Hier moest vandaag opeens al het speelgoed gesorteerd worden. Iets met nestdrang ofzo vermoed ik Nu nog een uurtje zetelhangen voordat de oudsten van school gehaald moeten
En 34 weken vandaag! Stiekem ben ik toch aan het aftellen ik zou zoooo graag eens voor de uitgerekende datum bevallen. Maar ik zie het al gebeuren dat ik als laatste van ons groepje aan de beurt ga zijn pas
@Malbec gefeliciteerd!! En wat lief! Inlijsten die tekening @Sillemie geniet ervan en die was kan morgen ook wel hoor loopt (helaas) niet weg. Spannend @KleineLai hopelijk geen versie nodig en anders duimen dat t lukt! Vraag me altijd af of die kleintjes geen hoofdpijn krijgen van zo lang met t hoofdje naar beneden liggen. Stomme gedachte natuurlijk. Maar als ik met mn boofd naar beneden hang ga ik me na een paar min toch behoorlijk akelog voelen
helaas niet nee Ik vraag me dat soort dingen ook wel eens af hoor, haha. Net als dat ik me afvraag of het niet ontzettend claustrofobisch is daarbinnen. En of ze wel eens krampen/spierpijn krijgen omdat ze al weken niet even lekker kunnen strekken.
Oh ja idd vroeg ik me vorige zwangerschap ook af! En dan eigenlijk na de zwangerschap. Mijn zoontje kon zich toen echt zo heeeeeeerlijk en ontspannend uitrekken. Ik dacht toen ook van ja logisch dat kon je in mijn buik niet
Ik vraag me ook altijd af of er niet iets van gewichtloosheid is daarbinnen, dat ze daardoor zolamg met hun hoofd naar beneden kunnen?! Of zoals nu bij mij, als ik op mijn zij lig, dan ligt er eentje bovenop de andere. Iets van hetzelfde gewicht als jezelf die urenlang op je ligt, hoe kan dat?! Edit: ontbrekende woorden toegevoegd
Jammer dat de was zichzelf niet vouwt inderdaad, maar als ik wacht tot ik zin heb kan ik lang wachten ik moet mezelf toch telkens echt wel dwingen (heb ik normaal niet, bezig zijn met de was is juist iets wat ik mezelf graag doe.
haha ja inderdaad! Jouw jongens schoppen niet alleen jou maar ook elkaar natuurlijk. Lig je net te slapen, krijg je een voet van je broer in je snufferd.. haha
Haha ik heb even alle berichten geliked want gelezen (en mooie discussie over hoe het leven in de baarmoeder nu is. Mij lijkt de fase van uitdrijving ook niet zo prettig vooral). Hier vrij chaotisch. Megadruk op werk nog, zou gezellkg uit eten gaan met collega's maar werd door school gebeld dat zoon ziek was (heel eerlijk gezegd verbaasde het me niet want hij had al pijn in zijn armen vanmorgen wat klonk als spierpijn) dus ik vermoed een griepje of corona, want dat heeft de juf. Ik op gammel fietsje hem uit school halen (kwam uit Utrecht ook nog) en daarna op bed verder werken met hem naast me. Hoop dat je een leuke dag heb gehad @Malbec verder!!
Ahhh lief♡♡♡ Hopelijk hebben we (en jullie hebben ook je fair share gehad) het dan voor dit jaar gehad!
Thnx allemaal voor de felicitaties! Relaxte dag, mijn ouders en schoonouders waren er even, vier het niet, geef er niks om. Wel de babykamer gepoetst een dag niet gepoetst, is een dag niet geleefd hè. Mijn moeder en ik hebben zelfs een werkwoord ervoor. “ lekker detollen” Vanmiddag met een glas alcholvrije rosé buiten gezeten, heerlijk! Luuk kwam ziek thuis van school, tikte bijna de 40 graden koorts aan, zielig! Schijnt een griepvirus rond te gaan in de klas. @Ang1987 beterschap voor jouw knul! Zielig hè!
heerlijk dat je nog wel even hebt gepoetst op je verjaardag, had niet anders verwacht. En het zit in de familie dus. Ahh ook beterschap voor je Luukje. Geen idee hoeveel koorts hier, maar het gaat wel redelijk. Wel te ziek voor school dus morgen ook lekker thuis. Heerst hier ook enorm die griep, hoop dat het mee gaat vallen!! Klinkt als een heerlijke dag verder!