Hopelijk zijn het niet te vervelende uitdagingen en kost het je niet al te veel energie. Dikke knuffel en hopelijk komt het snel goed.
Ja rustig aan maar ook dan denk ik qua voorweeen. Ja denk idd dat het kindje iets groter dan gemiddeld is dan. Heb gelukkig nog een groeiecho en hopelijk blijft ie een beetje binnen de lijntjes. Ik wil heel graag niet medisch bevallen. Heb wel 3 verschillende bevalplannen: voor met de vk, 1 voor als ik medisch ben en 1 voor mocht het een keizersnede worden. Snap dat het allemaal wensen zijn hoor (en ook niets heel extreems hoor haha en kort) maar ik voelde me zo overgeleverd de vorige bevalling dat ik dit nu wel een fijn idee vind zo.
@Mamavandrie34 doorlopen tot 40 w met 2 in je buik, heb er echt nog nooit van gehoord! Maandag heb je het gesprek met de gyn toch? Lijkt me goed inderdaad om aan te geven, en ook de optie keizersnede te bespreken. Dan weet je in ieder geval de vóór en tegens. Hopelijk heeft de psychiater ook snel tijd om eens een gesprek met je te doen, lijkt me wel héél handig en verstandig om zo met een zo rustig mogelijk gevoel de bevalling in te gaan. Mooie foto van je buik!! @Aaav Hopelijk voel je je vandaag beter, ik hoor hier in de omgeving inderdaad ook een hoop buikgriep. @Ang1987 Ja wordt wel zwaarder zo he het werk. Maar lekker aftellen. Ik moet ook nog 3 weken. Kantoorbaan, kwam goed uit met de zomervakantie om tot 36 w door te werken. Maar heel eerlijk, met die nachten die steeds door van alles onderbroken worden (plasjes, slapend been, schoppende babay) is het wel zwaar. Hier gister mn boudoir fotoshoot gehad! Was super gaaf, ben heel benieuwd naar het resultaat. Aansluitend lekker tapas gegeten met mn man, en gebabbeld in de jacuzzi in de hotelkamer. Zometeen de kindjes weer ophalen , heb ze toch ook wel gemist
@Ang1987 , p91 klinkt niet echt gemiddeld nee. Snap wel dat je er even over wil praten. Misschien dat doorlopen tot 40 weken niet zo’n goed idee is? Ik heb 3 weken geleden bloed laten prikken. Lager ijzer (randje) maar wel een te laag hb. Ik slik nu al ruim 2 weken ijzer en extra foliumzuur maar ik voel me niet echt beter, eerder slechter. (Als de klachten van het tekort komen althans. Lastig inschatten) Icm met een iets kleine baby, iets kleine buik, iets wat eiwitten in de urine. Beetje vervelend allemaal. Het is allemaal net onder het minimale zeg maar. Maar niet zoveel dat je zegt: ingrijpen! Beetje zoals jij met je p91. De ‘limiet’ is p90. Hoe moeten we p91 zien.. Vrijdag zie ik de vk weer. @Liva , doe rustig aan. Goed om even te focussen op jezelf/zwangerschap/familie. Wij gaan nergens heen
Prachtig ❤️ @Liva rustig aan! @KleineLai vervelend zo zeg! Misschien toch even checken met je vk, wanneer moet je weer? @Ang1987 wbt geboorteplannen, gewoon doen waar je je goed bij voelt voor mij is dan “plan”loos, brengt me veel meer rust en voor een ander is dat weer wat anders.
Vrijdag. Stel ik ga me echt slecht voelen dan bel ik wel eerder maar in denk dat het wel kan wachten tot vrijdag Same here : planloos. Dat geeft me juist rust.
Zo gaat het ook echt wel een beetje, mijn vriend wordt HELEMAAL gestoord van mij . Wat balen van de voorweeën. Hopelijk blijft de kleine toch echt nog wel even zitten. @Ang1987: de klinisch verloskundige vroeg er vorige keer wel naar maar toen had ik mijn bevalplan niet meegenomen. Dus ik heb toen afgesproken om het bij de volgende controle mee te nemen. Dan kan de verloskundige van die afspraak alles gelijk goed in het systeem zetten. Dus ik heb er wel al over nagedacht en uitgewerkt maar nog niet besproken. Qua groei: in de baarmoeder gaat het echt met millimeters volgens de echoscopiste van het ziekenhuis. Dus daarom zijn de grenswaarden van groei redelijk ruim begreep ik tussen 10-90p. @Liva: hopelijk niks te ergs, iig veel succes.
Te snel op verzenden gedrukt, mijn telefoon ging ineens flippen. @KleineLai: lastig om in te schatten wat waar bij hoort hè. Maar idd goed om het in de gaten te blijven houden en bij verslechtering toch aan de bel te trekken. @ButterflyPassion: prachtige foto!
Mmm tja bij elkaar allemaal toch wel genoeg om je rot te voelen denk ik zo. Misschien is je bloeddruk nog laag, dat helpt ook niet mee? Vrijdag vast meer duidelijk en anders idd eerder aan de bel trekken. Ik heb met 35 weken nog een groeiecho, maar ga dinsdag wel vragen wat de verloskundige vind. Ik hoop echt niet op inleiden maar mocht dat nodig zijn dan is het zo. Naja wie weet valt het allemaal heel erg mee. Mijn zwangerschap gaat eigenlijk heel erg goed (yes ik klaag veel over vermoeidheid en misselijkheid etc maar voel me echt ook een blije zwangere en toch ook heel dankbaar dat ik geen zorgen of complicaties heb) en hoop ook zo op een goede bevalling.
Heeel erg mooi en wat klinkt dat toch super dat nachtje (of meer?) Weg met je vriend en die jacuzzi enzo!! Succes nog even met die laatste 3 weken werken ook. Het is wel zwaar maar het einde is echt in zicht. Hier ook nog plannen voor een nachtje of weekendje weg maar de plannen die ik allemaal heb voor in mijn verlof zijn zoooo niet realistisch, veel te veel.
Niet bang zijn dat je denkt dat je teveel klaagt hoor! Ik heb zeker niet de impressie dat je ondankbaar bent of altijd klaagt of zo. Zeker niet! Juist fijn dat we ons hier kunnen uiten.. we weten allemaal hoe het voelt tenslotte. Op mij kom je over als vrolijk en optimistisch! (bloeddruk was 65/105 geloof ik. Echt super netjes!)
Ahh lief berichtje van je en je hebt helemaal gelijk. We zijn er hier met meiden onder elkaar die elkaar begrijpen ook juist. Fijn van de goede bloeddruk.
Ik even alles doorgelezen maar ik zelf een beetje te ziek geweest om cerl te reageren vandaag is lars nog ziek geworden dan zijn we weer helemaal rond....
Haha Ja mijn nesteldrang staat op een heel laag pitje de afgelopen weken. Ik ben het maar aan het forceren want ik zie dat er een hoop gewassen moet worden
Hahaha daarom zei ik het ook Hier heel veel nesteldrang maar dat uit zich niet in de babydingen wassen percee. Heb nu deze week wel het een en ander gewassen omdat het mooi weer was en ik gewoon het gevoel heb dat ze eerder komt, dus maar iets eerder gedaan. Maar die hele berg moet ook weer worden gestreken/gevouwen en opgeruimd. Nou. Dan denk je, zoveel is het niet want die machine zit niet zo vol.. nou wel dus Ik moet nog 3 ( kleine ) wasjes en dan is alles gewassen.