Uitgerekend 1 tm 15 mei 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niena01, 27 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ang1987

    Ang1987 Fanatiek lid

    28 jul 2020
    2.391
    2.156
    113
    Ik heb ook krampjes en ik vind dat wel geruststellend, idee dat er work in progress is.
    Kan me je ongerustheid wel heel goed voorstellen.

    Ik ben ook heeeeel moe maar maar dat kan komen door het slechte slapen van de afgelopen 2 nachten. Vind het maar weer onwerkelijk en heel bijzonder, die 2 streepjes:)
     
  2. Roos01

    Roos01 Lid

    10 sep 2020
    92
    108
    33
    Vrouw
    #42 Roos01, 31 aug 2021
    Laatst bewerkt: 31 aug 2021
    Haha, ja ik heb ooit ergens eens gelezen dat menstruatiekrampen ontstaan door het bloed dat op de baarmoederwand valt ofzo?(ik weet ook niet precies meer haha maar in elk geval door bloed) En dat heb ik dus klakkeloos aangenomen voor waarheid, waardoor ik nu dus beetje stress heb. Had al gelezen dat het komt door het samentrekken van de baarmoeder haha maar durf het evengoed niet op te zoeken (over dat bloed).

    En bijzonder he 2 streepjes ik blijf ook maar steeds kijken haha.
     
  3. Troepietroepiemonster

    10 jul 2018
    84
    96
    18
    Vrouw
    Die honger ja, echt heel erg. Ik had net 2 minuten mijn avondeten op en mijn maag begon alweer te knorren. Ik ben bij mijn dochter gestopt met wegen toen ik 18 kilo was aangekomen (en nog wel een aantal weken te gaan had). Waarschijnlijk zo’n 20 kilo toen aangekomen. Dat wil ik nu natuurlijk liever niet, maar het is wel lastig om niet te veel te eten als je steeds honger hebt (en misselijker wordt als je honger hebt). Ik denk dat ik ga proberen om 6 x een kleinere portie te eten, ipv 3x een grote portie.
     
    KleineLai vindt dit leuk.
  4. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.029
    25.506
    113
    Ik voel me toch een partij ziekvandaag!
    Vannacht ook heel slecht geslapen. Wel lang, maar nachtmerries en warm/koud en misselijk en knallende koppijn.
    Yep, de eerste trimester ‘kwaaltjes’ (zeg maar gerust kwalen) zijn officieel gearriveerd. Bij mij jongste duurde dit tot zeker 3 maanden, ik hoop dat ik er bij deze wel wat sneller vanaf ben :(
     
  5. Roos01

    Roos01 Lid

    10 sep 2020
    92
    108
    33
    Vrouw
    Uitgerekende datum

    1 mei;
    Niena01 - 3e kindje
    Mamavandrie34 - 39 jaar - 6de kindje

    2 mei;

    3 mei;
    Liesb88 - 3e kindje

    4 mei;

    5 mei;


    6 mei;
    ♡ Troepietroepiemonster - 2e kindje

    7 mei;
    KleineLai - 3e kindje
    ♡ Roos01 - 1e kindje

    8 mei;


    9 mei;

    10 mei;

    11 mei;

    12 mei;


    13 mei;

    14 mei;

    15 mei;



    Meisje | Jongen | Verrassing


    Afspraken

    13 september- Niena01 1e echo

    15 september - Mamavandrie34 - 1e echo
    23 september - Roos01 1e echo
     
  6. Roos01

    Roos01 Lid

    10 sep 2020
    92
    108
    33
    Vrouw
    Ik heb de hele nacht wakker gelegen... kon niet slapen. Hoort dat er ook bij?

    Sterkte vandaag hopelijk kan je rustig aan doen.:)
     
  7. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.029
    25.506
    113
    ja hoort er ook bij. Alles wat kut is hoort erbij :p
    De fun begint pas vanaf 16 weken (mijn ervaring althans).

    is dit jouw eerste?
     
    Roos01 vindt dit leuk.
  8. Roos01

    Roos01 Lid

    10 sep 2020
    92
    108
    33
    Vrouw
    Hahaha FIJN!!

