Uitgerekend 1 tm 15 mei 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niena01, 27 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosxxx

Roosxxx Actief lid

25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    @KleineLai wat fijn hoe het gesprek is verlopen!

@Liva zo herkenbaar, ik ging van de week de maxi cosi wassen en vroeg me af of hij het überhaupt ging overleven zonder uit het raam te vliegen. Maar het is hier gelukt zelfs zonder schelden hahaha

Liva en Sillemie vinden dit leuk.
  2. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ooh echt het laatste deel hè meiden. Weet nog zo dat we net begonnen. Lijkt wel 100 jaar geleden voor mijn gevoel :roflmao:

@Mamavandrie34 countdown! Nog 8,5 dag!! ❤️

ButterflyPassion, Ang1987 en Mamavandrie34 vinden dit leuk.
  3. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ik had ze al wel gewassen, maar ze moeten er nog steeds op. Beetje aan het uitstellen :roflmao:

Hier niks gedaan. Ja gedouched en voor kind gezorgd. Ik vind het prima. :thumup:

ButterflyPassion vindt dit leuk.
  4. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Haha dames, mijn ‘10 dagen’ was een gok he, er is nog niks afgesproken! Maar volgende week donderdag ben ik wel 37 weken en dan wil ik iets van een datum hebben. Liefst voor het weekend. Denk ik.

@KleineLai fijn van het goed gesprek
    @Malbec jeetje het houdt niet op met je nieren, om moedeloos van te worden…
    @Sillemie een wat legere speelhoek werk hier ook veel beter!
    Maxicosi’s hebben we nieuw moeten kopen. Na de verhuizing hadden we alles in de schuur bewaard, maar hadden niet meteen door dat die lek was… maxicosi volledig beschimmeld… voordeel: 2 nieuwe frisse, hoes nooit eraf gehaald (de hel! Nou ja nket eraf halen, dat gaat meestal vlot, maar het er weer opzetten!)
    En de was… laten we maar niet beginnen over de was!

Malbec vindt dit leuk.
  5. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Vandaag is de sterfdag van Mila. Ik kan het niet laten om het te benoemen. Wat mis ik haar…
    Ik heb een paar foto’s van haar toegevoegd.

Bijgevoegde bestanden:

6. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Zo’n mooi mensje wat gemist wordt ❤️

Hele dikke knuffel. Ik weet even niet wat te zeggen :(

Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  7. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.246
    28.265
    113
    Ik ben blij dat je het benoemd. Ze hoort erbij! Wat was ze een snoepie! Een perfect kindje <3
    Heel veel sterkte vandaag (en alle dagen) met dit eindeloos grote verdriet.

8. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Sterkte! Dat soort dagen blijven altijd moeilijk.
    Wat een prachtig meisje was ze

9. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Al dat geklets over de maxi cosi doet mij er aan denken dat ik nog even moet uitzoeken hoe die family fix werkt. Vajèn haar autostoel moet iig maar de andere kant vd auto want zij kan er makkelijk zelf aan de andere kant uitstappen. Als onze auto op de oprit staat kan de achterdeur achter de bestuurder niet open omdat daar een te grote struik staat :roflmao:. Dus dan lossen we het zo op ipv de struik weg te halen.

10. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    @Mamavandrie34 wat een mooi lief meisje. Wat een ongelooflijk gemis. Veel liefs vandaag voor jou.

11. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Wat fijn dat je dit met ons deelt, ze hoort er zoo bij♡♡♡♡.
    Wat een prachtig meisje is Mila, zit hier met tranen in mijn ogen dit berichtje te typen.
    Veel sterkte en liefde voor jou en je gezin vandaag.

12. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
  13. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Hoe is het nu @Malbec? Zag dat je weer last had van harde buiken en nieren:(

Sorry verder echt even geen puf om te reageren.
    Laatste loodjes op werk wegen heeeel zwaar en ben zelf ook aangestoken door mijn zoon want beetje verkouden of het is hooikoorts en ik ben gewoon heel moe van het niet slapen vannacht door oa maagzuur en plassen. Jullie kennen het wel;)

14. Liessb88

Liessb88 Actief lid

24 aug 2021
    391
    623
    93
    Vrouw
    Zo een knap meisje! Veel sterkte vandaag!

15. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Wat een mooi meisje was ze zeg :) wat een gemis. En wat dubbel nu je bijna uitgerekend bent van deze 2 baby jongetjes! Zoals anderen al zeggen, fijn dat je het deelt. Ze hoort er echt helemaal bij, ook al is ze zo piepjong gestorven. ♡ dikke knuffel voor jou

16. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    @KleineLai ben heel blij voor je dat het gesprek op de creche zo positief is verlopen!

KleineLai vindt dit leuk.
  17. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Hey Dames,

Voor de zoveelste nacht op rij (klaar)wakker hier. Heb dit al sinds het weekend, zo vervelend! Kleine is zó druk in mn buik dat ze me na een uurtje slapen wakker schopt, en daarna kan ik de slaap niet meer vatten. Ik zou eigenlijk tm volgende week donderdag doorwerken, maar ik denk dat ik ga aangeven morgen dat ik graag deze week af maak en het dan voor gezien hou. Ik moet om 05.15 / 05.45 mn bed uit als ik werk, en met deze nachten begint het me aardig op te breken. Moet wel tm 21-8 vrij hebben ivm zomer vakantie, maar met die nieuwe ouderschapsverlofregeling kan ik dát wel mooi afvangen. Maar ik denk dat ik dat nu even moet laten voor wat het is, en naar mn lichaam luisteren. En dan zien we wel hoe we dat van de zomer doen. Nog een week door op mn tandvlees lijkt me niet zo bevoordelijk.

Vanavond controle gehad bij de VK, dat gaat allemaal goed. Bevalling en beladvies besproken. Érg fijn. Als ik maar half denk dat de bevalling begonnen is mag ik gelukkig bellen, aangezien ik vorige keer in 3,5 uur bevallen ben vanaf de eerste wee. Was toen net een uurtje in het ziekenhuis. Vorige week had ik ook mn laatste groeiecho bij de gyn en toen groen licht gekregen om te bevallen met mn eigen VK (in het ziekenhuis), zo blij!! Mocht deze bevalling iets langer duren of we echt op tijd in het ziekenhuis zijn, heb ik aangegeven een badbevalling te willen. Ook daar is geen bezwaar tegen, dus ik ben helemaal happy :)

KleineLai en Ang1987 vinden dit leuk.
  18. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    @ButterflyPassion wat naar he die nachten. Het wordt gewoon heel zwaar. Dat wakker gemaakt worden herken ik.

Wanneer ga je nu precies met verlof?
    Fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad over je bevalling, wat een rust kan dat geven.

Hier gaat het echt niet zo top, ben ziek. Toch aangestoken door mijn kind. Maak me wel een klein beetje zorgen omdat langdurige koorts laat in de zwangerschap volgens mij niet te best is. Hoop dat het niet langdurig is maar al die kindjes zijn meer dan een week ziek.
    Ben eigenlijk niet zo'n fan van medicijnen slikken tijdens de zwangerschap maar ik ben toch maar begonnen met paracetamol.

Verder baal ik zo want moet echt nog eea overdragen op mijn werk. Vrees dat het toch wat meetings vanuit bed wordt. We zouden morgen gaan lunchen met collega's. Heb een hele goede band met mijn werk dus het is echt jammer om zo mijn verlof in te luiden.

Sorry voor de echo post maar baal zo.

19. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Heeft iemand nog (natuurlijke) tips om koorts te verlagen? Volgens mij werkt gember(thee) wel goed?

20. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    He! Wat vervelend! Hier was ik ook aangestoken en ze zijn echt alert op hogere koorts in de zwangerschap omdat het weeen op kan wekken. Ik snap je heel goed wat betreft de paracetamol maar wil je, uit eigen ervaring, echt even adviseren het wel te nemen nu, koorts kan gevaarlijker zijn. Wanneer je dan enkel nog wat verhoging hebt, zou ik overstappen op de wat natuurlijke middelen.
    Heel veel beterschap ❤️

Ang1987 en Mamavandrie34 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina