[/QUOTE] Toevalligggg, ik zondag 5 weken. Ik vroeg het omdat ik tot de dag van de positieve test ook heb gerookt en ik vind het zo zwaar! Verschrikkelijke verslaving + ik ben ook bang of het nog invloed heeft/heeft gehad/gaat hebben.
Wil je mij er ook opzetten. Datum kan nog veranderen. 10 mei Ik ben 36 en in verwachting van ons 2e kindje. 30 september echo. Mijn vriend kon helaas niet eerder, dus mijn geduld moet op de proef worden gesteld.
Veel respect voor degenen die zolang hebben moeten wachten en ook al zo vaak teleurgesteld zijn. Hopen dat ieder de eerste weken doorkomt! Kom op, meiden die hebben moeten stoppen met roken! Jullie kunnen het! Hier gaat het prima. Beetje misselijk en een beetje chagrijnig. Haha maar van dat laatste heb ik zelf geen last.
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 mei; ♡ Niena01 - 3e kindje ♡ Mamavandrie34 - 39 jaar - 6de kindje 2 mei; 3 mei; ♡ Liesb88 - 3e kindje 4 mei; 5 mei; 6 mei; ♡ Troepietroepiemonster - 2e kindje 7 mei; ♡ KleineLai - 3e kindje ♡ Roos01 - 1e kindje ♡ Malbec - 2e kindje 8 mei; ♡ Betsies - 1e kindje 9 mei; ♡ TikusSabrina - 1e kindje samen ♡ Loes87 - 3e kindje 10 mei; ♡ Zeester85 - 36 jaar - 2e kindje 11 mei; 12 mei; 13 mei; ♡ Ang1987 - 2e kindje ♡ Liva - 4e kindje 14 mei; 15 mei; ♡ Doublerainbow - 1e kindje ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing ♡ Afspraken ♡ September 13 - Niena01 - 1e echo 13 - Malbec - 1e echo 15 - Mamavandrie34 - 1e echo 16 - Betsies 1e echo 20 - KleineLai - intake vk + echo 21 - Malbec - intake vk + echo 22 - liesb88 - 1e echo 23 - Roos01 - 1e echo 23 - TikusSabrina - 1e echo 30 - Zeester85 - 1e echo Oktober 4 - Liva - 1e echo
Volgens mij klopt ie zo? lijstje wordt al lekker drukker! Fijn! Wat betreft roken: ik heb bij mijn eerste gerookt tot aan de positieve test, toen direct gestopt. Dat was aan de ene kant heel zwaar (want stoppen is moeilijk) aan de andere kan kon ik me geen betere motivatie voorstellen. Jullie kunnen het meiden!
Alvast bedankt, maar je hebt bij mij net de cijfertjes omgedraaid haha, ik ben op 13 mei uitgerekend van mijn 4e kindje
Gelukkig waren niet al die jaren ook behandeling dat scheelt, de behandelingen en de tegenslagen waren soms wel echt heel zwaar, maar ik sta positief in het leven dus we vieren ook alle andere dingen hoor en nu huppel ik alleen nog maar
Zo jij hebt even lekker zitten administreren @KleineLai wat een mooi lijstje!! Aan de meiden die stoppen met roken, jullie kunnen het!! Er zijn net veel vrouwen die tot ze er achter komen door hebben gerookt en dat komt dan uiteindelijk helemaal goed! Jullie kunnen dit!!
Ja fantastisch dat het nu gelukt is! Ik herken je positiviteit, zo ben ik ook. Al merk ik dat ik nu nog wel wat terughoudend ben.
Ook pril zwanger en in mei uitgerekend weet het exacte datum nog niet moet nog afspraak maken bij de vk
Hoi dames! Ook ik meld me graag aan. Ik weet sinds 6 dagen dat ik zwanger ben , teste met 15 dpo positief omdat mijn menstruatie maar niet doorbrak. Zijn nu al 2 jaar bezig voor een 2e, juli 2020 en afgelopen januari een vroege mk gehad. Zouden volgende cyclus starten met een iui traject in het zkh vanwege onbegrepen subfertiliteit. Vandaar dat ik ook niet eerder getest heb, je wordt er toch enigszins sceptisch van en wilde niet meer voor nod testen. Nu dus een positieve test en ik hoop zo dat dit traject ons nu bespaard kan blijven! Ik merk dat ik nog enorm onzeker ben, juist omdat ik weet hoe snel het ook weer mis kan zijn. Maar de kwaaltjes liegen er ondertussen niet om. Groetjes Mikki
Welkom @Mikki24! Gefeliciteerd!! Wat geweldig dat het toch gelukt is! Heb je al een afspraak voor een echo? @Roos01 helemaal super! Perfecte oploop! vervelend dat je moet kokhalzen! Niet misselijk verder?
Nee wil pas maandag het zkh bellen, heb bij de vorige vroege miskramen vroeg bloed verloren, toen ging het fout. Ik moest nu voor mezelf een week afwachten dan mag ik bellen haha. En ik weet dat ze pas een vroege echo doen vanaf 6,5 wk ofzo.. is ook wel een risico dat ze dan nog geen hartje zien kloppen, maar het geeft me hopelijk wel iets van bevestiging dat het er goed uit ziet. Pffff zal het spannendste moment zijn in lange tijd. @Roos mooie test! Ik heb dit resultaat gister gehad op de clear blue, volgende week voor de 3+ testen. Ik moet er eigenlijk mee stoppen van mezelf maar die testdrang gaat maar niet weg!
Snap je gevoel inderdaad! ooh ja die testdrang. Ik heb echt mooie oplopende testen gehad hoor. Maar durf toch niet de clear blue te doen. Bang dat hij niet het juiste aangeeft. Rationeel weet ik dat je dan net voor het kantelpunt kan zitten maar ik weet dat ik mijzelf weer helemaal gek kan gaan maken.
@Malbec Nee gelukkig tot nu toe nog niet! Is dat er ineens ook zo van de een op andere dag? Of bouwt zich dat op? Haha sorry mijn eerste zwangerschap dus echte newbie.