    Ja mijn eerste inderdaad! Nog heeel onwerkelijk af en toe.. nu 3 lange weken wachten tot de echo. Denk dat het dan pas beetje doordringt bij mijn man dat er echt wat groeit in mij. :p
     
  9. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.029
    25.506
    113
    Oeh! Ja, dat wordt bij de eerste echo wel wat echter. Maar eigenlijk wordt het pas na de bevalling echt, als je baby’tje op je borst wordt gelegd. Die eerste ontmoeting verandert je leven <3
     
    Roos01 vindt dit leuk.
  10. Ang1987

    Ang1987 Fanatiek lid

    28 jul 2020
    2.391
    2.156
    113
    Ik slaap ook slechtttt
    Ik slaap vaak ook heel slecht als ik zwanger ben... beetje jammer want slaaptekort krijgen we nog genoeg zo;)

    @KleineLai (en alle anderen;)) ik hoop dat de klachten enigzins meevallen deze keer. Ik vind het eerste trimester ook vrij pittig: moe moe moe en misselijk, zo kan je het bij mij samenvatten.
     
    Roos01 vindt dit leuk.
  11. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.029
    25.506
    113
    precies ja! Maar we kunnen dit! *insert muscle arm* Het is het allemaal waard als we die kleine donderstenen in onze armen hebben <3
     
    Roos01 en Ang1987 vinden dit leuk.
  12. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.029
    25.506
    113
    Tot nu toe vandaag een veel betere dag :)
    Wel nog wat hoofdpijn en krampjes, de misselijkheid ligt op de loer, maar niet zo beroerd en ultra misselijk als gisteren.

    hoe gaat het bij jullie?

    we moeten wel nog wat meer zwangeren vergaren hoor, het is nog wel een beetje een klein groepje :D
     
  13. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.025
    113
    Vrouw
    Ok ok, ik hoor hier hoogstwaarschijnlijk niet thuis, ondanks dat, hoop ik van wel.
    Maar ben een beetje op zoek naar "herkenning" en ja een test zou het oordeel moeten vellen maar gezien mijn verleden (zie handtekening) heb ik "wat" vrees.

    Heeft er iemand van jullie wel eens een innestelingsbloeding gehad en zo ja: hoe lang duurde die, hoeveel bloed verloor je etc.

    In het kort (heel kort). MMM, laatste menstruatie 19 juli na cryo TP. Deze menstruatie was zo heftig dat ik naar het ZH moest om misschien opgenomen te worden. Op 11dpo had ik een lichte tuurstreep en daarna brak het los. Anyway. Op CD43 (30 aug) begon er spotting tot nu. Ik heb over de afgelopen dagen maar, als ik het ruim neem, 1.5 tampon bloed verloren. Dit is oud, rood/ donkerrood, roze, bruin you name it. En staat niet in verhouding met de menstruaties die ik normaal heb Als in bloed 2 dagen dood. Zeg maar. En ik heb nooit spotting.

    Voor de rest geen klachten, tot gister. Toen begonnen de trekkerige liezen, en vandaag wat opgeblazen en blijf maar plassen. Dus ja dat dus.

    (drukt op post en dan breekt het door, finger crossed van niet :))
     
  14. Ang1987

    Ang1987 Fanatiek lid

    28 jul 2020
    2.391
    2.156
    113

    Ik hoop zooo dat je hier wel thuis hoort! Iedereen is welkom (we zoeken zwangeren om het clubje wat groter te maken;)) maar met jouw onderschrift hoop ik het des te meer.

    Ik heb wel eens een innestellingsbloeding gehad. Dit was eigenlijk maar 1 veeg lichtroze afscheiding en een heel klein beetje bloed. Een vriendin van mij heeft wel eens een innstellingsbloeding gehad van 3 dagen, ze dacht daardoor dat de IUI mislukt was en dat haar menstruatie was doorgesproken, maar ze is nu 8 maanden zwanger. De hoeveelheid bloed was denk ik een beetje vergelijkbaar met die van jou.

    Ik hoop ontzettend dat het een innestellingsbloeding kan zijn!!
     
