En toch hebben we allemaal hier tegen @Malbec gezegd dat ze beter niet naar carnaval kon gaan Let goed op jezelf!
Oh jeetje meiden wat veel zieken of vergelijkbare ellende. Hier gelukkig, op de bekkeninstabiliteit na, nog niet ziek of ellendig geweest. @Malbec super schattige kleertjes! Ik mag niks meer kopen want ik had nog t e.e.a. van onze eerste dochter en ik weet dat er nog een babyshower aan komt. En dan nog wat er aan kleertjes op je af komt na de geboorte. Maar anders.... Het schiet nu wel op voor een aantal van ons, ik hoor bij het team dat hoopt op over tijd gaan. Bij de eerste 6 dagen over tijd en ik voelde me prima dus was heerlijk. Nu wel echt aan het af tellen naar de start van mijn verlof, nog 5 dagen werken.
Echt die sneeuw… mijn vriend zei al ik breng Vajèn wel naar school straks val je en dan hebben we nog meer gezeik.
Dat snap ik heel goed! Ik ben de laatste tijd al niet zo super handig met dat extra gewicht vooraan. Laat staan als je er 2 in hebt zitten
Hier mn dochter lopend naar school gebracht met mn zoontje in de kinderwagen. Toch wel een wandeling van 20 minuten, man ik ben gesloopt! Hopelijk smelt de sneeuw zo een beetje weg
Haha logischer zou zijn in april: 2 baby's van jou ipv sneeuw. Maar als ik de komende dagen zie dat jij afbeeldingen upload denk ik vast oeehh zullen dat de jongens zijn
Hahaha, ik ben laatst ook geweest, maand terug ofzo, om het zo makkelijk mogelijk te hebben voor na de bevalling. Ik hoef het nog steeds heel weinig te wassen, ik moest wel een paar weken terug ivm luizen bij een van de jongens, maar sinsdien had ik het niet meer gewassen. En toen woensdagochtend voordat ik naar de gyn moest moest ik opeens, zoiets van: dit is de laatste mogelijkheid voor de bevalling! Nog steeds niet bevallen maar ik ga het daarvoor toch niet meer wassen denk ik, bizar hoe schoon het blijft
Ja heel goed, veel wassen is alleen maar minder goed dus waarschijnlijk komt het ook doordat je een patroon hebt doorbroken. Ik was het maar 1 a 2 x per week. Ik heb het helemaal niet makkelijk. Lang, dik haar met krullen welke ik niet wil en die ik er dus uit föhn Zo spannend gaat de kapper zo ook niet zijn. Verven, puntjes, lange lagen. Zoals altijd. Ik ben een hele saaie klant
Hoe doe je dat dan? Bij mij is t juist snel vet en veel klitten (en compleet futloos). Ik doe minimale moeite voor mn haar hoor. Bijna een jaar geleden voor t laatst naar de kapper geweest. Wassen = shampoo en conditioner. Niet zwanger is 1x per week borstel erdoor. Half lang haar.
Geen idee, is hormonaal hoor, normaal was ik het 1 keer in de week. Heb ik echt doorbroken jaren geleden, toen wasde ik het elke dag. Maar vorige zwangerschap waste ik het ook bizar weinig.
Lekker hoor die momentjes voor jezelf @Malbec. Maar herkenbaar van geen zin hebben hahahaa. Ik heb dinsdag nog een afspraak voor highlights en uitgroei. Maar ook geen zin. En ik was ook maar 1x per week. Heb dik lang haar dus blijft wel in model altijd. Wel fijn. Iemand al een sneeuwpop gemaakt .. De kinderen vonden het wel leuk. Mijn jongste wilde vanmorgen kerstliedjes horen. Het is nu kerst mam, zegt ie. Hahaha. Want dat is zo als het sneeuwt. Geef mij die zon maar terug.
Dat is wel heel fijn hee! Je zei het eerder al eens maar wat goed dag je je haar zo weinig hoeft te wassen nog steeds. Hier heel makkelijk haar (jouw haar klinkt wel om jaloers op te zijn hoor @Malbec maar zal dan qua verzorging wel gedoe zijn). Haar is heel fijn en maar op zich niet klittend en wel glanzend. Was het 2 keer per week. Doe er verder ook niets mee, föhnen of wat dan ook heeft geen effect het is zo glad en slap haha. Maar prima. Of ik nog naar de kapper ga hangt een beetje af van wanneer de kleine man zich aandient, heb 't denk ik nu 3 weken geleden laten doen. Mijn postpartumhaar is wel echt minder: valt weer meer uit, is vetter (of zal dar komen omdat ik het dan helemaal niet was vanwege tijdgebrek).