Uitgerekend 1 tm 15 mei 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niena01, 27 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Haha, zit zeker in de genen :roflmao:

Ja dank je, ben benieuwd hoe de nacht gaat ook voor jouw knul!

Ang1987 vindt dit leuk.
  2. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Team no sleep meldt zich (ziek zoontje gaat goed, die slaapt lekker door en ligt met zijn gloeiende lijfje tegen mij aan).

Voor de dames met maagzuur:

Slikken jullie er iets tegen? Ik wil er steeds niets tegen slikken, want gebruik het liefst geen medicijnen maar ja zo de halve nacht wakker liggen/zitten met pijn is ook niet je van het.
    Hoorde wel dat baking soda kan helpen. En dat gemberthee verlichtend kan zijn.
    Zal er morgen mee beginnen.

En note to self: niet meer dingen eten als een lekkere vette burrito met mega veel kaas en die binnen no time naar binnen schrokken:confused:.

Hoop dat iedereen een goede nacht heeft verder!!

3. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    Hier helpen rennies voorlopig nog goed. Ik heb enkel last van maagzuur wanneer ik te veel chocolade heb gegeten. Maar dat kan mij niet stoppen van 10 paaseitjes na elkaar in mijn mond te stoppen :rolleyes:

Ang1987 vindt dit leuk.
  4. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Haha heerlijk van die paaseitjes. Dat snap ik helemaal.

5. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    @KleineLai veel succes vandaag bij de verloskundige! Is er al duidelijkheid over de extra dag creche?

@Malbec hoe ging jouw nacht? Is Luuk een beetje ok?
    Hier nog een warm jongetje die zelf keihard ontkent dat ie ziek is haha. Maar is hartstikke warm en verkouden. Wel de hele nacht goed doorgeslapen. Rustig aan vandaag en het weekend.

6. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    @KJB hoe gaat het met je?
    Hopelijk heeft je tripje naar ik dacht Spanje je goed gedaan.

@doublerainbow hoe is het met jou?

Voel jullie niet verplicht om te antwoorden hoor, maar er wordt aan jullie gedacht♡♡

7. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    Rustig aan dan maar vandaag inderdaad. Hopelijk knapt hij snel op! @Malbec ook veel beterschap aan jouw zoontje!

Malbec en Ang1987 vinden dit leuk.
  8. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Oh bagger! Wel fijn dat je zoontje door kon slapen. Hopelijk knapt hij snel op.

Ik slaap niet slecht maar wel veel te kort. Met die klussers in huis kom ik ook niet aan mn rust wn 's avonds moet er dan ook nog een hoop gebeuren iedere x :cry:

Malbec vindt dit leuk.
  9. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113

Pfff ja heftig meid die verbouwing. Hoe lang nog ook al weer voor het klaar is?

10. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Onrustige nacht gehad! Hij veel hoesten, ik daardoor wakker. Uiteindelijk vanaf half 5 al wakker. Hij heeft nog steeds hoge koorts.

Aah mannetje! Gelukkig heeft hij wel een goede nacht gehad!

11. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    @KJB hier ook even benieuwd!
    @KleineLai succes lieverd!
    @Liva hoe is het met jou, de gesprekken al geland? En hoe is het met het herplaatsen van de hond?
    @teenslipper oh vreselijk verbouwen ja!

12. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    @Malbec gisteren niet gezien, nog gefeliciteerd! Beterschap voor je zoon!

@KleineLai succes vandaag, ben benieuwd hoe de kleine ligt.

@Ang1987 ik gebruik omeprazol en rennies. Rennies altijd sinaasappelsmaak, die munt vind ik altijd smaken naar kauwgum die al 5 jaar op zolder ligt.

Hier al 4 dagen een ziek kind. 4 dagen 40 graden gehad, maar kan niet vinden waar vandaan. Oren/keel was alleen een klein beetje rood. Niet verkouden of spugen. Vanochtend wakker met 38,5 dus hopelijk aan de betere hand. En anders kan ik zo nog een kuurtje ophalen, de dokter vond t ook lullig als we dan t weekend naar de huisartsenpost moeten. Dan hebben we hem liggen als het nodig is.
    Ze is vandaag in ieder geval weer begonnen met eten en drinken dus dat is een goed teken denk ik zo.

13. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    @Dompiewompie: wie weet komt deze week gewoon eerder dan de uitgerekende datum en ben je niet de laatste.

Helaas loopt die idd niet zelf gevouwen en wel naar de juiste kast :roflmao:. Dat zou echt ideaal zijn!
    En idd, best bijzonder dat ze geen hoofdpijn/kramp/… krijgen. Al heb ik soms wel het gevoel alsof die kleine meid zich toch een soort van uitrekt daar binnen. Dan voel ik geduw onderin en bovenin mijn buik tegelijk.

@Malbec, @Aaav en @Ang1987: beterschap voor de zieken
    Haha, en zelfs op je verjaardag moet je natuurlijk aan de poets. Dat zou bij mij echt het laatste zijn waar ik op zo’n dag aan denk :roflmao::roflmao:. Maar ook wel lekker even met een alcoholvrij wijntje.

Maagzuur: ik slik rennies. Ik heb ze vooral nodig als ik ga slapen.

Ang1987 en Malbec vinden dit leuk.
  14. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ik had gisteren de juf aan de telefoon en het schijnt dat er een of ander virus rond gaat momenteel waarbij hoge koorts kenmerkend is. Meerdere kinderen in Luuk zijn klas hebben het gehad vorige week en ik denk Luuk nu ook aangezien zijn test negatief is. Wellicht bij jou ook aan de gang?

Ang1987 vindt dit leuk.
  15. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Haha. Het scheelt denk ik ook dat ik niks om verjaardagen geef en het gewoon een dag was zoals zovelen :o:

16. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Hier heerst dat ook heel erg, veel vriendinnetjes en vriendjes van mijn zoon ziek met hoge koorts (en sommigen meer dan een week).
    Volgens mij is het een griepvirus (las dat we in een epidemie zitten), wie weet zijn ze later dan extra imuun. Ik hoop het.

17. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Beterschap voor de zieke kindjes!

@Ang1987 ben je er al uit wat betreft je Barcelona tripje?

@Malbec er is weer rust teruggekeerd hier gelukkig. We hebben echt een mega fijn adres gevonden voor ons hondje IN Groningen. Volgende week vrijdag gaat hij daarheen. Dat is wel heel raar maar geeft mij voor nu echt opluchting.

Verder lekker druk nog met van alles. Echt rust nemen zit er nu gewoon niet in. Heb me er maar bij neergelegd :roflmao:.

Ga vanmiddag even shoppen want wil graag lente garderobes en schoenen voor de kinderen binnen hebben voor ik echt niks meer kan. Hopelijk kan ik een grote slag slaan :D.

Ben benieuwd naar de de eerste baby's! Worden dan ram kindjes, lekker pittig :roflmao:.

Geniet weer van het zonnetje vandaag allemaal! Wat een cadeau toch dit weer van de laatste tijd.

18. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.258
    28.313
    113
    Vanmorgen bij de vk geweest.
    Mevrouw ligt inderdaad nog steeds lekker in stuit.
    Vrijdag de groeiecho, dan vlak daarna een liggingsecho (dat is met een andere arts, dus andere afspraak :rolleyes: ) en als ze dan nog in stuit ligt dan gaan we opties bespreken.

Ze is al wat ingedaald, maar omdat het de derde zwangerschap is zou ze nog terug kunnen en kunnen draaien. We gaan het zien, zeg nooit nooit, maar ik geloof er niet zo in hoor, haha.

Baarmoeder is nog steeds iets te klein, maar volgt wel een stabiel lijntje. Kleine meisjes hebben ook geen grote baarmoeder nodig zei de vk. Zolang het groeit en niet afbuigt zijn we tevreden :)

19. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Aah! Wat een goed nieuws joh! Super fijn!!!

Ik ben zelf ook een ram, dat wordt een uitdaging :roflmao:

Ja heerlijk dit weer! Ik heb echt mega buikpijn, vannacht ook al. En ik denk dat ik delen van mijn slijmprop aan het verliezen ben. Gisteravond een stukje, vannacht en nu net weer.. ik hou het even in de gaten. Wil ook niet zomaar bellen, wordt een beetje moe van dat gebel de hele tijd.

20. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Wat een geruststellend bericht ❤️ Fijn zeg!!

Nu moet die meid nog ff draaien en dan is alles ready steady to go! :D

Ang1987 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina