Ja op vakantie inderdaad, volgens mij was dat de innestelingsbloeding... nu heb ik weer bloeding. Ik zal morgen eens bellen. Bij jou geen bloedverlies? Ik ben de enige in de groep volgens mij..
Dus eerder was het rood bloed, net ging ik nog eens kijken en toen was het weer bruinzig... echt geen touw aan vast te knopen. Ik heb maar een maandverbandje ingedaan.. ik houd het in de gaten..
Ik heb geen bloedverlies maar zo'n beetje al mijn vriendinnen die de afgelopen tijd zwanger zijn of waren hebben wel bloedverlies gehad. Klinkt zoals ik het lees niet alarmerend maar ik kan me voorstellen dat je helemaal niet relaxed bent er onder (zou ik niet zijn igg). Hopelijk kan de verloskundige je geruststellend. Ik duim voor geen bloed meer.
@TikusSabrina heb in week 5 ook bloedverlies gehad (roze) wat eigenlijk gelijk overging in bruin. Bleek uiteindelijk denken ze van de innesteling nog te komen en heb er sindsdien geen last meer van. Bruin bloed kan meestal geen kwaad omdat het oud bloed is! Maar zou voor de zekerheid toch even de verloskundige bellen hoor, wellicht kunnen die je wat gerust stellen. @Zeester85 wat een fijn nieuws. Gefeliciteerd!
Ja gelukkig wel. Het heeft een weekje geduurd denk ik. Ik had vooral keelpijn, benauwd en een gevoel van koorts. mijn oudste zoon heeft ook corona en zit nog in quarantaine. We zijn in de afgelopen week wel 2x naar het strand geweest (het was erg rustig) want 20 dagen binnen zitten is een marteling voor kinderen. Dit hebben we ook overlegd met de ggd, dat we geen 20 dagen quarantaine kunnen doen. Dat begrepen ze wel gelukkig. Jij had ook Corona toch? Zijn jullie er al overheen?
Leuke foto! Nee is ook niet te doen joh, mijn dochter was ook gelijk weer een soort van eenkennig, puur omdat ze niemand zag en 2 weken met ons alleen was. Wij zijn weer helemaal opgeknapt gelukkig! Hier ook een week geduurd ongeveer en een week extra thuis geweest voor de zekerheid, omdat op mn werk ook een uitbraak was. Daar heb ik het ook opgelopen
Hoi Hoi, inmiddels heb ik wel echt bruinige slijmige toelie hahaha, sorry, zo onsmakelijk. Maar ik moest het even afwachten... zolang het bruin blijft en je hebt geen krampen en buikpijn, lijkt het gewoon goed te gaan. Maar we zitten in zo'n vroege zwangerschap, dus je kan alleen maar echt afwachten dus
Heftig hoor, al die corona perikelen. Lijkt me erg pittig. Leuke foto @KleineLai, heerlijk om er even uit te zijn. Volgens mij wonen jullie in Frankrijk toch? Hier is de zee wel wat te koud nu. Heb je nog met de verloskundige gebeld @TikusSabrina? Is het bloeden gestopt?
Haha veel wat met zwanger zijn en bevallen te maken heeft is niet echt smakelijk en ik kan wel wat hebben En onze berichtjes kruiste elkaar. Fijn dat het goed lijkt te gaan. Maar het is wel weer spannend.