    93
    Female
    Wauw mooi!!

40 weken doorlopen, wat bizar! Veel mensen willen/lukt dat niet eens met 1 baby.

Over babyfoons, ik heb een luvion essential. Daar ben ik tevreden over. Alleen de batterij van t scherm is snel leeg.. en hij heeft geen wifi maar dat vind ik zelf prettiger.

3. Aaav

Aaav Bekend lid

Jan 12, 2019
    651
    1,112
    93
    Female
    @KleineLai fijn om te lezen dat jij je ook beter voelt!

4. Aaav

Aaav Bekend lid

Jan 12, 2019
    651
    1,112
    93
    Female
    Hier ook een bleh dag. Veel gelopen naar kdv, fysio enzo. Verder misselijk en rugpijn, en krampen in mijn buik/harde buik.. ze komen regelmatig terug, duren niet heel lang.. 30 sec, maar voelen niet prettig. Ik twijfel wel een beetje om de vk nog te bellen.. omdat ik ook misselijk ben, en zon buikpijn heb.. miss nog even naar de bloeddruk laten kijken.

5. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

Jul 2, 2018
    1,168
    1,489
    113
    Female
    @Mamavandrie34 mooie buik! Ik kan het me niet voorstellen zo snel bevallen :eek: hopelijk laten ze je niet echt tot 40 weken rondlopen. Qua babyfoon hebben we een angelcare, met zo een sensormatje. Volgens sommigen is dat maar een vals gevoel van veiligheid, maar ik vind het wel een prettig idee. Wij hebben geen camera trouwens, vond dat niet zo een toegevoegde waarde. Als ze slapen is er niks spannend te zien en als ze wakker zijn hoor ik het wel :roflmao:

@KleineLai hier staat de bel af. Als sinds de geboorte van de jongste en bevalt prima. Pakketbezorgers weten dat ze op het raam moeten kloppen en onverwacht bezoek vind ik toch niet leuk dus niet erg als ik ze niet opmerk :p

teenslipper likes this.
  6. Dompiewompie

Jul 2, 2018
    1,168
    1,489
    113
    Female
    Als je twijfelt zou ik toch even bellen. Beter een keer te veel controle dan te weinig :thumup:

Ang1987 likes this.
  7. Malbec

Malbec VIP lid

Apr 5, 2020
    5,755
    7,854
    113
    Female
    @Aaav hier sluit ik me bij aan!

Ang1987 likes this.
  8. teenslipper

teenslipper Bekend lid

Apr 3, 2020
    824
    1,122
    93
    Female
    @Mamavandrie34 20 min:eek: das gewoon een snelheidsovertreding! En ja het nadeel van kleine kindjes is veeeeel kleine was. Ik hang liever een dekbedovertrek op :rolleyes:

@KleineLai gewoon laten bellen :thumup: maar dan ben je wel al wakker he....

Mamavandrie34 likes this.
  9. Sillemie

Sillemie Bekend lid

Dec 11, 2014
    877
    1,051
    93
    Female
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Wij hebben de Luvion maar krijgen hem niet aan de praat op ons netwerk. We hebben hem gekregen van mijn schoonzusje omdat zij eigenlijk alleen een tweede camera had moeten kopen maar een hele nieuwe set had gekocht. Dus ik denk dat we toch een andere moeten kopen o_O. Mijn vriend is ict’er en zelfs hij krijgt hem niet aan de praat.
    Qua keizersnede: heb ik niet gehad. Mijn beide zussen wel, zij vonden het herstel wel zwaarder dan na een vaginale bevalling. Mijn oudste zus heeft vooral heel lang last gehad van het litteken. Maar als ik zo lees over jouw eerdere bevallingen lijkt het mij geen heel gekke optie.

@KleineLai: Oh, dat is altijd zo rot als je net slaapt en de bel gaat. Hopelijk vannacht wel een goeie nacht.

Bij mij in het ziekenhuis zeggen ze altijd dat als je twijfelt om te bellen dat je gewoon moet bellen.

