Echt super! Voor iedereen al spannend maar voor jullie echt Mega fijn! Hopelijk heb je verder een top zwangerschap dat heb je verdiend!
Wat een fijn nieuws allemaal! We zijn inderdaad een redelijk klein groepje. Maar zo fijn dat alles bij iedereen goed gaat met de kleine. Nu hopen op een mooi en rustig 2e trimester voor iedereen
♡ Uitgerekende datum ♡ 1 mei; ♡ Mamavandrie34 - 39 jaar - 6de & 7de kindjes 2 mei; 3 mei; 4 mei; 5 mei; ♡ Liessb88 - 3e kindje 6 mei; ♡ Troepietroepiemonster - 2e kindje ♡ Rosavdk - 2 de kindje ♡ Roosxxx - 28 jaar - 2e kindje ♡ KJB - 30 jaar - 1e kindje 7 mei; ♡ KleineLai - 3e kindje ♡ Malbec - 2e kindje ♡ Roos01 - 1e kindje 8 mei; ♡ Loes87 - 3e kindje ♡ Zeester85 - 2e kindje 9 mei; ♡ TikusSabrina - 1e kindje samen ♡ Liva - 4e kindje 10 mei; ♡ Nicky1983 - 38 jaar - 3e kindje ♡ Ang1987 - 2e kindje 11 mei; ♡ Aaav - 2e kindje ♡ Doublerainbow - 1e kindje 12 mei; 13 mei; 14 mei; 15 mei; ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing ♡ Afspraken ♡ November 9 - Doublerainbow - pretecho, geslachtsbepaling 10 - Aaav - 13 weken echo 11 - Roosxxx - controle 15 - Mamavandrie34 - vruchtwaterpunctie 17 - aaav - controle vk 22 - Zeester85 - controle 28 - KleineLai controle vk, en geslachtsbepaling December 1-liessb88 -controle 14 - aaav - 20 weken echo
Meiden, ik heb volgens mij mijn energie terug! Vanmorgen ontbijt gemaakt voor de jongens en lunch gemaakt voor de oudste. Dat lukte lange tijd niet meer vanwege een lage bloeddruk. Het kostte me een uur voordat ik fatsoenlijk op mijn benen kon staan. Super frustrerend. Maar ik voelde me prima dus hem ook naar school gebracht (met de jongste in de kinderwagen). Op de terugweg langs de bank, postkantoor, apotheek en een kopje koffie wezen drinken (ik kan weer koffie handelen! En die caffeine boost is echt fijn!) Daarna iets bij de kinderarts moeten afgeven, langs de opticien geweest voor mijn lenzen, en langs de supermarkt gegaan voor luiers en babyverzorgingsproducten voor een vrouw hier uit de buurt die het financieel erg moeilijk heeft. We zijn nu thuis, ben blij dat ik even kan zitten maar ik voel me echt gewoon nog goed. Niet misselijk, niet moe en lamlendig, geen lage bloeddruk. hoera voor het tweede trimester!!