Snap ik, dan is het een verlies van wat had kunnen zijn. Wel heel fijn dat het andere kindje zich goed ontwikkelt. Wat fijn! Gefeliciteerd! ik ben echt zo zenuwachtig voor vanavond. Heb al twee keer gehad dat de eerste echo geen goed nieuws was. Toen had ik al wel bloedverlies en nu niet dus heb wel goede hoop maar blijft zenuwslopend die eerste weken.
Hier zojuist weer een goede echo gehad. Frummel was goed gegroeid en had een mooi kloppend hartje. Echt een opluchting, ga nu met een meer gerust hart op vakantie volgende week! Alleen maar goede echo's tot nu toe vandaag. Nu jullie nog @Liva en @Loes87!! Succes straks
Fijn dat je weer een mooi hartje hebt gezien. Kan me voorstellen dat het voelt als verlies qua het enige vruchtje waar het vroeg is misgegaan, hoe vroeg het ook mis gaat, het had misschien ooit je kindje kunnen zijn. Liefs
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 mei; ♡ Mamavandrie34 - 39 jaar - 6de kindje 2 mei; 3 mei; ♡ Liesb88 - 3e kindje 4 mei; 5 mei; 6 mei; ♡ Troepietroepiemonster - 2e kindje ♡ Rosavdk - 2 de kindje 7 mei; ♡ KleineLai - 3e kindje ♡ Roos01 - 1e kindje ♡ Malbec - 2e kindje 8 mei; 9 mei; ♡ TikusSabrina - 1e kindje samen ♡ Loes87 - 3e kindje ♡ Roosxxx - 28 jaar - 2e kindje 10 mei; ♡ Zeester85 - 36 jaar - 2e kindje ♡ Nicky1983 - 38 jaar - 3e kindje 11 mei; ♡ Aaav - 2e kindje 12 mei; ♡ Betsies - 1e kindje 13 mei; ♡ Ang1987 - 2e kindje ♡ Liva - 4e kindje 14 mei; 15 mei; ♡ Doublerainbow - 1e kindje ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing ♡ Afspraken ♡ September 21 - Malbec - intake vk + echo 21 - Nicky1983 - 1e echo fertiliteitskliniek 22 - liesb88 - 1e echo 23 - TikusSabrina - 1e echo 23 - Ang1987 - 1e echo 23- Loes87- 1e echo 23 - Roosxxx - hartjesspreekuur 23 - Betsies - extra echo hartje/groei 28 - aaav - intake vk 29 - Nicky1983 - intake vk 30 - Zeester85 - 1e echo 30 - Roos021 - intake vk Oktober 1 - Betsies - intake vk 1 - Mamavandrie34 - termijnecho + afspraak klinisch geneticus 6 - Aaav - intake vk + echo 6 - afspraak gynaecoloog 4 - Liva - 1e echo 11 - Doublerainbow - echo 13 - Roosxxx - termijnecho + intake 18 - Aaav - termijnecho November 2 - KleineLai - 12 weken echo
Er gaat wel iets mis met de lijsten doordat vanmorgen niet de laatste 'versie' is gepakt. Ik zal de laatste even proberen op te zoeken en daar de nieuwe afspraken van @Roos01, @Rosavdk1 en mezelf opzetten zodat we de juiste lijst hebben
kan me voorstellen dat je daar even een gevoel bij krijgt. Wel heel fijn dat je een hartje hebt gezien!
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 mei; ♡ Mamavandrie34 - 39 jaar - 6de kindje 2 mei; 3 mei; 4 mei; 5 mei; 6 mei; ♡ Troepietroepiemonster - 2e kindje ♡ Rosavdk - 2 de kindje 7 mei; ♡ KleineLai - 3e kindje ♡ Roos01 - 1e kindje ♡ Malbec - 2e kindje 8 mei; 9 mei; ♡ TikusSabrina - 1e kindje samen ♡ Loes87 - 3e kindje ♡ Roosxxx - 28 jaar - 2e kindje 10 mei; ♡ Zeester85 - 36 jaar - 2e kindje ♡ Nicky1983 - 38 jaar - 3e kindje 11 mei; ♡ Aaav - 2e kindje ♡ KJB - 1e kindje ♡ Liessb88 - 3e kindje 12 mei; 13 mei; ♡ Ang1987 - 2e kindje ♡ Liva - 4e kindje 14 mei; 15 mei; ♡ Doublerainbow - 1e kindje ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing ♡ Afspraken ♡ September 23 - Roos01 - 1e echo 23 - TikusSabrina - 1e echo 23 - Ang1987 - 1e echo 23- Loes87- 1e echo 23 - Roosxxx - hartjesspreekuur 29 - Nicky1983 - intake vk 30 - Roos01 - intake vk 30 - Zeester85 - 1e echo Oktober 1 - Mamavandrie34 - termijnecho + afspraak klinisch geneticus 5 - liessb88 -2de echo 6 - Aaav - intake vk + echo 6 - afspraak gynaecoloog 4 - Liva - 1e echo 11 - KJB - 2e echo 11 - Doublerainbow - echo 13 - Roosxxx - termijnecho + intake 15 - Ang1987 - termijnecho 18 - Aaav - termijnecho November 2 - KleineLai - 12 weken echo
Volgens mij klopt het zo qua data en afspraken, sorry, ik weet niet hoe ik de kleurtjes er op krijg (ben nog maar een beginner hier)
Hier alles goed! Gelukkig 1 kindje met kloppend hartje. Precies op termijn dat ik dacht. Ik kan nu de misselijkheid wat beter accepteren. Gerustgesteld haha.
Jeeej zo fijn voor je. En nu weet je weer helemaal waar voor je het 'doet' dat misselijk zijn Blijft klote natuurlijk. Wellicht kan de huisarts je iets voorschrijven als het zo erg blijft.
Succes Loes ik duim voor je! Hier ook een goede echo met een kloppend hartje ze meette het op 7w2d en ik ben 2 dagen verder maar schijnt niet zoveel uit te maken, dus dat geloven we dan maar. Enorm onzeker nog allemaal, we zijn nog steeds wat gereserveerd na die miskramen maar heel fijn om voor nu iig een bevestiging te hebben dat het goed zit! Fijn alle anderen met goede echo's! Wat blijft dat toch een zenuwslopend moment.....
Hier ook een kloppend hartje!❤️ En net toen ik een grapje maakte over gelukkig geen twee, zat er een tweede vruchtzakje. Maar net als bij @Roosxxx was deze leeg. Kindje werd verschillend gemeten, vruchtzak ook maar lijkt 7 weken te zijn. Ik pas de datum wel aan na de termijnecho want mijn ervaring is dat dit wel kan veranderen nog wanneer ze nauwkeuriger kunnen meten.
Hi meiden, Even wat stiller geweest maar wel mee blijven lezen. Als ik niet genoeg slaap krijg dan val ik echt om savonds. @Loes87 fijn een kloppend hartje! Gek idee dat er 2 zouden zijn hè. Mijn ervaring is ook dat het met de termijnecho veranderd nog. Daarom laat ik het ook even zo staan. @Roosxxx fijn een goede echo! Gek idee lijkt me dat zeg. Dat er eigenlijk 2 hadden gezeten! @Liva heel fijn een goede echo! Hopelijk voel je je snel beter. @Rosavdk1 wat heerlijk even er tussenuit zeg! mooi weer gehad? @Ang1987 super fijn een goede echo! @KleineLai hoe is het nu met jou? @Betsies hoe gaat het nu lieverd. Heb je nog een echo gehad? Volgens mij heb ik nu de laatste meiden met nieuws gehad. Excuses als ik iemand ben vergeten. #mombrain
Beroerd vandaag Ik weet niet of het zwangerschap is of misschien covid maar ik ben zo slap als een vaatdoek vandaag. Misselijk, geen kracht in mijn lijf, koppijn, snel duizelig en buiten adem. Ik vind er niets aan en ik word er verdrietig van.
Covid zal er in ieder geval niet aan bijdragen. Zo rot voor je! Probeer je rust te pakken tussendoor. Hoe gaat het met je vriend en kids?
Die hebben nergens last van gelukkig. De kinderen vervelen zich ook een ongeluk want ze zitten al een week binnen natuurlijk. Vriend werkt vanuit huis dus ze mogen eigenlijk ook de woonkamer niet uit. We hebben ook geen tuin, alleen een terras, maar die is niet zo groot. we tellen echt de uren af!
Ooh vreselijk zeg! Wanneer mogen jullie uit quarantaine? Want dan moeten zij nog 5 dagen erin hè. Of zijn ze ook positief dat had ik ff gemist
Kun je niet even ergens naar buiten? Een rustig plekje waar ze even kunnen razen? Klinkt echt zwaar idd, bah. Sterkte!