Hahah ohh ik dacht nog een extra hoes. Maar goed om te weten want deze komt na 5 jaar eens uit het stof uit het opberghok.
@KleineLai eens met @Malbec en @Ang1987 , eerder ff checken vind vrijdag ook lang. @Malbec en nog eens Hoe dan? Alles al af, pfffffff! @Ang1987 heel herkenbaar die drukte op t werk. Vandaag zelfs een dag extra geweest en mens wat ben ik moe! En t is nog maar dinsdag
Ja dat was inderdaad ook mijn idee, dacht wel lekker fris haha. Alleen dat ding moet er ook weer op dus
Moet alle kleertjes weer inruimen en heb nog wat te strijken ook hè haha. Haar hele kledingkast is nu leeg, commode weer helemaal gevuld. En de babykamer moet nog gepoetst worden ( alleen de buitenkant van de kasten, binnenkant is al gebeurd. De box moet ook nog worden opgezet maar dat wordt lekker na de Pasen! Ik doe telkens een klein beetje omdat ik niet zo veel kan en ik ben van mijzelf heel opgeruimd en gestructureerd dus wellicht dat dat ook mee helpt
Hahahah ik ben al zooo onhandig en met die hormonen kan ik op voorhand al voorspellen dat het ding waarschijnlijk door het raam gaat worden gegooid.
Pfff haha hou op. Gelukkig is het nog maar anderhalve week, dat maakt het wel te overzien. Lig nu ook al lekker in bed. Slapen gaat lastig weer laatste dagen qua zo vaak plassen, veel maagzuur en rugpijn dus verlof is best welkom.
Afgelopen vrijdag urine getest en daar kwam toen geen blaasontsteking uit. De harde buik gaat ook weg als ik rust dus ik denk dat het een kwestie is van moeten rusten. Het zit hem vooral in de verzorging van de kinderen. We zijn met de crèche aan het kijken of nummer 2 een dagje extra kan komen. Het huishouden gaat wel goed. Vriend doet een hele hoop en ik doe veel in de ochtend zodat ik smiddags echt alleen de kinderen hoef te doen. Misschien dat ik morgen even ga bellen ja. Even overleggen. Mijn bloeddruk is nog steeds super netjes trouwens. Ik meet bijna elke dag en zit altijd rond de 105/65.
Liefst gewoon vaginaal maar ik weet bij gust ging de hartslag op het einde naar beneden kinderarts moest komen heeft nacht ter observatie gelegen. Ik wil.nu gewoon ook het veiligste voor de baby.
Aah ja heel naar hè! Hebben ze bij hem ook bloed afgenomen toen tijdens de bavalling? Vond ik zo zielig, wordt je al helemaal uit je veilige warme nest gewerkt door die klote weeen, schrapen ze ook nog eens over je koppie
Nee dat hebben ze toen niet gedaan. Maar ook eens hij eruit was hebben ze hem onmiddellijk meegenomen. Net als lars omdat dat met 35 weken is geboren. Dus
Hi meiden, ben weer even afwezig geweest. Sinds 28 weken vreselijke bekkenklachten, mag eigenlijk niks meer en uitjes buiten de deur moeten in een rolstoel. Was even heftig maar we vinden er onze weg inmiddels in. Vandaag gehoord dat ons meisje uit stuit is gedraaid en nu goed ligt. Schatting is geen kleine dame (2600 gram schatten ze haar nu). Maar onze eerste was op 40.6 ook 4190 gram dus het verbaast me niets. Ik probeer weer wat meer bij te blijven!
Jeetje meid wat ontzettend heftig. Kan me voorstellen dat je er je weg in vind maar als je echt in een rolstoel zit dan moet de pijn toch wel heel erg zijn. Wel fijn dat je meisje gedraaid is, toch fijn als ze head first liggen. Inderdaad een flinke dame. Krijg je nog meer groeiechos?
Ach jemig! Wat heftig zeg!! Heeft dit ook nog gevolgen voor de bevalling? Wat geven ze aan over het herstel hierna?
Hoe is het? Hoe was de nacht? Wanneer hoor je of de jongste extra naar de psz kan? Hoe gaat het met hem nu daar?
De nachten gaan eigenlijk altijd prima. 1x wakker geworden omdat ik moest plassen maar ik slaap echt goed. Bij het opstaan geen harde buik meer, nu is het ook gewoon de normale hoeveelheid Vriend wou het vanmorgen navragen bij de creche maar de administratie was er nog niet. Dus vanavond bij het ophalen nog een poging wagen Het gaat heel goed! De vorige keer voor het eerst niet gehuild bij afscheid. Die dag heeft hij ook netjes meegedaan met de activiteiten. Boekje lezen, verven, muziek maken: hij is netjes blijven zitten op zijn stoeltje of bij de leidster. Ook iets beter gegeten die keer. Vanmorgen liep hij zelf zonder tranen naar binnen (normaal moet ik hem nog overgeven aan de leidster) Er kwamen wat vriendjes hem ophalen bij het hek “Leemie!” (Rémy ). Dat vond hij erg leuk. Ik verwacht wel weer een goede dag Interactie met andere kindjes / reactie op andere kindjes is er nog niet zo, maar ik zie wel ontwikkeling op dat gebied. Zijn taal (en non verbale communicatie) neemt ook toe. Heel veel gebrabbel nog wel maar af en toe ook een woordje ertussen. Hij is druk bezig