Ik was vandaag mee naar de zwemles (normaal doet mijn vriend dat op donderdag) 3 kwartier naast het zwembad en nu heb ik olifantenpoten. Maar lijkt mij wel logisch met die hitte daar.

10. teenslipper

teenslipper Bekend lid

Apr 3, 2020
    824
    1,122
    93
    Female
    Sluit me aan bij de anderen, ff bellen! Inmiddels al gedaan?

Wat betreft babyfoon: wij hebben een alecto dbx85 ofzo...? Simpel ding met alleen geluid en werkt voor ons prima. Pas gekocht toen zoon bijna een jaar was.

11. Mamavandrie34

Feb 4, 2018
    2,140
    2,225
    113
    Female
    Speelkleed: wat vind ik die dingen altijd foeilelijk… hebben jullie tips waar er eentje te vinden die niet in 1000 kleuren is?
    (Ik bedoel een kleed waar je de baby op de grond laat spelen. Niet een grote box fan hier, die wordt alleen gebruikt als veilige plek als ik moet gaan plassen of koken ofzo, verder vertoef ik graag op de grond met de baby (‘s :o:), maar onze wollen kleed pluist te erg om er een baby zomaar op te leggen (en spuug op het kleed is ook niet alles :rolleyes:)

12. Malbec

Malbec VIP lid

Apr 5, 2020
    5,755
    7,854
    113
    Female
    Ik vond deze wel lief! En handig want je kunt hem handig weer opbergen.
    Heb ook een vreselijk lelijk ding met allerlei kleurtjes en zooi wat eraan hangt. Luuk vond die fantastisch, mijn ogen minder :roflmao:

Attached Files:

13. Dompiewompie

Jul 2, 2018
    1,168
    1,489
    113
    Female
    Ik deed gewoon een boxkleed op de grond leggen.

14. Mamavandrie34

Feb 4, 2018
    2,140
    2,225
    113
    Female
    Ah ja, maar ik heb geen boxkleed want geen box (er staat een lesikant beneden gewoon met een matras erin

15. Mamavandrie34

Feb 4, 2018
    2,140
    2,225
    113
    Female
    Die is schattig!

Malbec likes this.
  16. Mamavandrie34

Feb 4, 2018
    2,140
    2,225
    113
    Female
    Ang1987 likes this.
  17. teenslipper

teenslipper Bekend lid

Apr 3, 2020
    824
    1,122
    93
    Female
    Tjaaah... Baby's zijn zo geprogrammeerd dat ze felle kleuren wel zien en pastelkleuren niet. Ze zien contrasten (vandaar dat wij donkere tepels krijgen , goed te zien voor baby).
    On topic, ik heb er 1 met felle kleuren van winnie the pooh met bogen en speeltjes en weet ik veel wat. De randen kunnen omhoog, leek me wel fijn met een peuter die klein speelgoed heeft dat niet bij baby mag.

Ang1987 and Mamavandrie34 like this.
  18. Dompiewompie

Jul 2, 2018
    1,168
    1,489
    113
    Female
    speelgoed van de oudere kinderen apart houden van de baby is inderdaad nogal een uitdaging inderdaad. Hier had ik ze aangeleerd dat alles wat klein is op tafel of op de kast moest blijven. Ging heel lang goed, alleen is de baby ondertussen zo groot dat hij ook aan dingen op tafel en op de kast kan :rolleyes: nu moet hij dus maar in de box wanneer ze met Lego of zo willen spelen.

Ang1987 and teenslipper like this.
  19. Malbec

Malbec VIP lid

Apr 5, 2020
    5,755
    7,854
    113
    Female
  20. Malbec

Malbec VIP lid

Apr 5, 2020
    5,755
    7,854
    113
    Female
    Oh de horror :roflmao: ik moet ook zeggen dat ik niks met winnie de pooh heb:|
    Wij hebben zo’n vreselijk lelijk ding in de primaire kleuren met allerlei geluiden, zo’n babygym. Krijg al een error als ik er naar kijk :roflmao:

Ang1987 likes this.

Share This Page