    Asil vindt dit leuk.
  15. Ang1987

    Ang1987 Fanatiek lid

    28 jul 2020
    2.391
    2.156
    113
    Fijn dat het met jou meevalt qua klachten @KleineLai

    Met mij gaat het ook wel prima vandaag. De moeheid komt meestal pas wat later in de middag opzetten. Verder niet echt ergens last van nog.

    Dat ik weinig symptomen heb maakt me dan ook wel weer onzeker, ik heb 5 miskramen gehad en dan is het wel lekker ter bevestiging als je iets voelt (al weet ik dat ook niets hoeft te betekenen). Maar goed als je dan kotsmisselijk bent, dan denk je nooooo hahaha
     
  16. doublerainbow

    doublerainbow Actief lid

    12 jun 2021
    233
    486
    63
    Vrouw
    Uitgerekende datum

    1 mei;
    Niena01 - 3e kindje
    Mamavandrie34 - 39 jaar - 6de kindje

    2 mei;

    3 mei;
    Liesb88 - 3e kindje

    4 mei;

    5 mei;


    6 mei;
    ♡ Troepietroepiemonster - 2e kindje

    7 mei;
    KleineLai - 3e kindje
    ♡ Roos01 - 1e kindje

    8 mei;


    9 mei;

    10 mei;

    11 mei;

    12 mei;


    13 mei;

    14 mei;

    15 mei;
    ♡ Doublerainbow - 1e kindje


    Meisje | Jongen | Verrassing


    Afspraken

    13 september- Niena01 1e echo

    15 september - Mamavandrie34 - 1e echo
    23 september - Roos01 1e echo
     
  17. doublerainbow

    doublerainbow Actief lid

    12 jun 2021
    233
    486
    63
    Vrouw
    Heb mezelf ook maar op de lijst gezet. Vind het allemaal nog wel spannend hoor!

    Ik heb niet super veel klachten, het is nog erg vroeg voor mij natuurlijk. Last van m'n borsten nog steeds en enorm lekkere trek. Maar weet niet zo goed waarin haha :roflmao:
     
  18. Saira

    Saira Lid

    16 nov 2011
    27
    38
    13
    Vrouw
    NULL
    Amsterdam
    Hallo allemaal!
    Ik hoop ook hier aanwezig te kunnen blijven.
    Ik heb twee dochters, van 2 en 8 jaar.
    Afgelopen maart ben ik zwanger geraakt en met 10 weken kwamen er we erachter dat het hartje was gestopt met 8.4week. Was een hele emotionele achtbaan. Ik wist het stiekem ook wel... ik had geen symptomen die erop wezen, maar mijn gevoel zei me dat het niet goed was, extra echo ingepland op een zaterdag en toen het slechte nieuws gekregen.
    Omdat ik medisch ben liep ik ook in het ziekenhuis, dus die maandag gebeld met het ziekenhuis en de assistent zei je hebt over 2 weken een afspraak staan die voor de termijn echo was, zal ik die dan omzetten in een controle?
    Alleen is dat niet helemaal goed gegaan dus ik kwam op die afspraak en de gynacoloog zei doodleuk: je bent nu bijna 12 weken zwanger, hoe gaat het!
    Dat was wel een enorme domper

    Vorige week vrijdag had ik mijn eerste positieve test, 7DPO, test me elke ochtend als een gek en de streepjes lopen wel op.
    Merk wel dat de angst momenteel nog overheersender is dan de blijdschap, ben zelf ook 37 dus dat speelt ook wel mee. Leef ook beetje van moment naar moment, eerst aankomend weekend voorbij, de NOD, en dan door naar de 6 weken, dan door naar de eerste echo, en dan hopelijk nog een echo voordat ik dan ook de termijn heb.

    Maar probeer verder wel positief te zijn!
     
  19. Liessb88

    Liessb88 Actief lid

    24 aug 2021
    391
    623
    93
    Vrouw
    Hier ook bijna geen symptomen en dat maakt me ook wel ongerust. Vandaag gebeld 22 september eerste echo hier.
     
  20. Liessb88

    Liessb88 Actief lid

    24 aug 2021
    391
    623
    93
    Vrouw
     

Deel Deze Pagina