Uitgerekend 1 tm 15 mei 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niena01, 27 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saira

Saira Lid

16 nov 2011
    27
    38
    13
    Vrouw
    NULL
    Amsterdam
    @Malbec wat een goed nieuws zeg!

Heb afgelopen dagen niet veel gelezen, had bijna 10 paginas bij te lezen xD
    Ik ben zo moe, en dan werk en de kinderen erbij, mijn hoofd is een zeef en ik vergeet gewoon te kijken op het forum en dan tegen de tijd dat ik alles heb gelezen denk ik ja nu is het ook lekker laat om te reageren

KleineLai, Ang1987, Mamavandrie34 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.230
    28.215
    113
    Goedemorgen!

Ik ben de afgelopen dagen best beroerd geweest. Lichamelijk zó moe, alsof ik een marathon heb gelopen.. zelfs een etentje afgezegd want ik voelde me fysiek echt niet in staat. Ik was vergeten hoe vervelend dat eerste trimester is. Je ziet niets, niemand weet iets, alles is onzeker maar ondertussen voel je je wel crap :rolleyes:

De eerste onzinnige huilbui en onredelijke ruzie is ook al binnen hier! Kassa!

@Niena01 wat fijn een goede echo! Een hele goede zwangerschap gewenst! :)

Zijn er nog andere echo’s vandaag? Volgens mij is de eerste morgen hè?

3. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Goedemorgen @KleineLai
    Wat vervelend dat je je zo akelig hebt gevoeld! Hopelijk knapt dat snel weer een beetje op! Hier ook nog altijd mega moe maar gelukkig geen enorme moodswings.

Zag inderdaad dat @Mamavandrie34 morgen de echo heeft.

Wij mogen overmorgen, mega mega spannend!!

4. Mikki24

Mikki24 Lid

2 jul 2021
    26
    28
    13
    Vrouw
    Pff hier ook niet lekker. Zit met een enorm weeïg gevoel op het werk. Hongergevoel maar niet echt ergens zin in. Zit maar steeds op van die droge lu crackertjes te kauwen. Nog niet gespuugd.. hopelijk is het snel 17 uur ...:confused:
    Spannend allemaal die komende echo's! Ik probeer er nog maar een weekje niet aan te denken wordt al nerveus als ik erover nadenk. Het móet gewoon goed gaan dit keer!!!

5. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Hee lieve meiden,

Wat rot @KleineLai en @Mikki24 dat jullie je zo voelen.

Hier gaat het ook niet zo goed. Voel me echt niet oké en veel pijn. Hoop dat dit snel beter wordt. Gisteren ging ik bijna onderuit in de douche. Ben natuurlijk wel herstellende van een operatie en moet het tijd geven. Maar het zou toch wel wat beter moeten gaan. Ik doe het overigs wel zonder pijnstillers, wil het zo min mogelijk innemen maar het is pittig.

6. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Ik heb inderdaad morgen om 9:00 uur de echo, spannend!
    Ik viel me helas nog steeds zo beroerd, gisteren zo’n last van mijn darmen gehad, alsof ik stenen gegeten heb, zo zwaar en pijnlijk, echt niet leuk. Vandaag al heel wat fruit gegeten om er een beetje beweging in te krijgen maar pfff, is niet leuk…
    Ik hoop op een goede echo morgen, dan weetik waarom ik het doe allemaal!

Betsies en Malbec vinden dit leuk.
  7. Bekkiiee

Bekkiiee Lid

7 okt 2014
    78
    16
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    hoi allemaal
    ik zal me eerst even voorstellen
    k ben moeder van 2 mooie meiden van 6 en 4 en 2 bonuskinderem van 8 en 5, april dit jaar bleek ik zwanger maar bleek een bbz, locatie onbekend, ik kwam er met 5.5 weken achter door extreme buikpijn, op de echo zagen ze een kloppend hartje maar niet op de juiste plek, 2 uur later lag ik op de OK, eierstok bloeide en is dicht gebrand en vruchtje nooit gevonden. nu bleek ik 31 Aug weer zwanger, kreeg een vroege echo maar helaas is er niks te vinden, gister met 5+2 nkg een echo gehad en geen teken can zwangerschap alleen verdikt bms, ze hebben ook bloed geprikt maar weet de waardes nkg niet. morgen opnieuw een echo en natuurlijk hoop ik keihard dat het alsnog goed zit maar k verwacht het niet meer, ik heb over het algemeen geen pijn, soms wat steekjes links, wat krampjes onderin bij m'n bm maar geen echte pijn, op echo's ook geen rare dingen te zien die op een bbz lijken tot nu toe. @Malbec ik zag jou berichtje, jij zat net zo in de stress wat vreselijk wat je doormaakt. ik hoop dat het beter met je gaat. mag ik vragen met welk termijn er bij jou alsnog een vruchtzakje gevonden is op de echo? ik hoop en smeek dat het alsnog goed blijkt te zitten maar k hou rekening met weer een zol. sorry voor het binnenvallen hier.
    gr bekkiiee

8. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Hee!

Wat een spannende tijd!! Afgelopen zaterdag. Volgens de officiële berekening zou ik 6 weken zwanger zijn dan. Maar heb een onregelmatige cyclus en stel het is wat later genesteld scheelt dat toch behoorlijk. Ik weet het dus niet zo goed. Wanneer krijg je de uitslag van je bloed? En hoe zeker ben je van je termijn?

Wat rot allemaal waar je door moet. De onzekerheid. Vorige week donderdag gaven ze aan dat de kans dat het goed zit nihil was bij mij en spraken ze weer van een ZOL. Maar ineens zagen ze zaterdag toch iets in de baarmoeder. Probeer vast te houden aan het kleine stukje hoop, een kleine kans is ook een kans.

Veel liefs!

9. Bekkiiee

Bekkiiee Lid

7 okt 2014
    78
    16
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    zo ontzettend fijn voor je

ik ben redelijk zeker van mijn termijn, ik had dag 10 na positieve ovulatietest een positieve zwangerschapstest, wel een tuur, 4 sept op vermoedelijke nod een lichte maar duidelijke streep, 5 dagen erna een knaller, op nod een clearblue 1-2 en 6 dagen later een 2-3, ik hoop vandaag m'n bloeduitslagen te krijgen, morgen hopelijk toch een goede echo met 5+4 ik probeer echt hoop te houden omdat er ook niks op een bbz lijkt maar ergens ben k zo bang voor morgen. als ze weer niks zien is de kans wel nihil tot weg en zal k weer het traject door moeten. 't is zo'n verschrikkelijk hel maar daar weet jij helaas alles van. ik wens je heel veel sterkte en een hele goede zwangerschap.

10. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Hoi allemaal,

@Alle meiden die zich zo beroerd voelen, hang in there.

@Aaav Hoe gaat het met de Corona? Hopelijk vallen de symptomen mee.

Qua echo's: superspannend!!! Fijn dat je zo vroeg mag wel @Mamavandrie34.
    Bij jou ook al snel @Betsies. Zal zo opluchten als jullie dat mooie hartje hebben gezien.

Ik probeer er net als @Mikki24 ook nog maar even een weekje niet aan te denken, word er ook al nerveus van als ik er aan denk.
    En fijn @Saira dat je hem hebt durven plannen, inderdaad een moment om naar toe te leven.

Balen @Malbec dat je je zo beroerd voelt. Zwaar ook zonder pijnstillers, maar snap dat je die zo weinig mogelijk wil innemen.

@Bekkiiee jeetje wat een rottige situatie, ik ga duimen voor een wonder en hopelijk kun je je dan hier aansluiten (als je dat wilt).

Hier gaat het goed. Begin wel moe te worden, ondanks het goede slapen.

Betsies en Mamavandrie34 vinden dit leuk.
  11. doublerainbow

doublerainbow Actief lid

12 jun 2021
    233
    486
    63
    Vrouw
    Hier vanochtend volledige paniek. Bruin verlies bij het afvegen. Gelijk de verloskundige gebeld in de hoop dat ze me iets gerust kan stellen, maar het is gewoon weer afwachten. Ze gaf aan dat het nog oud bloed van de innesteling zou kunnen zijn, of doordat ik harde ontlasting heb daar van..

Ze heeft wel aangeboden om donderdag avond al een echo te laten doen, ben dan tussen de 5+4 en 6 weken. Weet nog niet of ik dat wil.

Zo balen dit, waarom kan het nooit is zonder rare dingen gaan. Als ik weer een miskraam heb is dat mijn 3e in een span van 10 maanden. Maar daar gaan we nog maar even niet van uit.

Bruin verlies lijkt niet meer maar ook niet minder te worden sinds vanochtend. Iemand met ervaring die me goede moed in kan spreken? Voel me zo verdrietig hierdoor.

12. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ik had dit in de zwangerschap van mijn zoon ook een aantal keer in het begin, gezonde baby geboren met 40+5.

Geen helderrood en buikpijn?

Ik zou toch die vervroegde echo doen. Waarom zou je het niet doen als ik vragen mag?

13. doublerainbow

doublerainbow Actief lid

12 jun 2021
    233
    486
    63
    Vrouw
    Nee geen helder rood blijft echt alleen met afvegen en wat bruinig. Ook niet meer kramp ofzo. Alleen de steekjes af en toe die ik al had.

Ben bang dat die echo me alleen maar onzekerder maakt. Maar denk toch dat ik 'm maar ga doen. Alleen al om te zien of het op de goede plek zit enzo.

Bedankt voor je berichtje in ieder geval :)

14. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    En je had last van je darmen hè. Hard moeten persen? Dan heb je kans dat er wat druk op komt en dat het daarvan komt.
    Ik snap je onzekerheid echt volledig.

Ik zou zeker de echo doen. Onzekerheid heb je sowieso en de echo is nu even het enige wat dat kan doen weg nemen.
    Anders even hcg prikken en over 2 dagen weer? Als je niet de echo wil?

doublerainbow vindt dit leuk.
  15. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Oh nee toch, wat verschrikkelijk shit dit! Zeker als je al 2 miskramen hebt gehad gaan alle alarmbellen af als er iets van rood of bruin te zien is. Dit gun ik je zo niet.

Ik geloof dat bruinverlies sowieso niet als alarmerend gezien hoeft te zijn maar het is gewoon niet wat je wilt.

Ik hoop dat de echo van donderdag meer duidelijkheid geeft (denk sowieso goed om te doen?). En vooral dat je snel geen last meer hebt van die rottige bruine afscheiding.
    Dagen gaan langzaam zo... Hopelijk heb je wat afleiding. Veel liefs toegewenst en ik denk aan je.

16. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    He, die spanning lijkt me slopend. Het zegt vaak niks maar snap dat je je zorgen maakt.

Had je nog een test gedaan? Bij een naderende miskraam zou je hcg toch ook al moeten teruglopen? Misschien geeft een goeie knaltest je een positief gevoel.

Ik lees het hier in ieder geval vaak, bruinverlies. En vaak betekent het niks slechts!

Hoe is het nu?

17. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Ik heb gister een positiebroek gekocht. Mijn normale broeken gaan we dicht maar die taille snoert zo m'n buik in. Heb normaal een platte buik maar lijkt vanaf de lunch steeds wel 4 maanden zwanger door die darmen die raar doen.

Had helaas al m'n positiekleding een tijd geleden weggedaan naar de kringloop, dacht niet meer aan een 4e. Dus heb echt niks meer thuis. Jammer.

18. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Hier, dit. Zo opgepropt voelt het.

Roos01 vindt dit leuk.
  19. doublerainbow

doublerainbow Actief lid

12 jun 2021
    233
    486
    63
    Vrouw
    Bruinverlies lijkt zo goed als gestopt te zijn. Heb ook nog steeds geen kramp of buikpijn en m'n testen knallen nog altijd. Lopen totaal niet af.

Besloten dat ik donderdag avond die echo wel ga accepteren. Hoop gewoon dat het inderdaad nog wat oud innestelings bloed was wat is vrij gekomen.

Ga het de komende dagen ook even wat rustiger aan doen. Niet teveel in huis doen, tillen etc. Werk ook thuis dus dat is wel fijn.

Het was gewoon een beetje paniek vanochtend en de rust die ik eigenlijk had deze zwangerschap is nu wel weg. Hopen dat ik die na de echo weer terug krijg :(

@Liva heb ook tegen het eind van de middag een enorme buik. Ook vaak last van een opgeblazen gevoel en kom eigenlijk mijn jogging/pyjama broek niet uit. Wel fijn dat je via teams alleen de bovenkant ziet :p

Roos01 en Betsies vinden dit leuk.
  20. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    @doublerainbow lijkt mij een heel goed teken! Zou lekker van het goede uitgaan hoor!

Haha, ja dat is wel fijn met online werken. Heerlijk in een zachte broek.

Betsies en doublerainbow vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina