Uitgerekend 1 tm 15 mei 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niena01, 27 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.249
    28.273
    113
    Tot nu toe wel goed. Hij heeft koorts en sommige bultjes beginnen te jeuken, maar hij lijkt niet zo onder de indruk te zijn. Ik verwacht wel dat het morgen en morgennacht erger wordt dan wat het nu is. Dat was bij de jongste zo althans.
    Duimen draaien!

2. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ahh das dan toch even spannend he die tunnel. Hier vrees ik alleen voor koningsdag, dan kom je de Jordaan niet zo makkelijk uit om naar het ziekenhuis te gaan vrees ik. Maar anders bel ik eerst de politie wel ipv de verloskundige. Anders genoeg ziekenhuizen op korte rij afstand.

Prachtige omgeving wel hoor. Mijn schoonouders wonen in Bloemendaal.

Zelf opgegroeid 10 min lopen van de duinen en heb echt de beste jeugdherinneringen aan die omgeving. Fietstochtjes en bramen plukken, strand, vliegeren en toen we iets ouder waren speurtochten voor mij en mijn broertjes en vrienden terwijl mijn ouders lekker zaten te borrelen in de strandtent.

Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  3. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Och arme Luuk:(
    Hier rillen en wel hoge koorts dus heb 'm wel een sinaaspril gegeven en wellicht later nog een. Drinken en ook eten gaan gelukkig nog goed.

@KleineLai mijn duimen draaien voor een mild verloop. Mijn zoontje was een dag echt hangerig maar ik vond de waterpokken wel echt meevallen.

4. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Ik zou wel in Bloemendaal willen wonen
    We wonen in S a nt po ort- No o rd, ingang van de duinen is 5 minuten fietsen, strand op de fiets 20-25 minuten en oh zo mooi!

Ang1987 vindt dit leuk.
  5. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Eigenlijk beter dat ze het nu krijgen dan na de geboorte… beterschap!

6. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.249
    28.273
    113
    jazeker!

7. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.249
    28.273
    113
    Och, voor jouw zoon ook beterschap! :( En ook voor Luuk @Malbec !
    Beter nu maar erdoorheen dan over anderhalve maand als de broertjes en zusjes er zijn!

Mijn jongste is gevoeliger dan mijn oudste dus het zou zomaar kunnen dat de oudste er gewoon minder van voelt.

Malbec en Ang1987 vinden dit leuk.
  8. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ahh ook prachtig. Volgens mij ben ik daar (of was het S Zuid?) Een paar nachtjes in een kasteel geweest met lekker restaurant. Supermooi!!

9. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Dankje.
    Ja fijn om zo in de lente lekker griep en pokvrij onze tijd met de kleintjes tegemoet te gaan.

10. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    @Malbec Ik geloof je hoor, maar idd zonder kinderen of zwangerschap is zoiets toch een stuk beter te handelen denk ik ;)

@Mamavandrie34 Wat lijkt me dat heerlijk wonen! Maar idd spannend qua verkeer. Wat dat betreft snap ik @Ang1987 ook. Wij wonen net onder Utrecht in een klein dorp en kunnen makkelijk over de snelweg maar (met iets meer hobbels en bochten) ook via de polder naar het ziekenhuis, toch een fijne gedachte.

Ang1987 en Malbec vinden dit leuk.
  11. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Dat is vast Duin & kruidberg, dat is hier om de hoek. Spectaculair gebouw :)

Ang1987 vindt dit leuk.
  12. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Nee we móeten inderdaad door die tunnel over de snelweg dus. Er is wel een pont in Ijmuiden maar dat lijkt me nog erger, met weeën op de pont :roflmao:
    Er is ook een weg langs de sluizen in Ijmuiden, maar sinds de bouw van de nieuwe sluis is het dicht, gaat binnnenkort weer open denk ik, maar nu nog niet.

Ang1987 vindt dit leuk.
  13. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Hoenisnde nacht gegaan met alle zieken? Koorts wat gedaald? Jeuk niet te heftig?
    Ik heb weer veel te kort geslapen, maaaaaar, ik ben opgestaan met een stuk minder pijn dan gisteren. Dus positief. Ik moest om 3:15 plassen (dat was al heel laat voor mijn doen) en kon niet meer slapen. Om 5:00 bedacht om toch wat te lezen op mijn ereader, binnen 5 minuten vielen mijn ogen dicht. Niet diep geslapen maar wel beter gerust dan ervoor. Moet ik volgende keer eerder doen!

Liessb88 en Ang1987 vinden dit leuk.
  14. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    :confused::confused::confused:Hier matig. Zoon was de hele tijd wakker want wilde drinken, plassen en moest geknuffeld worden. Sliep daardoor denk ik om 2.30 (daarna nog heel licht). Vriend was tot 2.30 bij een vriend met denk ik een aantal drankjes te veel op dus daar hadden we weinig aan:roflmao:. Zei van te voren al dat ie dit na 35 weken beter niet kan doen meer. (Doet ie ook amper hoor).

Zoon heeft nog wel koorts maar ga er vanuit dat het echt nog wel een paar dagen gaat duren.

Fijn dat je je wat beter voelt qua minder pijn.
    Ok en om 3.15 voor het eerst plassen valt best mee. Alle beetjes beter voelen helpen nu.

Het hotel was idd Duin en Kruidberg. Superleuk en lekker gegeten en mooi gewandeld in de buurt.

15. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Wat fijn te lezen dat je een betere nacht hebt gehad!

Hier een rotnacht, heel onrustig kind en ik voel me naast de buikpijn ook niet echt fit. Gelukkig schijnt de zon! Haha

16. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.249
    28.273
    113
    Hier een goede nacht, dat had ik ook wel verwacht hoor, ik denk dat áls het gaat losbreken dat dat dan vanavond zal zijn. Hij krijgt nu steeds meer pokken, sommige zijn ook al open dus hij krabbelt hier en daar. Hij voelt zich niet top, dus paracetamol erin en we zijn gewoon op pad. Vanmorgen had hij verhoging, geen koorts ‘meer’ , maar dat kan nog terugkomen natuurlijk.
    We gaan het zien!

Sterkte en beterschap voor jullie!

(baby ligt trouwens zó laag, echt het gevoel alsof er elk moment een voetje uit kan gaan steken :|:roflmao: )

17. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ohhh fijn van de goede nacht @KleineLai!!

En minder bij jou @Malbec:(.
    Maar de zon zal ons energie geven idd haha.

Hier ligt ie zowel laag als hoog, kont in maag en laag voel ik volgens mij handjes (beter dan voetjes).

Voor de laatste babydingen, er is best veel korting bij de prenatal (mazzel dagen):
    https://www.prenatal.nl/

Ik moet nog steeds zo'n kuipje voor de stokke stoel maar die zijn 2e hands niet zo makkelijk te krijgen dus wellicht koop ik 'm dan nieuw hier met korting. Kan ik 'm vast weer doorverkopen/weggeven.

Ik heb ook nog zo'n coupon van de blije doos, die ga ik ook maar ophalen haha.

Fijne dag iedereen!

teenslipper vindt dit leuk.
  18. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    #4438 Aaav, 26 mrt 2022
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2022
    Hier een goede nacht. Gisteravond was ze nog veel wakker en huilen. Wilde een zetpil geven maar dat vindt ze zo vreselijk, maar ze wil ook geen andere vormen. Dus afgesproken dat ze dan geen zetpil hoeft, maar wel een kauwtablet. Heeft ze netjes opgegeten haha.
    Toen heeft ze geslapen tot half 10 vanmorgen, koorts weg en weer een actief kind, dus ik denk dat het over is.

Ik woon in ZH, en t ziekenhuis is op het volgende "eiland", gaat maar 1 weg naar toe, die is altijd wel open, maar mocht er een ongeluk zijn of iets afgesloten dan kunnen we nog de andere kant op haha.

teenslipper vindt dit leuk.
  19. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Doen jullie trouwens nog iets voor collega's trakteren of iets voor als je met verlof gaat?

Ik ga volgende week "afscheid" nemen van de jongens, en wil ook iets meenemen voor mijn collega's.

20. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Nou ik moet hier minder lezen geloof ik want Lea is aangestoken door de zieken ;) ze was al een paar dagen niet helemaal fit zonder dat we er de vinger op konden leggen, behalve iets zachte poep, maar vanochtend niks gegeten en daarna flink gespuugd. Omg ik hoop niet dat ik nu buikgriep krijg o_O
    (Erg he, ik denk eerst aan mezelf :oops:)

Deel Deze Pagina