Uitgerekend 1 tm 15 mei 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niena01, 27 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Beterschap @KleineLai voor je zoon.

Qua type zieke hier:
    Hier geen dramatische zieke, hij ontkent het gewoon keihard. Had bijna 7 dagen koorts en lag lamlendig in bed laatst maar hij heeft nooit toegegeven dat ie ziek was haha.

ButterflyPassion vindt dit leuk.
  2. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Oh goeie, moet ook nog bedklossen regelen bij de thuiszorgwinkel! Stond ook niet op mn lijstje....

Ang1987 vindt dit leuk.
  3. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Oh meid wat ontzettend vervelend.
    Ik ben blij dat je nog een fijn weekend hebt gehad maar dit is echt enorm balen zeg.
    Hoop heel erg dat het verder goed is qua tests (bloed/urine etc) en dat de bevalling nog even gerekt kan worden maar alsnog.
    Zo wil je niet de laatste tijd van je zwangerschap doorbrengen.

Hoe voel je je er onder?
    Liefs

4. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Beterschap hoor! Hoop dat je nog gewoon lekker naar huis kan en ze nog even lekker kan blijven zitten.

5. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Ik heb zelf al 11 jaar restless legs, vreselijk is het. En in de zwangerschap nog wat pittiger. Bij mij zijn mijn ferritine en magnesium van invloed.
    Qua magnesium kun je die spray wel goed gebruiken maar dan even voetzolen vooral, die jeuken niet. Of even goed sprayen en na 10 min douchen. Ik heb zelf geen puf meer voor die poespas en heb nu deze:

https://www.koopjesdrogisterij.nl/p/vitals-elementair-magnesium-60ml-722370.html?dfw_tracker=10656-722370&gclid=CjwKCAjwrqqSBhBbEiwAlQeqGkb3323CT919lIvThzOU5mU9KOL_7VDm6_nbFvUOvtfz4q0jwi5i4RoCP-kQAvD_BwE

En ijzer slik ik bij maar doet niet echt veel voor m'n voorraad. Heb een vervelend laag ferritine gehalte. Moet eigenlijk glutenvrij eten, dan stijgt ie snel maar heb daar ook even geen zin in gehad nog.

ButterflyPassion en Ang1987 vinden dit leuk.
  6. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    @Sillemie begrijpnik het goed dat je je berichten vanuit het ziekenhuis schrijft? Je bent r nog? Wat vervelend zeg, dat je nog geen duidelijkheid hebt..

7. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Ik heb nog nooit een koortsstuip meegemaakt maar het lijkt me zo vreselijk eng. Had je snel door dat het een stuip was @KleineLai?

8. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Veel succes @Sillemie! Ben erg benieuwd wat eruit komt. Heb je er vrede mee als het nu snel zou gaan?

9. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Het is echt het einde voor iedereen nu he…

KleineLai vindt dit leuk.
  10. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Ik heb net even een rondje Ikea gedaan want moest een paar dingen echt hebben. En zit nu te wachten op m'n afspraak bij de verloskundige. Ik geloof dat we een echo maken om de ligging zeker te zijn. Hopelijk kan ik z'n gezichtje even zien want hij ligt echt niet ingedaald.

11. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Jij hebt een hele bijzondere week. Hoe voel je je?

12. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Prut op dit moment… ik heb gewoon overal pijn. Staan is haast niet te doen, ik schuifel maar wat voorruit, zitten hou ik niet lang vol, maar liggen is ook oncomfortabel (iemand had het over bot op bot, ik heb dat links bij baby 2’s hoofd, tegen de rand van mijn ribben voortdurend, pijnlijk gewoon)
    Ik ben gewoon heel zenuwwachtig, het lukt me gewoon niet om rust in mijn hoofd te vinden. Ik wou dat ik je vertrouwen kon hebben…
    Morgen naar de gynaecoloog weer. Ben dan 36+5

13. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Thanks voor de tip. Onder voetzolen gaat idd, dat doe ik voor het slapen wel eens maar het plakt zo haha. Maar douchen kan dus al snel.

Balen dat je ijzervoorraad niet hoger wordt met de pillen.
    Mijn ferritine is ook niet al te hoog (17) en ben van plan om Floradix te gaan gebruiken tot de bevalling.
    Geen idee of dat jou kan helpen maar ik lees er wel goede verhalen over.

14. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Jeetje ja het kan ook niet anders dan dat je je zo voelt toch bijna. Maar ik vind het wel heel erg balen voor je want erg prettig is het niet, zowel geestelijk als lichamelijk.

Maar wow de 37 weken gewoon echt nu bijna aangetikt. Dat is wel echt heel fijn voor de 2 jongetjes in je buik.

Hopelijk kan je een beetje afleiding vinden. Veel liefs.

ButterflyPassion en Mamavandrie34 vinden dit leuk.
  15. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Qua ijzer: ik wil na de bevalling gentle iron van solgar (of ander merk die hetzelfde soort ijzer gebruikt) gaan gebruiken. Schijnt veel beter opgenomen te worden dan de gewone op recept. Die van mij gaat dit weekent op zijn geloof ik, goed moment om over te stappen. Had geen zin om uitgebreide gesprekken met de gynaecologen over een ander soort ijzer (ik heb al niet de standaard ferogradumaat of zoiets?!) . Floradix vind ik toch te weinig onderbouwd, is een beetje homeopatisch heb ik het idee (misschien vergis ik me?)

16. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Dank je, ik hou een netflix marathon, bij gebrek aan iets beters ter afleiding

17. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Oh ja de mutsjes heb ik af, begonnen aan volgende maat dan maar

Bijgevoegde bestanden:

18. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.234
    28.227
    113
    Nee helemaal niet! Hij werd opeens helemaal slap en zijn mond trilde een beetje. We dachten dat hij aan het stikken was dus mijn vriend probeerde zijn neusje uit te zuigen. Daar reageerde R niet op, hij ademende ook niet meer dus toen begon de paniek wel. Mijn zwager (die was erbij) riep dat vriend de spoed moest bellen. Mijn zwager begon ondertussen op zijn rug te ‘slaan’ en hard te masseren om hem wakker te maken. Dat werkte allemaal niet, hij bleef helemaal slap, zijn oogjes waren weggedraaid, kwijl liep uit zijn mondje.. hij leek dood.. het was zo eng! Na een minuut (of iets, het leek veel langer maar langer dan een minuut zal het echt niet geweest zijn) haalde hij opeens weer een soort van adem, maar heel raar, toen hij een tweede keer adem haalde leek hij weer een soort van wakker te worden. Vriend hing de telefoon op (hij stond in de wacht). Toen kwam R redelijk snel bij, werd weer roze (hij was helemaal wit geworden). Hij huilde niet, praatte niet, hij was heel erg suf en moe. Hij viel best snel daarna in slaap en na 20 minuten hebben we hem weggelegd. Na een uurtje werd hij wakker, was nog wel wat sloom en wankelig maar begon gewoon te eten, te babbelen, te drinken. Alsof hij niet net half dood aan het gaan was o_O
    Tijdens zijn dutje hadden we mijn moeder gebeld, een vriend gebeld, mijn zus gebeld, internet geraadpleegd. En toen kwamen we al snel uit op een koortsstuip. Super opgelucht want dat is absoluut het beste scenario natuurlijk!

Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  19. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.234
    28.227
    113
    De laatste dagen! Je bent er bijna! Ik hoop dat ze je gewoon gaan inleiden zeer binnenkort!

Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  20. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    :eek::eek::eek: Echt de horror dit! (En in de wacht voor spoedhulp?! Wtf?)

edit: nooit voor spoed moeten bellen in Frankrijk realiseee ik me, wel meerdere keren 112 gebeld en kreeg toch onmiddelijk iemand aan de lijn die als eerste vraagt: is er een levensbebreigende situatie? Zeg je ja kom je echt niet in de wacht, nee weet ik niet, ik iig niet.

Deel Deze Pagina