Uitgerekend 1 tm 15 mei 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niena01, 27 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    @Zeester85 wat schrikken! Fijn dat het wat beter gaat, logisch dat je geen tijd of zin had om hier te komen reageren, genoeg aan jezelf lijkt me!

2. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    @Malbec wat goed, daar wordt ik echt zen van zo'n stapeltje gevouwen kleertjes.

Over nesteldrang gesproken; ik zit er over na te denken om mijn bankstel te (laten) reinigen, heeft iemand daar ervaring mee/tips voor?

De boxopbergzak is ook besteld.

Malbec vindt dit leuk.
  3. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Niet een bankstel, maar we hebben onze nieuwe auto laten reinigen van binnen, hoe erge nesteldrang is dat :roflmao:

Sillemie vindt dit leuk.
  4. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    @Zeester85 jeetje wat heftig en schrikken! Goed opknappen en hopelijk mag je dan over 2w weer naar de VK. Gelukkig dat de kleine is blijven zitten zeg.

Jeetje wat zijn jullie allemaal al ver!! Hier nog geen wasje gedaan, kamer nog lang niet af, maxi cosi ligt nog ergens achter het knieschot.. :| ik heb niet zo een last van nesteldrang haha. Paar weken geleden wel overigens, toen moest alles ineens NU.

Malbec vindt dit leuk.
  5. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:dit snap ik ook heeelemaal

Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  6. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.272
    28.346
    113
    mooie kleurtjes!
    Is dat allemaal 50 en 56?

7. Zeester85

Zeester85 Actief lid

11 jun 2020
    187
    374
    62
    Vrouw
    Het was inderdaad behoorlijk indrukwekkend. Ik ging onder narcose, terwijl de verwarmde couveuse al klaar stond inclusief kinderarts. Maar tegelijkertijd had ik veel vertrouwen.
    Als het niet goed ging tijdens de operatie, konden ze direct het kindje 'redden'. Ze zijn in dit ziekenhuis ook gewend om kindjes vanaf 25 weken op te vangen en ons kindje was toen al 31 weken. Plus dat de placenta altijd goed heeft gewerkt en voorop in groei lag.
    Gelukkig heeft de baby geen centje pijn gehad van het hele gebeuren.

@Mamavandrie34 Hoe grote nieuwe auto hebben jullie wel niet moeten kopen
    Hier heb ik ook nog in mijn hoofd om andere auto te kopen. Maar 2ehands auto's zijn op dit moment zo duur.

Mamavandrie34 en Malbec vinden dit leuk.
  8. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    @Malbec: wat lief die kleertjes!

@Ang1987: wij willen onze bank en eetkamerbank en stoelen ook een keer laten reinigingen en opnieuw impregneren. Vooral onze eetkamerbank is daar aan toe :oops:. Maar nog geen ervaring mee.

@Mamavandrie34: haha, dan begin je in ieder geval met een echt schone familieauto. Hoe lang dat zou blijft is altijd wel de vraag :roflmao:.

@Zeester85: pfoeh! Lijkt mij erg heftig om te beseffen dat het echt een geval is van als ik wakker wordt ben ik of bevallen of toch nog zwanger. Was dat dan ook het eerste wat je checkte toen je wakker werd?

Nou, ik ben net weer thuis. Het was een soort mini babyshower. 2 vriendinnen stonden ineens voor de deur en namen mij mee om te gaan high tea’en. Het was wel echt gezellig

Aaav, KleineLai, Liessb88 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ik heb het zelf gedaan vorig jaar! Bij de boels zo’n apparaat gehuurd. Was echt top!!

Ang1987 vindt dit leuk.
  10. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ook wat 62 :)

maar ik heb genoeg, en dit is nog niet alles :roflmao: uiteraard ook allemaal truitjes enzo nog. Komt omdat ik ook unisex dingen wat ik voor Luuk had er gewoon bij heb liggen, handig als extra kleding!

11. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Die kleine haar kast puilt hier echt al uit! En dan heb ik echt alleen maatje 50 en 56 in de kast liggen en zelf hooguit 5 pakjes gekocht/gemaakt. En oké, het is geen mega grote kast en in de commode liggen ook lakentjes, slaapzakken, hydrofielen etc.

KleineLai, Malbec en Ang1987 vinden dit leuk.
  12. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Top thanks. Hier ga ik naar kijken:).

Malbec vindt dit leuk.
  13. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    @Zeester85 pff wat heftig! Gelukkig is het goed gekomen.

@Sillemie leuk hè zo een minibabyshower :D

Hier is de nestdrang ook best wel aanwezig nu. Keukenkasten heringericht, proefdruk van geboortekaartje eindelijk besteld, traktaties voor kinderen besteld, raamsticker besteld en extra flesjes besteld. Mijn nestdrang is dus vooral dingen bestellen :roflmao::oops:

En ik heb ook zo een boxopberger besteld voor aan de box van de oudste. Nu zit het speelgoed in een mandje maar dat wordt nu dus steeds meteen over de rand omgekiept :rolleyes: met zo een opberger duurt het hopelijk langer voordat hij alles uit de box heeft gegooid :roflmao:.

Verder heb ik nog niks gewassen, maar ik heb al oneindig veel was zonder extra babykleertjes dus voorlopig nog niet de behoefte van een extra machine te draaien :confused:

Ang1987 en Malbec vinden dit leuk.
  14. Zeester85

Zeester85 Actief lid

11 jun 2020
    187
    374
    62
    Vrouw
    @Sillemie , wat heerlijk zo'n bescheiden babyshower. Heerlijk de tijd met vriendinnen!

Sillemie en Ang1987 vinden dit leuk.
  15. Liessb88

Liessb88 Actief lid

24 aug 2021
    391
    623
    93
    Vrouw
    Veel beterschap en rust maar goed!

16. Liessb88

Liessb88 Actief lid

24 aug 2021
    391
    623
    93
    Vrouw
    Ik heb ook dat gevoel dat de was gewoon blijft komen en ik nog niet direct aan de babykleertjes kan beginnen. Mijn jongens die smijten altijd alles onmiddellijk in de vuile was !:eek:

17. Liessb88

Liessb88 Actief lid

24 aug 2021
    391
    623
    93
    Vrouw
    Hoe krijg je zo ne man met nesteldrang?? De mijne is precies nog heel op zijn gemak.

Nu ik wat beter ben wil ik echt volgende week aan alles zo wat beginnen want als ik er aan denk is het echt wel aan korten.
    Morgen ook nog gynocoloog bezoekje.

18. Dompiewompie

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    Hier gaat ook alles altijd zomaar de wasmand in. En mijn dochter die wisselt wanneer ze de kans krijgt ook nog eens graag van outfit :rolleyes:

Liessb88 vindt dit leuk.
  19. Dompiewompie

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    die mannen krijgen pas nestdrang wanneer Wii moeten gaan bevallen denk ik :rolleyes:

Liessb88 en Ang1987 vinden dit leuk.
  20. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    @Sillemie dat klinkt enorm gezellig!!

@Dompiewompie kan het me voorstellen dat bij jou de was eindeloos is met 3 kleintjes maar ook bij jou @Liessb88 met juist weer 2 wat grotere jongens.

Mijn man gaat helemaal mee in mijn nesteldrang. Hij heeft het nogal druk met werk de komende weken dus we maken zo veel mogelijk af in de weekenden.

Qua bestellen; mijn lijst van dingen die ik nodig heb wordt ineens langer in plaats van korter haha. Naja het zijn de kleine dingen vooral als vitamine d en nog een extra badcape. Maar komt toch weer veel bij kijken.

Ik dacht ook dat hij wel veel vrij zou zijn na de bevalling (hij is zelfstandige) maar nu zei hij dat ie maar een dagje niet kon werken. Hopelijk valt daar nog over te praten. Anders ga ik mijn moeder maar even boeken;).

Liessb88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina