Hahaha @KleineLai dat plaatje @Liva leuk een jongen! Hier gaat alles goed. Van de week aan onze zoon verteld. Die is echt zo blij!! Je begint het bij mij wel wat te zien. Broeken zitten ook wat strakker. Maar dikke prima!
Hallo dames, hier even een paar dagen weinig op het forum geweest. Misselijkheid lijkt helaas alleen maar verder toe te nemen. wat fijn om te lezen dat er zoveel goede 13 weken echo’s zijn! Hier ook een goede echo gehad, de kleine is helemaal goedgekeurd gelukkig. Wat leuk dat je het geslacht al weet @Liva! En @KleineLai dat plaatje is heel herkenbaar haha
Wat vervelend het zou nu juist een beetje moeten gaan afnemen. Sta je open voor medicatie? Daar kun je je vk/ha gewoon om vragen hoor! Ik ben door de nub heel erg benieuwd naar het geslacht! Ik had echt een jongen verwacht. Ik kan me niet voorstellen dat wij (waarschijnlijk misschien) een meisje krijgen. In het geval van een meisje ligt de naam wel al klaar trouwens Een naam vinden voor een derde jongen wordt een onmogelijke opdracht! Nog een paar weken wachten totdat we zekerheid hebben!
Dit is ZO herkenbaar, ik kan me ergens niet voorstellen dat ik meisjes kan maken haha (ondanks het voorgevoel, waarschijnlijk pregnancy brain haha). En de naam voor een 2e jongen is al onmogelijk voor mij. Voor een meisje ook lastig maar daar juist te veel keus. @Loes87 Wat balen dat je je zo rot voelt, i feel you. Ik denk elke keer dat het minder wordt maar ik lig vandaag weer kotsmisselijk op de bank. Super van je goede echo
Haha, ja! Mijn voorgevoel zei ook meisje, maar dat had ik ook bij de oudste, en een beetje bij de jongste. Dus ik dacht: als ik denk een meisje, dan is het dus een jongen Qua namen, ik dacht dat een meisje onmogelijk zou zijn. Er zijn idd zoveel mooie namen. Gisteren liep ik samen met vriend een lijstje af met mooie namen maar het was het allemaal niet voor ons, het past niet bij ons of het doet me opeens niets. Totdat we bij 1 naam kwamen en dat was meteen JA! De naam voelt goed en past bij ons .. nu maar hopen dat het een meisje is zal je zien dat het toch een mannetje is! Whaha
Ik ben ook nog beroerd. Heeft in geen andere zwangerschap zo lang geduurd. Heel vervelend is het. Ik heb vorige week 1 week suprimal geslikt, dat hielp wel. Moest even een week bijtrekken. Nu sinds gister niet meer. Vandaag gaat redelijk, niet heel ernstig dus ben benieuwd. Mocht je het overwegen, is te koop bij de drogist. De huisarts noemde het.
Wel fijn om steeds goede berichten te lezen. Vaak zie je in zo'n groep toch wel wat misgaan zo vroeg. Hier loopt alles soepel.
Absoluut, heel fijn voor iedereen. mij heb tijdens mijn vorige zwangerschappen emasafene gekregen maar daar zaten wel wat bijwerkingen aan. Dus probeer het nog even vol te houden zonder. Het is ook wel gewoon druk zo, drukke baan, twee kleintjes en alles loopt door natuurlijk. Probeer nu iets vaker even rustig aan te doen en dat helpt ook al wel iets. Willen jullie allemaal het geslacht al weten? Wij willen ditmaal wachten tot aan de geboorte.
Ik wil zeker weten wat het wordt, heb over 10 dagen een geslachtsecho. Tot die tijd razend benieuwd! Toch even een echofoto delen. Wat denken jullie? Jongen toch? Of is dit geen duidelijk shot van de Nub? En heel fijn dat het allemaal zo spoedig voorloopt in deze groep. Kan soms gewoon zelf nog steeds niet geloven dat dit minimensje in mij aan het groeien is.
Ik heb al een jongen. De J staat voor jongen in mijn onderschrift, wil het al een tijdje aanpassen haha realiseerde me al dat dit niet duidelijk was. Thanks voor het kijken Het blijft nog even spannend dan, qua geslacht! Ergens lijkt me een meisje leuker maar op andere vlakken weer een jongen dus het is sowieso fantastisch wat het ook is.
Hier vandaag toch nog de NIPT binnen gehad, was een goede uitslag gelukkig! Afspraak gemaakt voor volgende week vrijdag voor de geslachtsecho, zin in! Al hoop ik dat ik woensdag al een NUB kan zien
Ik ging vandaag de uitslag van de nipt krijgen helaas nog niets ontvangen. wachten kan lang duren ....
Dat viel mij ook op! Echt heel fijn! Geen slechte 12 weken echo’s en zo. Hopelijk blijft dat zo We zijn ook wel een klein groepje volgens mij!