Uitgerekend 1 tm 15 mei 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Niena01, 27 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TikusSabrina

TikusSabrina Actief lid

25 aug 2021
    157
    96
    28
    Vrouw
    Oh oh lieve dames, wat ben ik slecht met dit bijhouden. Hadden we maar een app hiervan op de telefoon.

Ik ben nu net een beetje beter, maar maak me wel weer super druk over WEL/NIET vaccineren... ppffff ik wil eigenlijk niet vaccineren, maar word van alle kanten geadviseerd en toch bang gemaakt... hoe ervaren jullie dit? Ik ga ook eens zoeken hier naar vrouwen die verder zijn in de zwangerschap of al bevallen zijn en die zich gevaccineerd hebben of ze last hebben gehad van bijwerkingen.

Ik maak me hier echt dag en nacht druk om, niet meer leuk.

doublerainbow en Malbec vinden dit leuk.
  2. TikusSabrina

TikusSabrina Actief lid

25 aug 2021
    157
    96
    28
    Vrouw
    Hai hai, wat bedoel je met je smaak? Ik heb continue een bittere smaak, super droge mond, ik word er helemaal gek van. Wat ervaar jij precies?

3. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Zooo! Wat goed! Klinkt echt als totaal het tegenovergestelde dan wat het was! Heel erg fijn voor je!

Ik heb morgen op de valreep nog de 13 weken echo, vind het toch wel spannend merk ik.

KleineLai en TikusSabrina vinden dit leuk.
  4. TikusSabrina

TikusSabrina Actief lid

25 aug 2021
    157
    96
    28
    Vrouw
    Oooh spannend! Laat ons weten hoe het gegaan is :D

Malbec vindt dit leuk.
  5. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Oh ik heb dat helemaal niet zo ervaren. Ben gevaccineerd tussen 2 zwangerschappen in. Maar had mezelf ook zwanger gewoon gevaccineerd. Ik heb Corona gehad, heel erg. En als ik zwanger weer zo ziek was geworden had ik sowieso in het ziekenhuis gelegen.

Waarom twijfel je? Over de bijwerkingen? Ik heb niemand in mijn omgeving die er ziek van is geworden. Alleen de dag erop niet zo fit. Dat is alles.

TikusSabrina vindt dit leuk.
  6. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.272
    28.333
    113
    echt totaal tegenovergestelde inderdaad!

spannend je echo! Komt vast helemaal goed! Je hebt een wonderbaby in je buik, dat bewijst hij/zij keer op keer!

TikusSabrina, Ang1987 en Malbec vinden dit leuk.
  7. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Lief!! Dank je wel!! :)

TikusSabrina en KleineLai vinden dit leuk.
  8. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Je hebt ook al een hoop echo's gehad en daar is ook al veel op te zien. De kans dat het goed zit is meegaaa groot. En jouw baby is sowieso inderdaad een wonderbaby:).

TikusSabrina en Malbec vinden dit leuk.
  9. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Jaa dat is ook zo! Daar hou me aan vast! Haha

10. Roosxxx

Roosxxx Actief lid

25 jul 2019
    463
    713
    93
    Vrouw
    Oh meiden ben weer wat dagen offline geweest. Woensdagavond kreeg ik zulke heftige buikpijn die kwam en ging met pieken en dalen zoals bij weeën dat ik behoorlijk in de stress schoot. Na 4 uur doorbijten toch maar de spoedlijn van de vk en de huisartsenpost gebeld, moest gelijk komen. Zij dachten een verstopping in mijn darmen. Achteraf blijkt dat inderdaad te kunnen dus gelijk aan allerlei laxerende voedingsmiddelen en het zakte. Vrijdagochtend nog niet naar de wc geweest dus naar de huisarts en vezels gekregen. Daarna ook nog naar de vk omdat ik me toch zorgen maakte om die heftige pijn. Alles goed gelukkig! Zaterdag op zondagnacht doodziek geworden, zondag hele dag ziek. Niet eten, niet drinken, lusteloos, misselijk, buikpijn. En zondagavond sloegen die darmen om naar de andere kant, op het bizarre af. (Sorry TMI). Gelukkig nu langzaam aan de beterende hand.

Leuk om die geslachten langzaam bekend te zien worden! Wij weten het a.s. zondag! Nog meer mensen die een geslachtsecho op de planning hebben?

11. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Jeetje! Wat balen voor je. Snap dat je echt schrikt. Ik kan me je pijn helemaal voorstellen. Ik heb 2 jaar geleden een infectie gehad aan mijn darmen waarmee ik ook in het zh heb gelegen ( het slijmvlies aan de binnenkant was weg waardoor het 2 grote wond was ) ik was toen ook zwanger en herken het indd wat jij zeg met die weeen. Zo vreselijk en pijnlijk! Zat daarom eerst ook bij de gyn en daarna bleek het toch wat anders te zijn.

12. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Wat fijn dat je je weer goed voelt!

13. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Jeetje wat schrikken! Gelukkig ben je weer aan de beter hand. Hopelijk is het snel over!

14. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Ik snap je gevoel! Ik hoef ook niet perse te vaccineren, maar ik heb het recent in september gehad. Ik vertrouw nu dus wel een beetje op mijn eigen antistoffen, ze zijn er nu achter dat je die houdt tot zeker een jaar na besmetting natuurlijk, vandaar dat ze dat herstelbewijs ook verlengen. Dan zou ik tot ruim na mijn zwangerschap goed zitten.

Maar als dat niet zo was geweest had ik echt echt wel getwijfeld. Ik werk ook in de zorg (geen zh) maar er zijn veel besmettingen op woningen, veel quarantaines en constant van alles gesloten. Ik weet niet of ik dat had aangedurfd later in de zwangerschap.

15. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Ik werd net gebeld dat mijn 13 weken echo morgen niet door kan gaan want de echoscopiste heeft corona. Ik ben 14 weken dus ze zou morgen kijken of ik dan ergens in het ziekenhuis kan. Ze had nog via via iemand te pakken gekregen en belde me supersnel terug. Gelukkig wilde ze tijd voor me maken! En mag ik vrijdag (14+2 op de valreep) nog terecht! Ben echt blij, want anders had ik hem niet meer kunnen doen.

TikusSabrina en Roosxxx vinden dit leuk.
  16. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ooh gelukkig zeg! Zal je hebben. Je kunt er natuurlijk niks aan doen maar jeetje! Spannend ff! Balen wel weer 2 dagen later maar gelukkig mag je nog!

17. Aaav

Aaav Bekend lid

12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Ja zeker! Mag gelijk 2x die dag, want heb eerst in de ochtend geslachtsecho haha

TikusSabrina, Ang1987 en Malbec vinden dit leuk.
  18. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Haha wauw! :D

19. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    @KleineLai wat een heeeerlijk verhaal om te lezen qua hoe je er aan toe bent en wat je kan:). Wat kan het dan fantastisch zijn om je gewoon 'normaal' te voelen he!

@TikusSabrina vervelend hoor meid, dat de vaccinatiekwestie je zo bezighoudt. Ik kan je hier niet echt in adviseren denk ik. Ik word sowieso zo moe en verdrietig van alles wat Corona te maken heeft, legt wel een soort smet over mijn zwangerschap. En dit houdt jou wakker, vervelend hoor lieverd.
    Het is inderdaad denk ik wat @Malbec zegt, wat is de reden dat je zo twijfelt? Misschien helpt het om dat goed te achterhalen.
    Even over de leuke dingen: Heb je nog wel een pretecho op de planning staan? Willen jullie het geslacht weten?

@Roosxxx Jeetje wat heftig die buikpijn! Snap dat je er enorm veel stress van kreeg. Fijn dat je aan de beterende hand bent. En lekker snel de geslachtsecho al:) (wij hebben m maandag).

@Aaav das even schakelen dan, de verplaatste 13 weken echo. Wel heel fijn dat ie alsnog kan doorgaan!

TikusSabrina en Roosxxx vinden dit leuk.
  20. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Nog even dan een beetje over mezelf, helaas nog wel in de klaagmodus. Ik voel me nog niet top. Wel meer energie (maar daar heb je weinig aan als je s'nachts uren wakker ligt van de misselijkheid).
    Ben dus nog steeds regelmatig erg misselijk en heb een raar leeg gevoel in mijn maag, of ik uren niets heb gegeten. (en eet echt heel regelmatig;)).
    Heeft er iemand ervaring met Rennies? Ik dacht misschien helpt dat wel?
    Zal het sowieso vrijdag tijdens de controle met de VK bespreken.

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina